abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103512023
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoofddorp? Dan het is waarschijnlijk dezelfde :P
Nee, het is een ander. Maar goed, dan heeft Paiq er dus minstens twee van die... :P
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:08:56 #182
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103512031
Geen Vrienden > Vrienden >> Platonische vriendinnen >>> vriendin

Ineens een vriendin hebben zonder sociaal vangnet wordt erg moeilijk...
pi_103512033
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik haat de winkels, ik haat kleding, ik haat kleding passen :P

[..]

Ik had zo iemand :) Tegenwoordig doe ik het grotendeels alleen, hoewel er gelukkig wel een paar mensen zijn die echt lief luisteren en me een beetje steunen.

[..]

Ik vind dat een heel erg grote stap eigenlijk, er zijn veel dingen die ik liever doe dan dat.

[..]

Het is jammer dat het sarcastisch bedoeld is, want je bent de eerste die zegt wat ik wil horen.

[..]

Het is niet zo dat ik dat niet kan, meer dat ik dat liever niet doe. Zoals ik zei, ik doe de belastingaangifte van mijn ouders, zoiets is meer mijn ding.

[..]

Ik vind het prima tot jullie gingen roepen dat het niet normaal is, want ik wil inderdaad niet graag raar zijn.

Aan de andere kant doe ik alles liever dan dat, dus nu zit ik met een groot probleem ;(
Ja gloeiende gloeiende he. Ik heb er ook een schijthekel aan, maar het is toch niet meer dan logisch dat je het zelf doet? Is gewoon een kwestie van zelfstandigheid.

Dat grote probleem is simpel op te lossen. Kleding kopen is namelijk niet moeilijk, het is alleen niet leuk. Alleen zul je toch echt in je leven dingen moeten doen die niet leuk zijn.

Begrijp me dus goed, ik snap als geen ander dat je het geen leuke bezigheid vind maar als je je hier al niet toe kunt zetten..
pi_103512074
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh en waarom dan niet?
Omdat ik het zeg. Ik heb hier wel gezien dat je humor hebt (of dat irl ook zo is kan ik niet zeggen) en je onderneemt al meer dan de meeste users hier doen. Zegt al iets over jou.
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:09:48 #185
350968 kedge
cicatrix manet
pi_103512084
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:08 schreef Sinji het volgende:
Geen Vrienden > Vrienden >> Platonische vriendinnen >>> vriendin

Ineens een vriendin hebben zonder sociaal vangnet wordt erg moeilijk...
Mooie omschrijving :P
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_103512183
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Omdat ik het zeg. Ik heb hier wel gezien dat je humor hebt (of dat irl ook zo is kan ik niet zeggen) en je onderneemt al meer dan de meeste users hier doen. Zegt al iets over jou.
Tijn is echt een schat van een jongen, en hij heeft wel humor inderdaad. Irl is hij een beetje onwennig, maar verder niets mis mee ^O^
pi_103512209
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:08 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nee, het is een ander. Maar goed, dan heeft Paiq er dus minstens twee van die... :P
haha :D waarschijnlijk wel ja. Zaten trouwens nog best een paar leuke tussen. Die oneliners
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Maar wat levert mij dat op? Niets eigenlijk. Ik heb eigenlijk geen vrienden en nauwelijks sociale contacten buiten mijn ouders om
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:12:06 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103512214
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoofddorp? Dan het is waarschijnlijk dezelfde :P
He wat hoor ik over mijn dorp?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103512224
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Met je moeder shoppen is lichtelijk.. Vreemd te noemen. Alhoewel, ik zou willen dat ik zo'n band had. Maar goed, Benzin is niet de enige die niet alleen shopt. En om nou te zeggen dat hij een moederskindje is.. :N Dat valt 100% mee :)
Ik shop niet met mijn moeder, mijn moeder shopt als ik thuis ben. :) Zoals ik zei, ik haat winkels :)

quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:

Waarom?
Dat is gewoon allemaal een marteling :)

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo groot probleem?

Ga op een drukke middag (zaterdag) shoppen en niemand let op je. Of juist als het rustig is als je zo min mogelijk mensen tegen wilt komen. Je kijkt in de rekken, je zoekt iets wat je niet afgrijselijk vindt, kijkt of het past, begroet het kassameisje en rekent af. Klaar, je hebt je eigen kleding gekocht. ^O^
Mja, dan moet je dus inderdaad passen, moeilijk doen. Ik weet in de eerste plaats helemaal niet wat voor kleding ik wil/moet hebben. Dat afrekenen is het probleem niet.
pi_103512234
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat heb ik inderdaad gezegd. Maar elke vorm van sociale interactie vind ik moeilijk. Ik maak een nieuw contact maar telkens verwaterd het weer. Het lukt gewoon niet. Ik word er moedeloos van.
Dan neem je zelf niet genoeg initiatief of je ziet elkaar niet vaak genoeg. Op een sport bijvoorbeeld zie je elkaar sowieso wekelijks. Nou weet ik niet of je een sportief iemand bent, maar een andere wekelijkse activiteit zou ook kunnen.
pi_103512256
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat heb ik inderdaad gezegd. Maar elke vorm van sociale interactie vind ik moeilijk. Ik maak een nieuw contact maar telkens verwaterd het weer. Het lukt gewoon niet. Ik word er moedeloos van.

[..]

Ik wil ook een keer komen praten :D lijkt mij gezellig :P

[..]

Ja en als andere dat nu ook eens vinden. :{
Ik ben altijd op zoek naar mensen die 's nachts tijd hebben om mij aan te horen :P
pi_103512274
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

haha :D waarschijnlijk wel ja. Zaten trouwens nog best een paar leuke tussen. Die oneliners

In mijn geval moest ik op enkele dus wel het antwoord schuldig blijven :')
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:13:26 #193
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103512304
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom? Je ziet toch de bullshit die ik hier af en toe zeg :{
En sociaal ik :o Oh?

Toch ben jij aantrekkelijker in alle opzichten dan mij.
Instelling, instelling praat anderen niet de hemel in en jezelf omlaag.
C'est la vie
pi_103512328
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef benzin het volgende:

Dat is gewoon allemaal een marteling :)
Nee, dat is te simpel. Leg uit, waarom is het passen van kleding een marteling? En een winkel binnengaan, waar ben je op zo'n moment bang voor? Dat je het niet leuk vindt kan, maar dat je er een hekel aan hebt en zelfs een grote stap vindt om te ondernemen moet toch een oorzaak hebben.
pi_103512451
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef benzin het volgende:

Mja, dan moet je dus inderdaad passen, moeilijk doen. Ik weet in de eerste plaats helemaal niet wat voor kleding ik wil/moet hebben. Dat afrekenen is het probleem niet.
Als je weet welke maat je hebt dan is passen geen enkel probleem.

Het wordt straks stukken kouder. Een warm vest? Kan je altijd wel gebruiken. Ga het nou niet vermijden omdat het makkelijk te vermijden is. Hoort ook een beetje bij je zelfontplooiing en gevoel van eigenwaarde dat je gewoon zonder problemen je eigen kleren uit kan kiezen.
pi_103512554
quote:
11s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef heloef het volgende:

[..]

He wat hoor ik over mijn dorp?
Dat daar rare vrouwen wonen :P haha
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Tijn is echt een schat van een jongen, en hij heeft wel humor inderdaad. Irl is hij een beetje onwennig, maar verder niets mis mee ^O^
Het probleem is dat mensen niet de moeite nemen om verder te kijken dan de eerst indruk. En die is bij mij meestal niet zo goed. Mijn uitstraling, houding en gedrag zijn meestal niet echt goed zeker niet als ik mijzelf niet op mijn gemak voel.

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan neem je zelf niet genoeg initiatief of je ziet elkaar niet vaak genoeg. Op een sport bijvoorbeeld zie je elkaar sowieso wekelijks. Nou weet ik niet of je een sportief iemand bent, maar een andere wekelijkse activiteit zou ook kunnen.
Waar het precies aan ligt weet ik niet. :) Dit is echt niet iets van de laatste jaren. Dit heb ik sinds ik kind ben.

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben altijd op zoek naar mensen die 's nachts tijd hebben om mij aan te horen :P
Dat is goed ik kom wel een keertje die kant op :P

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:13 schreef Capstan het volgende:

[..]

In mijn geval moest ik op enkele dus wel het antwoord schuldig blijven :')
Waarom? Gewoon een beetje om erom heen lullen. Een beetje lef mag wel hoor
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103512564
Benzin heb je overgewicht dat je een hekel aan het passen en winkelen hebt ? ( Sorry als deze vraag te direct is )
pi_103512566
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, dat is te simpel. Leg uit, waarom is het passen van kleding een marteling? En een winkel binnengaan, waar ben je op zo'n moment bang voor? Dat je het niet leuk vindt kan, maar dat je er een hekel aan hebt en zelfs een grote stap vindt om te ondernemen moet toch een oorzaak hebben.
Ik vind dat een heel gedoe, heel veel werk. Sta er vervolgens compleet onwennig bij en weet dan niet eens wat ik ervan vindt.

Maar het grootste probleem is dat kledingwinkels teveel keuze hebben; ik weet sowieso in de eerste plaats compleet niet wat ik moet hebben. Het is alsof je iemand in een ballenbak gooit en zegt "kies maar een bal uit".
pi_103512609
quote:

[..]

Waarom zou daar een oorzaak voor moeten zijn? Hij houdt gewoon niet van winkelen, klaar toch. Ik houd ook niet van fietsen.

Punt is alleen dat het simpelweg nodig is af en toe en dat hij het ooit toch echt zelf moet doen. Wel ja, nu heeft hij zijn moeder nog maar ooit houdt dat op en als hij d'r dan als een sloeber bij wil lopen is dat zijn probleem ook. Alleen maar nog een belemmering om een vriendinnetje te krijgen. :P
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:18:23 #200
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103512625
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef HiddenResponse het volgende:
Benzin heb je overgewicht dat je een hekel aan het passen en winkelen hebt ? ( Sorry als deze vraag te direct is )
Als iemand die zelfs last van overgewicht heeft kan ik het me niet voorstellen.
C'est la vie
pi_103512643
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Instelling, instelling praat anderen niet de hemel in en jezelf omlaag.
Ik wou dat ik mijn instelling kon veranderen. Het lukt wel voor een deel maar nog niet genoeg
14 SHADES OF GREY
pi_103512654
quote:

[..]

Kleding aan- en uittrekken kan best vervelend aanvoelen, tenminste, mijn huid is daar best wel gevoelig voor, en als ik me al niet comfortabel voel is kleding passen echt een marteling.
Ook is het soms best druk in winkels. Maar dan is online winkelen inderdaad een uitkomst.
pi_103512739
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik ben zeker geen lichtgewicht en ik zit aan de rand, maar heb geen overgewicht. Vind het vooral gewoon veel werk en een hoop gedoe en je trekt steeds iets aan voor niets. Als het past dan weet ik niet wat ik ervan vinden moet. Kleren passen is het meest zinloze proces ooit.

Daarnaast al die drukte en gedoe in kledingwinkels. Bah.
pi_103512746
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik vind dat een heel gedoe, heel veel werk. Sta er vervolgens compleet onwennig bij en weet dan niet eens wat ik ervan vindt.

Maar het grootste probleem is dat kledingwinkels teveel keuze hebben; ik weet sowieso in de eerste plaats compleet niet wat ik moet hebben. Het is alsof je iemand in een ballenbak gooit en zegt "kies maar een bal uit".
Als dat het is moet je een keer iemand meevragen en die gewoon vragen even zijn/haar strategie uit te leggen, desnoods je ma. Dus niet stomweg je elke keer iets voorhouden, maar gewoon even hardop laten denken. Kan jij het volgende keer ook.
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:20:17 #205
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103512761
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik wou dat ik mijn instelling kon veranderen. Het lukt wel voor een deel maar nog niet genoeg
Het kan best wel snel gaan.
Althans bij mij is het binnen korte tijd veranderd.
C'est la vie
pi_103512772
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom? Gewoon een beetje om erom heen lullen. Een beetje lef mag wel hoor
Mooi niet dat ik vragen over triootjes ga beantwoorden als ik nog niet eens een duo heb meegemaakt :P
pi_103512786
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Als iemand die zelfs last van overgewicht heeft kan ik het me niet voorstellen.
Een vroegere vriendin van me had ook overgewicht en wou daarom nooit winkelen en al helemaal niks passen in de winkel. Die liet haar moeder ook alles kopen. Ze schaamde zich er echt voor.
pi_103512969
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef Capstan het volgende:

[..]

Mooi niet dat ik vragen over triootjes ga beantwoorden als ik nog niet eens een duo heb meegemaakt :P
Natuurlijk wel. Of je hebt die fantasie wel of niet. Dus lijkt je het wat dan ja dat wil ik wel. Of niet als je het niet wilt. Dan hoef je nog niet eens te zeggen of je wel of geen ervaring hebt.

quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Het kan best wel snel gaan.
Althans bij mij is het binnen korte tijd veranderd.
Ik heb geloof ik iets meer bagage dan jij. Dus bij is dat wat ingewikkelder
14 SHADES OF GREY
pi_103512977
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben zeker geen lichtgewicht en ik zit aan de rand, maar heb geen overgewicht. Vind het vooral gewoon veel werk en een hoop gedoe en je trekt steeds iets aan voor niets. Als het past dan weet ik niet wat ik ervan vinden moet. Kleren passen is het meest zinloze proces ooit.

Daarnaast al die drukte en gedoe in kledingwinkels. Bah.
Vraag een van de medewerkers om je even te helpen. Je hebt snel door of je echt wat aan de adviezen hebt of niet. Doe ik ook wel eens, of met iemand anders samen. En het is niet eens zo lang geleden dat ik met mijn moeder kleding geen kopen, maar dat was iets, met dat het praktisch was :D
pi_103513006
Pff, ik ben wel wat aangekomen nadat ik ben gestopt met roken vorige week. Moet toch wel snel effe ingrijpen hier
pi_103513038
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Pff, ik ben wel wat aangekomen nadat ik ben gestopt met roken vorige week. Moet toch wel snel effe ingrijpen hier
Koffie en lollys dus?
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:25:02 #212
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103513059
Benzin, hoe ziet jouw ideal vriendin eruit? Qua uiterlijk en verzorgdheid?
pi_103513079
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ga dan maar geen seks hebben :P haha _O-
14 SHADES OF GREY
pi_103513082
quote:
17s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Koffie en lollys dus?
Nee, heb beetje veel bier gedronken op vakantie, maar ben wel van de peuken afgebleven, das al wat waard, niet ;)
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:25:25 #215
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103513087
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Een vroegere vriendin van me had ook overgewicht en wou daarom nooit winkelen en al helemaal niks passen in de winkel. Die liet haar moeder ook alles kopen. Ze schaamde zich er echt voor.
Ik schaamde me vroeger want dan zei mijn moeder altijd van "Heb je weer een maat groter?" :')
Sinds ik het alleen doe vind ik het wel leuk.
C'est la vie
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:25:35 #216
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103513103
quote:
17s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Koffie en lollys dus?
Vooral magnetron koffie (wat is dat eigenlijk)
pi_103513116
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ga dan maar geen seks hebben :P haha _O-
Hoezo? Van seks val je toch juist af?
pi_103513135
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef Sinji het volgende:

[..]

Vooral magnetron koffie (wat is dat eigenlijk)
Is gewoon een silly username :P
pi_103513193
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoezo? Van seks val je toch juist af?
Na seks steken veel mensen een peuk op :P
14 SHADES OF GREY
pi_103513207
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, heb beetje veel bier gedronken op vakantie, maar ben wel van de peuken afgebleven, das al wat waard, niet ;)
Kreeg je eerst een gele huid van het roken, nu van een kapotte lever :D
pi_103513211
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Dat snap ik wel, ik vond het ook altijd afschuwelijk. Maar hoe oud was zij? Want nu zou ik het mijn moeder echt niet meer laten doen. Die komt sowieso terug met kleding die 2 maten te groot is, want dat zit dan zo lekker ruim. :')

Overigens, van die mensen waarvoor hun moeder kleding koopt, betaald die dan ook de kleding? Dan ben ik stiekem wel jaloers.
pi_103513224
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Na seks steken veel mensen een peuk op :P
De keren dat ik seks had, rookte ik niet meer :P
pi_103513282
quote:
17s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Kreeg je eerst een gele huid van het roken, nu van een kapotte lever :D
Valt wel mee hoor, maar ik was al niet zo licht -_-
pi_103513289
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De keren dat ik seks had, rookte ik niet meer :P
haha :D seks met jezelf telt niet he ;)
14 SHADES OF GREY
pi_103513298
Ik haat passen wel, voel me snel te dik
pi_103513321
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat snap ik wel, ik vond het ook altijd afschuwelijk. Maar hoe oud was zij? Want nu zou ik het mijn moeder echt niet meer laten doen. Die komt sowieso terug met kleding die 2 maten te groot is, want dat zit dan zo lekker ruim. :')

Overigens, van die mensen waarvoor hun moeder kleding koopt, betaald die dan ook de kleding? Dan ben ik stiekem wel jaloers.
De laatste keer dat ik met moeder mee was moest ik zelf betalen. Dan volgende keer maar weer alleen :D Ik hoopte dat ze zou betalen :D :P :')
pi_103513335
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

haha :D seks met jezelf telt niet he ;)
Ik bedoelde dan ook neuken ahem. Ik was pas iets van 2 jaar terug weer gaan roken
Ik ben geen maagd meer hoor tijn :P
pi_103513336
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik haat passen wel, voel me snel te dik
Echt he. Behalve als ik juist zo'n dag heb dat alles wat ik pas meteen goed zit. O+
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:29:49 #229
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103513374
quote:

[..]

Ik kies het allemaal uit en zij betaald de rekening.
C'est la vie
pi_103513379
quote:
17s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef debeterebob het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik met moeder mee was moest ik zelf betalen. Naja dan volgende keer maar weer alleen :D Ik hoopte dat ze zou betalen :D:P :')
Dat hoop ik ook telkens. Maar ze is koppig de laatste tijd.
pi_103513387
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef Sinji het volgende:
Benzin, hoe ziet jouw ideal vriendin eruit? Qua uiterlijk en verzorgdheid?
Nja, ik ben best redelijk verzorgd ondanks dat ik dan niet zelf mijn kleren koop.

Maar ik ben sowieso niet echt veeleisend. Zo lang ze er redelijk leuk uitziet vind ik het al snel best. Ik ben niet in de positie om veeleisend te zijn, elk meisjes dat ik als 6> zie komt in aanmerking.

Het belangrijkste is dat ze me lief vind en mij ziet zitten, de rest is bijzaak.

quote:

[..]

Ja, maar aan de andere kant betaal ik mijn ouders maandelijks een vrij groot bedrag voor inwoning zegmaar, dus ik denk dat het goedkoper zou zijn om kleding en enkele andere dingen zelf te betalen.
pi_103513399
En ik rook trouwens 2x in de week een sigaretje, heerlijk!
pi_103513417
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja, maar aan de andere kant betaal ik mijn ouders maandelijks een vrij groot bedrag voor inwoning zegmaar, dus ik denk dat het goedkoper zou zijn om kleding en enkele andere dingen zelf te betalen.
Oh, dan vind ik het niet zo raar.
pi_103513467
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik rookte meer 2 shaggies per uur. Niet echt heerlijk, vond het meer een verplichting. Ook niet best voor m'n conditie trouwens, wou er dus mee stoppen
pi_103513472
Hmm. Wil net zon paiqaccount aan te maken om eens te kijken wat je er zoal tegenkomt, blijk ik gewoon geen enkele foto meer van mezelf (alleen) te hebben sinds mn laatste computercrash :') .
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:31:14 #236
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103513482
Voor de meiden is het ook een stuk moeilijker om te winkelen als je wat overgewicht hebt.. misvormd ideaalbeeld (al dan niet vanwege tv/reclame) enzulks.
pi_103513495
quote:
10s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik kies het allemaal uit en zij betaald de rekening.
Zo ging het hier 2 jaar terug ook nog. Hoewel dan was de helft meestal wat ik tof vond en de andere helft van zij dan gewoon leuk dus kreeg ik erbij om achterin mijn kast te leggen. :')
pi_103513518
quote:
17s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef debeterebob het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik met moeder mee was moest ik zelf betalen. Dan volgende keer maar weer alleen :D Ik hoopte dat ze zou betalen :D :P :')
Ik vind het zonde om mijn eigen kleding te betalen. Ik doe het dan ook nooit. :') _O-
pi_103513531
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
HEEY! Je was gestopt toch? Nu ben je zo'n laffe gelegenheidsroker :P
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:32:15 #240
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103513565
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo ging het hier 2 jaar terug ook nog. Hoewel dan was de helft meestal wat ik tof vond en de andere helft van zij dan gewoon leuk dus kreeg ik erbij om achterin mijn kast te leggen. :')
Die van mij gaat niet eens meer mee.
Die geeft me gewoon haar pinpas. :')
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')