GEEFMIJJOUWMOEDER!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Die van mij gaat niet eens meer mee.
Die geeft me gewoon haar pinpas.
Kan ik daar uit opmaken dat je 2 keer per week seks hebtquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
En ik rook trouwens 2x in de week een sigaretje, heerlijk!
Mooiquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook neuken ahem. Ik was pas iets van 2 jaar terug weer gaan roken
Ik ben geen maagd meer hoor tijn
Er wordt ook zelden wat leuks gemaaktquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:31 schreef Sinji het volgende:
Voor de meiden is het ook een stuk moeilijker om te winkelen als je wat overgewicht hebt.. misvormd ideaalbeeld (al dan niet vanwege tv/reclame) enzulks.
Je kan haar nog altijd krijgen als schoonmoeder *winkwink*quote:
Myr en Heloef ga eens daten ipv hier lopen te kleffenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan haar nog altijd krijgen als schoonmoeder *winkwink*
Verleidelijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan haar nog altijd krijgen als schoonmoeder *winkwink*
Heb je dan niet bepaalde stofjes en dergelijke die wel fijn voelen op je huid?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kleding aan- en uittrekken kan best vervelend aanvoelen, tenminste, mijn huid is daar best wel gevoelig voor, en als ik me al niet comfortabel voel is kleding passen echt een marteling.
Ook is het soms best druk in winkels. Maar dan is online winkelen inderdaad een uitkomst.
Wel escaleren he!!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:35 schreef Supersoep het volgende:
Probeer haar te zoenen de volgende keer, Heloef. Als ze je dan afwijst is het namelijk een enorme bitch, na al dat flirten. Dat kan ze dus niet maken. Succes gegarandeerd.
Het lukte MLiG ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:35 schreef Supersoep het volgende:
Probeer haar te zoenen de volgende keer, Heloef. Als ze je dan afwijst is het namelijk een enorme bitch, na al dat flirten. Dat kan ze dus niet maken. Succes gegarandeerd.
Zinloos? Lijkt mij niet bepaald onbelangrijk om erachter te komen of het goed zit en goed staat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen lichtgewicht en ik zit aan de rand, maar heb geen overgewicht. Vind het vooral gewoon veel werk en een hoop gedoe en je trekt steeds iets aan voor niets. Als het past dan weet ik niet wat ik ervan vinden moet. Kleren passen is het meest zinloze proces ooit.
Daarnaast al die drukte en gedoe in kledingwinkels. Bah.
Deed mijn vader ook totdat ik in Londen ¤2500 (jaja, schaam ik me nu ook wel voorquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Die van mij gaat niet eens meer mee.
Die geeft me gewoon haar pinpas.
Ik krijg gewoon een limiet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Deed mijn vader ook totdat ik in Londen ¤2500 (jaja, schaam ik me nu ook wel voor) uitgaf in één weekend. Nu vinden mijn ouders dat ik met geld om moet leren gaan/dat alles niet zo vanzelfsprekend is en moet ik waarschijnlijk mijn eigen wo studie in September + afrijden betalen.
`quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:37 schreef Newbie114 het volgende:
Ik vind winkels wel leuk eigmaar dan niet in mn eentje want dat is niet leuk.
Ja zoenen en meteen bij der kut pakken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:35 schreef Supersoep het volgende:
Gast, dat is de helft van het geld wat ik normaal in een jaar kwijt ben aan collegegeld, boeken en huur.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Deed mijn vader ook totdat ik in Londen ¤2500 (jaja, schaam ik me nu ook wel voor) uitgaf in één weekend. Nu vinden mijn ouders dat ik met geld om moet leren gaan/dat alles niet zo vanzelfsprekend is en moet ik waarschijnlijk mijn eigen wo studie in September + afrijden betalen.
Ik rookte bijna een pakje per dag tot voor kort. Nu eens in de week, wel lekker. Meestal begin/einde van de weekquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik rookte meer 2 shaggies per uur. Niet echt heerlijk, vond het meer een verplichting. Ook niet best voor m'n conditie trouwens, wou er dus mee stoppen
Hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het wordt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat een heel gedoe, heel veel werk. Sta er vervolgens compleet onwennig bij en weet dan niet eens wat ik ervan vindt.
Maar het grootste probleem is dat kledingwinkels teveel keuze hebben; ik weet sowieso in de eerste plaats compleet niet wat ik moet hebben. Het is alsof je iemand in een ballenbak gooit en zegt "kies maar een bal uit".
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zoenen en meteen bij der kut pakken.
Gewoon harde escalatie en alles.
Is collegegeld en boeken zo duurquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gast, dat is de helft van het geld wat ik normaal in een jaar kwijt ben aan collegegeld, boeken en huur.
1700 collegegeld. 500 euro boeken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is collegegeld en boeken zo duurdat wordt echt een woning verkopen!
Wees blij dat in zo'n luxe positie ben. Sommige krijgen helemaal niets van hun ouders omdat ze het gewoon niet hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nou eenmaal makkelijker een shopmaatje, of niet? (als man moet je het toch snel van je vriendin hebben..)quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
`
Ik shop nooit alleen eigenlijk. Alleen toen ik mijn jas vrijdag haalde. Maar toen had ik gewoon geen geduld en had ik echt een jas nodig.
Ik wel best een van je huizen kopen als ik er een leuke baan in de omgeving bij krijgquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mja als het goed is wordt mijn opleiding volgend jaar voor 50% vergoed. Dit jaar doe ik de cursus, die kost me 500,- incl boeken. Dat is nog te behappenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
1700 collegegeld. 500 euro boeken.
Alleen is niet leuk. Als ik met mijn moeder ga heb ik een onbeperkte geldpotquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
`
Ik shop nooit alleen eigenlijk. Alleen toen ik mijn jas vrijdag haalde. Maar toen had ik gewoon geen geduld en had ik echt een jas nodig.
Ja, er is bijna altijd wel iemand die mee wilt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nou eenmaal makkelijker een shopmaatje, of niet? (als man moet je het toch snel van je vriendin hebben..)
Dan wel die in Almerequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wel best een van je huizen kopen als ik er een leuke baan in de omgeving bij krijg
Je bent 3 msn gesprekken en 1 whatsapp gesprekken begonnen met de zin: hoi neuken?quote:
Eerste kwartiel 250 euro aan boeken. Collegegeld voor het hele jaar is iets van 1500 dacht ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dit dus. Van sommige studies weet ik dat boeken in het eerste jaar dichter tegen de 2000 dan tegen de 1000 aanzitquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wees blij dat in zo'n luxe positie ben. Sommige krijgen helemaal niets van hun ouders omdat ze het gewoon niet hebben
Ohja. hihihiih.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent 3 msn gesprekken en 1 whatsapp gesprekken begonnen met de zin: hoi neuken?
Het stadium subtiliteit zijn wij allang voor bij.
en die baan? Of moet ik dat zelf regelen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan wel die in AlmereAmsterdam
Ik heb heimwee
Ik ga met mijn beste vriendin shoppen, en soms met mijn vriend. Die heeft echt een leuke smaak (voor zichzelf)quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nou eenmaal makkelijker een shopmaatje, of niet? (als man moet je het toch snel van je vriendin hebben..)
Moet er niet aan denken. Ik shop het liefste alleen, lekker eigen tempo geen gezeur.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geen idee ik heb nog gestudeerdquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit dus. Van sommige studies weet ik dat boeken in het eerste jaar dichter tegen de 2000 dan tegen de 1000 aanzit
quote:
Ik zit niet in de xtc sector dus heb geen connecties voor jequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
en die baan? Of moet ik dat zelf regelen?
Dat is mij bijbaantjequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zit niet in de xtc sector dus heb geen connecties voor je
Ze vindt het veel te leuk om dat voor me te doen om daarmee te stoppen. Sterker nog, ze bemoeit zich met alles en eigenlijk zou ik van veel dingen willen dat ze mij daarin met rust laat. Die kleding vind ik dan wel weer erg fijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het wordt.Juist als je het blijft vermijden wordt de drempel hoger. Wat dat betreft had ik als ik jouw moeder was het al lang niet meer voor je gedaan.
Maar ik weet niet hoe het staat en vak ook nog niet eens of ik het echt lekker vind zitten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zinloos? Lijkt mij niet bepaald onbelangrijk om erachter te komen of het goed zit en goed staat.En passen moet je sowieso, ook thuis. Drukte is optioneel, je kan op rustige momenten gaan. Dan blijft er eigenlijk geen goeie reden over om het niet zelf te doen, behalve dan dat het lekker makkelijk is dat je moeder het doet.
Ik eigenlijk maar 1 iemand.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, er is bijna altijd wel iemand die mee wilt.
Ik heb een iemand die wel mee wil winkelen.quote:
Heb je wel gelijk in. Als ik in mijn eentje ga (meestal) dan heb ik niet echt een goed oog of iets echt goed zit en dan vraag ik een medewerker en dan vraag ik welke van de zoveel het beste zitquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Ik shop het liefste alleen, lekker eigen tempo geen gezeur.
Gewoon rondkijken met vriendinnen vind ik wel leuk.
Ik wil ook wel mee!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een iemand die wel mee wil winkelen.
Alleen ik heb geen zin in de mening van anderen als ik winkel dus ik neem niemand mee.
Ik weet 't, dat bedrag is een inkomen van iemand met een redelijk goede baan volgens mij, wel is het zo dat ik niet anders gewend ben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit dus. Van sommige studies weet ik dat boeken in het eerste jaar dichter tegen de 2000 dan tegen de 1000 aanzit
Hahaha. En jij hielp niet even?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook wel mee!
Ik ging een keer met een autist winkelen en die ging nooit winkelen. En toen ging die een veel te dure broek kopen terwijl ze thuis in de bijstand zaten en dat was ook zijn eerste keer pinnen. Maar hij durfde geen nee te zeggen tegen de winkelmevrouw,
Ik zei nog "Laten we verder kijken in andere winkels". Maar neehoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik weet 't, dat bedrag is een inkomen van iemand met een redelijk goede baan volgens mij, wel is het zo dat ik niet anders gewend ben.
[..]
Hahaha. En jij hielp niet even?
Oh maar jij mag de volgende keer wel mee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook wel mee!
Ik ging een keer met een autist winkelen en die ging nooit winkelen. En toen ging die een veel te dure broek kopen terwijl ze thuis in de bijstand zaten en dat was ook zijn eerste keer pinnen. Maar hij durfde geen nee te zeggen tegen de winkelmevrouw,
Maar kom op, het zijn jou kleren. Het bepaalt een groot deel van je imago en het moet toch gedaan worden. Je bepaalt (hopelijk) toch ook je eigen kapsel?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben pas 21Sowieso wil ik dat helemaal niet; ik haat winkels en ik haat kleren kopen
[..]
Hee!
Je gaat als een eckte mooiboi naar huis man.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar jij mag de volgende keer wel mee.![]()
Maar verwacht niet dat ik ook maar iets van je advies zal opvolgen.
Directer zijn hequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zei nog "Laten we verder kijken in andere winkels". Maar neehoor.
Nooit schatje, nooit en te nimmer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gaat als een eckte mooiboi naar huis man.
Als je twee dingen even mooi vindt, neem dan gewoon de goedkoopstequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat een heel gedoe, heel veel werk. Sta er vervolgens compleet onwennig bij en weet dan niet eens wat ik ervan vindt.
Maar het grootste probleem is dat kledingwinkels teveel keuze hebben; ik weet sowieso in de eerste plaats compleet niet wat ik moet hebben. Het is alsof je iemand in een ballenbak gooit en zegt "kies maar een bal uit".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |