De laatste keer dat ik met moeder mee was moest ik zelf betalen. Dan volgende keer maar weer alleenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik vond het ook altijd afschuwelijk. Maar hoe oud was zij? Want nu zou ik het mijn moeder echt niet meer laten doen. Die komt sowieso terug met kleding die 2 maten te groot is, want dat zit dan zo lekker ruim.![]()
Overigens, van die mensen waarvoor hun moeder kleding koopt, betaald die dan ook de kleding? Dan ben ik stiekem wel jaloers.
Ik bedoelde dan ook neuken ahem. Ik was pas iets van 2 jaar terug weer gaan rokenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahaseks met jezelf telt niet he
Echt he. Behalve als ik juist zo'n dag heb dat alles wat ik pas meteen goed zit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik haat passen wel, voel me snel te dik
Ik kies het allemaal uit en zij betaald de rekening.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik vond het ook altijd afschuwelijk. Maar hoe oud was zij? Want nu zou ik het mijn moeder echt niet meer laten doen. Die komt sowieso terug met kleding die 2 maten te groot is, want dat zit dan zo lekker ruim.![]()
Overigens, van die mensen waarvoor hun moeder kleding koopt, betaald die dan ook de kleding? Dan ben ik stiekem wel jaloers.
Dat hoop ik ook telkens. Maar ze is koppig de laatste tijd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met moeder mee was moest ik zelf betalen. Naja dan volgende keer maar weer alleenIk hoopte dat ze zou betalen
:P
Nja, ik ben best redelijk verzorgd ondanks dat ik dan niet zelf mijn kleren koop.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef Sinji het volgende:
Benzin, hoe ziet jouw ideal vriendin eruit? Qua uiterlijk en verzorgdheid?
Ja, maar aan de andere kant betaal ik mijn ouders maandelijks een vrij groot bedrag voor inwoning zegmaar, dus ik denk dat het goedkoper zou zijn om kleding en enkele andere dingen zelf te betalen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan vind ik het niet zo raar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant betaal ik mijn ouders maandelijks een vrij groot bedrag voor inwoning zegmaar, dus ik denk dat het goedkoper zou zijn om kleding en enkele andere dingen zelf te betalen.
Ik rookte meer 2 shaggies per uur. Niet echt heerlijk, vond het meer een verplichting. Ook niet best voor m'n conditie trouwens, wou er dus mee stoppenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
En ik rook trouwens 2x in de week een sigaretje, heerlijk!
Zo ging het hier 2 jaar terug ook nog. Hoewel dan was de helft meestal wat ik tof vond en de andere helft van zij dan gewoon leuk dus kreeg ik erbij om achterin mijn kast te leggen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kies het allemaal uit en zij betaald de rekening.
Ik vind het zonde om mijn eigen kleding te betalen. Ik doe het dan ook nooit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met moeder mee was moest ik zelf betalen. Dan volgende keer maar weer alleenIk hoopte dat ze zou betalen
![]()
![]()
HEEY! Je was gestopt toch? Nu ben je zo'n laffe gelegenheidsrokerquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Die van mij gaat niet eens meer mee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo ging het hier 2 jaar terug ook nog. Hoewel dan was de helft meestal wat ik tof vond en de andere helft van zij dan gewoon leuk dus kreeg ik erbij om achterin mijn kast te leggen.
GEEFMIJJOUWMOEDER!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Die van mij gaat niet eens meer mee.
Die geeft me gewoon haar pinpas.
Kan ik daar uit opmaken dat je 2 keer per week seks hebtquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Mooiquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook neuken ahem. Ik was pas iets van 2 jaar terug weer gaan roken
Ik ben geen maagd meer hoor tijn
Er wordt ook zelden wat leuks gemaaktquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:31 schreef Sinji het volgende:
Voor de meiden is het ook een stuk moeilijker om te winkelen als je wat overgewicht hebt.. misvormd ideaalbeeld (al dan niet vanwege tv/reclame) enzulks.
Je kan haar nog altijd krijgen als schoonmoeder *winkwink*quote:
Myr en Heloef ga eens daten ipv hier lopen te kleffenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan haar nog altijd krijgen als schoonmoeder *winkwink*
Verleidelijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan haar nog altijd krijgen als schoonmoeder *winkwink*
Heb je dan niet bepaalde stofjes en dergelijke die wel fijn voelen op je huid?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kleding aan- en uittrekken kan best vervelend aanvoelen, tenminste, mijn huid is daar best wel gevoelig voor, en als ik me al niet comfortabel voel is kleding passen echt een marteling.
Ook is het soms best druk in winkels. Maar dan is online winkelen inderdaad een uitkomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |