Nee, het is een ander. Maar goed, dan heeft Paiq er dus minstens twee van die...quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoofddorp? Dan het is waarschijnlijk dezelfde
Ja gloeiende gloeiende he. Ik heb er ook een schijthekel aan, maar het is toch niet meer dan logisch dat je het zelf doet? Is gewoon een kwestie van zelfstandigheid.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik haat de winkels, ik haat kleding, ik haat kleding passen
[..]
Ik had zo iemandTegenwoordig doe ik het grotendeels alleen, hoewel er gelukkig wel een paar mensen zijn die echt lief luisteren en me een beetje steunen.
[..]
Ik vind dat een heel erg grote stap eigenlijk, er zijn veel dingen die ik liever doe dan dat.
[..]
Het is jammer dat het sarcastisch bedoeld is, want je bent de eerste die zegt wat ik wil horen.
[..]
Het is niet zo dat ik dat niet kan, meer dat ik dat liever niet doe. Zoals ik zei, ik doe de belastingaangifte van mijn ouders, zoiets is meer mijn ding.
[..]
Ik vind het prima tot jullie gingen roepen dat het niet normaal is, want ik wil inderdaad niet graag raar zijn.
Aan de andere kant doe ik alles liever dan dat, dus nu zit ik met een groot probleem
Omdat ik het zeg. Ik heb hier wel gezien dat je humor hebt (of dat irl ook zo is kan ik niet zeggen) en je onderneemt al meer dan de meeste users hier doen. Zegt al iets over jou.quote:
Mooie omschrijvingquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:08 schreef Sinji het volgende:
Geen Vrienden > Vrienden >> Platonische vriendinnen >>> vriendin
Ineens een vriendin hebben zonder sociaal vangnet wordt erg moeilijk...
Tijn is echt een schat van een jongen, en hij heeft wel humor inderdaad. Irl is hij een beetje onwennig, maar verder niets mis meequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg. Ik heb hier wel gezien dat je humor hebt (of dat irl ook zo is kan ik niet zeggen) en je onderneemt al meer dan de meeste users hier doen. Zegt al iets over jou.
hahaquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, het is een ander. Maar goed, dan heeft Paiq er dus minstens twee van die...
Maar wat levert mij dat op? Niets eigenlijk. Ik heb eigenlijk geen vrienden en nauwelijks sociale contacten buiten mijn ouders omquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg. Ik heb hier wel gezien dat je humor hebt (of dat irl ook zo is kan ik niet zeggen) en je onderneemt al meer dan de meeste users hier doen. Zegt al iets over jou.
He wat hoor ik over mijn dorp?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoofddorp? Dan het is waarschijnlijk dezelfde
Ik shop niet met mijn moeder, mijn moeder shopt als ik thuis ben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Met je moeder shoppen is lichtelijk.. Vreemd te noemen. Alhoewel, ik zou willen dat ik zo'n band had. Maar goed, Benzin is niet de enige die niet alleen shopt. En om nou te zeggen dat hij een moederskindje is..Dat valt 100% mee
Dat is gewoon allemaal een martelingquote:
Mja, dan moet je dus inderdaad passen, moeilijk doen. Ik weet in de eerste plaats helemaal niet wat voor kleding ik wil/moet hebben. Dat afrekenen is het probleem niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo groot probleem?
Ga op een drukke middag (zaterdag) shoppen en niemand let op je. Of juist als het rustig is als je zo min mogelijk mensen tegen wilt komen. Je kijkt in de rekken, je zoekt iets wat je niet afgrijselijk vindt, kijkt of het past, begroet het kassameisje en rekent af. Klaar, je hebt je eigen kleding gekocht.
Dan neem je zelf niet genoeg initiatief of je ziet elkaar niet vaak genoeg. Op een sport bijvoorbeeld zie je elkaar sowieso wekelijks. Nou weet ik niet of je een sportief iemand bent, maar een andere wekelijkse activiteit zou ook kunnen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gezegd. Maar elke vorm van sociale interactie vind ik moeilijk. Ik maak een nieuw contact maar telkens verwaterd het weer. Het lukt gewoon niet. Ik word er moedeloos van.
Ik ben altijd op zoek naar mensen die 's nachts tijd hebben om mij aan te horenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gezegd. Maar elke vorm van sociale interactie vind ik moeilijk. Ik maak een nieuw contact maar telkens verwaterd het weer. Het lukt gewoon niet. Ik word er moedeloos van.
[..]
Ik wil ook een keer komen pratenlijkt mij gezellig
[..]
Ja en als andere dat nu ook eens vinden.
In mijn geval moest ik op enkele dus wel het antwoord schuldig blijvenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahawaarschijnlijk wel ja. Zaten trouwens nog best een paar leuke tussen. Die oneliners
Instelling, instelling praat anderen niet de hemel in en jezelf omlaag.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Je ziet toch de bullshit die ik hier af en toe zeg![]()
En sociaal ikOh?
Toch ben jij aantrekkelijker in alle opzichten dan mij.
Nee, dat is te simpel. Leg uit, waarom is het passen van kleding een marteling? En een winkel binnengaan, waar ben je op zo'n moment bang voor? Dat je het niet leuk vindt kan, maar dat je er een hekel aan hebt en zelfs een grote stap vindt om te ondernemen moet toch een oorzaak hebben.quote:
Als je weet welke maat je hebt dan is passen geen enkel probleem.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef benzin het volgende:
Mja, dan moet je dus inderdaad passen, moeilijk doen. Ik weet in de eerste plaats helemaal niet wat voor kleding ik wil/moet hebben. Dat afrekenen is het probleem niet.
Dat daar rare vrouwen wonenquote:
Het probleem is dat mensen niet de moeite nemen om verder te kijken dan de eerst indruk. En die is bij mij meestal niet zo goed. Mijn uitstraling, houding en gedrag zijn meestal niet echt goed zeker niet als ik mijzelf niet op mijn gemak voel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tijn is echt een schat van een jongen, en hij heeft wel humor inderdaad. Irl is hij een beetje onwennig, maar verder niets mis mee
Waar het precies aan ligt weet ik niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan neem je zelf niet genoeg initiatief of je ziet elkaar niet vaak genoeg. Op een sport bijvoorbeeld zie je elkaar sowieso wekelijks. Nou weet ik niet of je een sportief iemand bent, maar een andere wekelijkse activiteit zou ook kunnen.
Dat is goed ik kom wel een keertje die kant opquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben altijd op zoek naar mensen die 's nachts tijd hebben om mij aan te horen
Waarom? Gewoon een beetje om erom heen lullen. Een beetje lef mag wel hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
In mijn geval moest ik op enkele dus wel het antwoord schuldig blijven
Ik vind dat een heel gedoe, heel veel werk. Sta er vervolgens compleet onwennig bij en weet dan niet eens wat ik ervan vindt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat is te simpel. Leg uit, waarom is het passen van kleding een marteling? En een winkel binnengaan, waar ben je op zo'n moment bang voor? Dat je het niet leuk vindt kan, maar dat je er een hekel aan hebt en zelfs een grote stap vindt om te ondernemen moet toch een oorzaak hebben.
Waarom zou daar een oorzaak voor moeten zijn? Hij houdt gewoon niet van winkelen, klaar toch. Ik houd ook niet van fietsen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat is te simpel. Leg uit, waarom is het passen van kleding een marteling? En een winkel binnengaan, waar ben je op zo'n moment bang voor? Dat je het niet leuk vindt kan, maar dat je er een hekel aan hebt en zelfs een grote stap vindt om te ondernemen moet toch een oorzaak hebben.
Als iemand die zelfs last van overgewicht heeft kan ik het me niet voorstellen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef HiddenResponse het volgende:
Benzin heb je overgewicht dat je een hekel aan het passen en winkelen hebt ? ( Sorry als deze vraag te direct is )
Ik wou dat ik mijn instelling kon veranderen. Het lukt wel voor een deel maar nog niet genoegquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Instelling, instelling praat anderen niet de hemel in en jezelf omlaag.
Kleding aan- en uittrekken kan best vervelend aanvoelen, tenminste, mijn huid is daar best wel gevoelig voor, en als ik me al niet comfortabel voel is kleding passen echt een marteling.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen lichtgewicht en ik zit aan de rand, maar heb geen overgewicht. Vind het vooral gewoon veel werk en een hoop gedoe en je trekt steeds iets aan voor niets. Als het past dan weet ik niet wat ik ervan vinden moet. Kleren passen is het meest zinloze proces ooit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef HiddenResponse het volgende:
Benzin heb je overgewicht dat je een hekel aan het passen en winkelen hebt ? ( Sorry als deze vraag te direct is )
Als dat het is moet je een keer iemand meevragen en die gewoon vragen even zijn/haar strategie uit te leggen, desnoods je ma. Dus niet stomweg je elke keer iets voorhouden, maar gewoon even hardop laten denken. Kan jij het volgende keer ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat een heel gedoe, heel veel werk. Sta er vervolgens compleet onwennig bij en weet dan niet eens wat ik ervan vindt.
Maar het grootste probleem is dat kledingwinkels teveel keuze hebben; ik weet sowieso in de eerste plaats compleet niet wat ik moet hebben. Het is alsof je iemand in een ballenbak gooit en zegt "kies maar een bal uit".
Het kan best wel snel gaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mijn instelling kon veranderen. Het lukt wel voor een deel maar nog niet genoeg
Mooi niet dat ik vragen over triootjes ga beantwoorden als ik nog niet eens een duo heb meegemaaktquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom? Gewoon een beetje om erom heen lullen. Een beetje lef mag wel hoor
Een vroegere vriendin van me had ook overgewicht en wou daarom nooit winkelen en al helemaal niks passen in de winkel. Die liet haar moeder ook alles kopen. Ze schaamde zich er echt voor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Als iemand die zelfs last van overgewicht heeft kan ik het me niet voorstellen.
Natuurlijk wel. Of je hebt die fantasie wel of niet. Dus lijkt je het wat dan ja dat wil ik wel. Of niet als je het niet wilt. Dan hoef je nog niet eens te zeggen of je wel of geen ervaring hebt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mooi niet dat ik vragen over triootjes ga beantwoorden als ik nog niet eens een duo heb meegemaakt
Ik heb geloof ik iets meer bagage dan jij. Dus bij is dat wat ingewikkelderquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan best wel snel gaan.
Althans bij mij is het binnen korte tijd veranderd.
Vraag een van de medewerkers om je even te helpen. Je hebt snel door of je echt wat aan de adviezen hebt of niet. Doe ik ook wel eens, of met iemand anders samen. En het is niet eens zo lang geleden dat ik met mijn moeder kleding geen kopen, maar dat was iets, met dat het praktisch wasquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen lichtgewicht en ik zit aan de rand, maar heb geen overgewicht. Vind het vooral gewoon veel werk en een hoop gedoe en je trekt steeds iets aan voor niets. Als het past dan weet ik niet wat ik ervan vinden moet. Kleren passen is het meest zinloze proces ooit.
Daarnaast al die drukte en gedoe in kledingwinkels. Bah.
Koffie en lollys dus?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Pff, ik ben wel wat aangekomen nadat ik ben gestopt met roken vorige week. Moet toch wel snel effe ingrijpen hier
Ga dan maar geen seks hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Pff, ik ben wel wat aangekomen nadat ik ben gestopt met roken vorige week. Moet toch wel snel effe ingrijpen hier
Nee, heb beetje veel bier gedronken op vakantie, maar ben wel van de peuken afgebleven, das al wat waard, nietquote:
Ik schaamde me vroeger want dan zei mijn moeder altijd van "Heb je weer een maat groter?"quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Een vroegere vriendin van me had ook overgewicht en wou daarom nooit winkelen en al helemaal niks passen in de winkel. Die liet haar moeder ook alles kopen. Ze schaamde zich er echt voor.
Hoezo? Van seks val je toch juist af?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga dan maar geen seks hebbenhaha
Is gewoon een silly usernamequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vooral magnetron koffie (wat is dat eigenlijk)
Na seks steken veel mensen een peuk opquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo? Van seks val je toch juist af?
Kreeg je eerst een gele huid van het roken, nu van een kapotte leverquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, heb beetje veel bier gedronken op vakantie, maar ben wel van de peuken afgebleven, das al wat waard, niet
Dat snap ik wel, ik vond het ook altijd afschuwelijk. Maar hoe oud was zij? Want nu zou ik het mijn moeder echt niet meer laten doen. Die komt sowieso terug met kleding die 2 maten te groot is, want dat zit dan zo lekker ruim.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Een vroegere vriendin van me had ook overgewicht en wou daarom nooit winkelen en al helemaal niks passen in de winkel. Die liet haar moeder ook alles kopen. Ze schaamde zich er echt voor.
De keren dat ik seks had, rookte ik niet meerquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Na seks steken veel mensen een peuk op
Valt wel mee hoor, maar ik was al niet zo licht -_-quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kreeg je eerst een gele huid van het roken, nu van een kapotte lever
hahaquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De keren dat ik seks had, rookte ik niet meer
De laatste keer dat ik met moeder mee was moest ik zelf betalen. Dan volgende keer maar weer alleenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik vond het ook altijd afschuwelijk. Maar hoe oud was zij? Want nu zou ik het mijn moeder echt niet meer laten doen. Die komt sowieso terug met kleding die 2 maten te groot is, want dat zit dan zo lekker ruim.![]()
Overigens, van die mensen waarvoor hun moeder kleding koopt, betaald die dan ook de kleding? Dan ben ik stiekem wel jaloers.
Ik bedoelde dan ook neuken ahem. Ik was pas iets van 2 jaar terug weer gaan rokenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahaseks met jezelf telt niet he
Echt he. Behalve als ik juist zo'n dag heb dat alles wat ik pas meteen goed zit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik haat passen wel, voel me snel te dik
Ik kies het allemaal uit en zij betaald de rekening.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik vond het ook altijd afschuwelijk. Maar hoe oud was zij? Want nu zou ik het mijn moeder echt niet meer laten doen. Die komt sowieso terug met kleding die 2 maten te groot is, want dat zit dan zo lekker ruim.![]()
Overigens, van die mensen waarvoor hun moeder kleding koopt, betaald die dan ook de kleding? Dan ben ik stiekem wel jaloers.
Dat hoop ik ook telkens. Maar ze is koppig de laatste tijd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met moeder mee was moest ik zelf betalen. Naja dan volgende keer maar weer alleenIk hoopte dat ze zou betalen
:P
Nja, ik ben best redelijk verzorgd ondanks dat ik dan niet zelf mijn kleren koop.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef Sinji het volgende:
Benzin, hoe ziet jouw ideal vriendin eruit? Qua uiterlijk en verzorgdheid?
Ja, maar aan de andere kant betaal ik mijn ouders maandelijks een vrij groot bedrag voor inwoning zegmaar, dus ik denk dat het goedkoper zou zijn om kleding en enkele andere dingen zelf te betalen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan vind ik het niet zo raar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant betaal ik mijn ouders maandelijks een vrij groot bedrag voor inwoning zegmaar, dus ik denk dat het goedkoper zou zijn om kleding en enkele andere dingen zelf te betalen.
Ik rookte meer 2 shaggies per uur. Niet echt heerlijk, vond het meer een verplichting. Ook niet best voor m'n conditie trouwens, wou er dus mee stoppenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
En ik rook trouwens 2x in de week een sigaretje, heerlijk!
Zo ging het hier 2 jaar terug ook nog. Hoewel dan was de helft meestal wat ik tof vond en de andere helft van zij dan gewoon leuk dus kreeg ik erbij om achterin mijn kast te leggen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kies het allemaal uit en zij betaald de rekening.
Ik vind het zonde om mijn eigen kleding te betalen. Ik doe het dan ook nooit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met moeder mee was moest ik zelf betalen. Dan volgende keer maar weer alleenIk hoopte dat ze zou betalen
![]()
![]()
HEEY! Je was gestopt toch? Nu ben je zo'n laffe gelegenheidsrokerquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
En ik rook trouwens 2x in de week een sigaretje, heerlijk!
Die van mij gaat niet eens meer mee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo ging het hier 2 jaar terug ook nog. Hoewel dan was de helft meestal wat ik tof vond en de andere helft van zij dan gewoon leuk dus kreeg ik erbij om achterin mijn kast te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |