Nja, veel kleding zit niet lekker en/of vind ik niet staan en/of vind ik veel te duur. Maar dat ik een hekel heb aan winkelen is de voornaamste reden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had er ook een hekel aan, nu totaal niet meer. Eigenlijk ook sinds ik zelf mijn kleding koop.
Vind je kleding je nooit leuk staan of iets dat je een hekel hebt aan kopen?
Nja, moeten is een groot woord, ik heb vorig jaar nog zelf schoenen gekocht omdat mijn oude stuk gingen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:07 schreef mrk.n het volgende:
''Pas'' 21? Je bent al 21 (ik vind dat een beetje oud) en je moeder moet je kleding nog kopen, dat vind ik al helemaal erg.
Hoe bedoel je dat precies? Het is niet zo dat ik nooit buiten kom ofzo hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:41 schreef formerjellybean het volgende:
Benzin je isoleert je wel heel veel leer eens ook buiten te richten en niet steeds het internet. Je moet echt een beetje oppassen dat je niet in een isolement komt
Dan vergis jij je flink in MLIG.... die heeft mij op de meet echt verbaast hoe sociaal hij kan zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:46 schreef formerjellybean het volgende:
ja maar aan een kant vervelend dat je het niet durft , maar kijk eens naar MLIG die is ook bang heeft ook niet de meest sociale skills maar hij probeert het wel.
Dat was ik dus. Vraag me af of het dezelfde isquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Wie had het laatst over een match op Paiq die alleen oneliners beantwoord?Als je geen gesprek kan voeren waarom zit je dan daar? Niet dat ik daar goed in ben. Overigens heeft ze mij direct na het zien van mijn foto geblokkeerd. Lekker boeiend
Ja, maar boodschappen haal ik omdat ik anders geen vreten heb. Kleding haal ik pas als ik niks te dragen heb, en kleding gaat toch wel wat langer mee dan de inhoud van m'n koelkastquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
Een hekel aan winkelen is echt een flutreden. Ik heb er ook een hekel aan om boodschappen te doen, maar het zal maar moeten.
Ik denk dat dat even wat gaat duren , als die angst er zo ingebakken is gaat dat er niet gauw uit , maar dat die juist naar meets gaat laat toch wel zien dat die niet door zijn angsten laat leiden en dus is er wel vooruitgang voor hem.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik was voor zo'n 30 minuten z'n dating-coach op MSN en ik werd er knettergek van. Het is niet te doen.
''Zeg dit maar.''
''Kan ik ook dit zeggen, of dit, of dat. Nee wacht dit is beter, dat kan ik toch wel zeggen?''
''Nee, zeg DIT.''
''Ja maar dit is toch ook goed, of dit, of dat, of allebei"
Dat hij naar meets gaat is wel heel goed. Hij heeft er dus succes mee gehad, maar die panische trekjes moeten echt weg.
Eens, wilde ik ook net zeggen. Met kleding kan je gemakkelijk meer dan een jaar doen, met eten niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar boodschappen haal ik omdat ik anders geen vreten heb. Kleding haal ik pas als ik niks te dragen heb, en kleding gaat toch wel wat langer mee dan de inhoud van m'n koelkast
Maar jij bent zelf apart.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuke gesprekken. Op msn vind ik echt leuk om dat soort gesprekken met hem te voeren eigenlijk. Bovendien denk ik dat vrouwen die die gesprekken niet kunnen waarderen of begrijpen ook niet echt bij hem passen.
Dan kan je het toch juist wel opbrengen om zelf de kleding te kopen? Als het niet eens regelmatig hoeft te gebeuren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Eens, wilde ik ook net zeggen. Met kleding kan je gemakkelijk meer dan een jaar doen, met eten niet.
Klopt, je kunt echt leuk met hem praten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef kedge het volgende:
[..]
Dan vergis jij je flink in MLIG.... die heeft mij op de meet echt verbaast hoe sociaal hij kan zijn.
Sommige dingen wel (zoals naar de meet gaan), andere dingen niet (zoals naar zijn studie gaan of stopzetten).quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:46 schreef formerjellybean het volgende:
ja maar aan een kant vervelend dat je het niet durft , maar kijk eens naar MLIG die is ook bang heeft ook niet de meest sociale skills maar hij probeert het wel.
Het is zo belangrijk dat je mensen hebt die je kunnen kalmeren/opbeuren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, je kunt echt leuk met hem praten.
En hij heeft me gisteren goed geholpen toen ik even helemaal in de stress zat, daar ben ik hem wel dankbaar voor
Met kleding doe ik eigenlijk niet makkelijk meer dan een jaar. Dan is het helemaal afgedragen door slijtage of vaak wassen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Eens, wilde ik ook net zeggen. Met kleding kan je gemakkelijk meer dan een jaar doen, met eten niet.
Jij bent leuk en sociaal, etcquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe dat eens.
Ik kreeg gisteren zo maar een reactie in mijn Fobo van een leuk meisje van 17.
Moet jou ook lukken.
En dat lukt mij dus al jaren niet. Mijn hele leven eigenlijk al.quote:Op
WTF ben ik?
maandag 24 oktober 2011 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zou ik daar ook proberen contact te leggen en niet al je hoop vestigen op Paiq.
Dat is niet echt een keuze. Ik probeer paiq vooral als iets leuks te zien en daar moet het ook bij blijven eigenlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sorry tijn, bedoelde het niet lullig. Bedoelde meer dat je er zelf voor kiest om enkel Paiq als een optie te zien. Er zijn ontzettend veel kanalen
Hoe heette ze?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat was ik dus. Vraag me af of het dezelfde is
Nja, ik draag daarom veel kleren die al een paar jaar oud zijn. Maar af en toe koopt mijn moeder weer iets en dan voeg ik dat weer toe voor de komende paar jaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan kan je het toch juist wel opbrengen om zelf de kleding te kopen? Als het niet eens regelmatig hoeft te gebeuren.
Klopt ja, schoenen kun je meestal toch niet meer dan anderhalf jaar mee doen en zijn als snelst versleten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik haal af en toe wel kleding, maar dan meer met 't idee dat ik 't niet langer kan uitstellen. Meestal met schoenen of zo. t shirts en zo heb ik altijd wel zat
Weer een latertje geworden?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, je kunt echt leuk met hem praten.
En hij heeft me gisteren goed geholpen toen ik even helemaal in de stress zat, daar ben ik hem wel dankbaar voor
Waarom ben ik leuk en jij niet?quote:
Kleren die een paar jaar oud zijn. Bah.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik draag daarom veel kleren die al een paar jaar oud zijn. Maar af en toe koopt mijn moeder weer iets en dan voeg ik dat weer toe voor de komende paar jaar![]()
Ik haat kleding kopen meer dan de tandarts en een spijkerbed samen.
[..]
Klopt ja, schoenen kun je meestal toch niet meer dan anderhalf jaar mee doen en zijn als snelst versleten.
Dat snap ik niet zo goed. Een date is toch veel enger met iemand van paiq? Lijkt mij dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
En dat lukt mij dus al jaren niet. Mijn hele leven eigenlijk al.
Op een paar dingen na is alles niet ouder dan 1 of 2 jaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:55 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kleren die een paar jaar oud zijn. Bah.
Ben ik het mee eens, als die er niet zijn dan werkt alle ellende als een zwart gat waar je steeds verder inzuigt; Die mensen trekken je daar weer uit. Helaas zijn die mensen heel erg zeldzaam.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is zo belangrijk dat je mensen hebt die je kunnen kalmeren/opbeuren.
Ik ben 21. Dat wist je toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:56 schreef formerjellybean het volgende:
Benzin raar vraagje maar hoe oud ben je ??? Ik vind het nogal vreemd dat je nog steeds je moeder kleding aan het kopen is voor je
Maar waarom dan? Kan je specifiek aangeven wat er zo erg aan is?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef benzin het volgende:
Ik haat kleding kopen meer dan de tandarts en een spijkerbed samen.
Zeldzaam?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, als die er niet zijn dan werkt alle ellende als een zwart gat waar je steeds verder inzuigt; Die mensen trekken je daar weer uit. Helaas zijn die mensen heel erg zeldzaam.
Jawel. Er zijn verder ook geen excuusjes voor, vind ik. Koop het voortaan zelf maar, weer een kleine stap in de goede richting.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben 21. Dat wist je toch?
En zo raar is dat toch niet?
Jawel, dat is behoorlijk raar. En onnodig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is doodnormaal.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jawel. Er zijn verder ook geen excuusjes voor, vind ik. Koop het voortaan zelf maar, weer een kleine stap in de goede richting.
Ga desnoods met je moeder, maar laat je moeder niet voor jou beslissen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh oh.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wel ja, werd weer half acht 's ochtends
A laat hem nou, als hij dat zelf prima vind, wie zijn wij om hem te vertellen wat hij wel en niet moet doen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef kedge het volgende:
[..]
Ga desnoods met je moeder, maar laat je moeder niet voor jou beslissen.
Waarom? Je ziet toch de bullshit die ik hier af en toe zegquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom ben ik leuk en jij niet?
Waarom ben ik sociaal en jij niet?
Ik heb ook maar de hele vakantie forever alone thuis gezeten.
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wel ja, werd weer half acht 's ochtends
En hoe krijg je dan een date? Hoezo enger?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat snap ik niet zo goed. Een date is toch veel enger met iemand van paiq? Lijkt mij dan.
Ik vind van niet.quote:
Hij vindt het niet prima, hij wil niet raar zijn. Maar dat is het dus wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
A laat hem nou, als hij dat zelf prima vind, wie zijn wij om hem te vertellen wat hij wel en niet moet doen?
Ow, had de indruk dat hij 't wel best vond. lamaar danquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij vindt het niet prima, hij wil niet raar zijn. Maar dat is het dus wel.
En in één middagje is het verholpen.
Ik denk dat de aard van het topic toch een beetje is dat mensen hier toch verteld wordt hoe ze iets zouden moeten doen toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
A laat hem nou, als hij dat zelf prima vind, wie zijn wij om hem te vertellen wat hij wel en niet moet doen?
Nicole2 dus een ander. Was ze stevig?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Sasha of zoiets, meen ik. En deze dan?
Veel eerder al. Vanaf 16 ofzo. Kleren kopen dan andere dingen nog nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ja , eigenlijk wel. Als je 21 bent ben je volwassen en dan zou je toch ook dat soort dingen moeten kunnen regelen zelf
Maar je hoeft toch niet alles te doen met een romantische intentie? Gewoon wat contacten opdoen of je social skills oefenen is ook al wat. Of doe je dat wel en heb ik je verkeerd begrepen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
En hoe krijg je dan een date? Hoezo enger?
Praten is leuker dan de hele nacht gaan slapenquote:
Vind ik ook, maar toch was ik gister om half 10 al naar bed. ben een beetje ziek geloof ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Praten is leuker dan de hele nacht gaan slapen
Ik weet niet, ik heb er talent voor mensen te lang te laten blijven denk ik.
Ik haat de winkels, ik haat kleding, ik haat kleding passenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Kan je specifiek aangeven wat er zo erg aan is?
Ik had zo iemandquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeldzaam?
Valt mee.
Zelfs ik heb er een waar ik op kan bouwen.
En zo ubersociaal ben ik ook weer niet.
Ik vind dat een heel erg grote stap eigenlijk, er zijn veel dingen die ik liever doe dan dat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jawel. Er zijn verder ook geen excuusjes voor, vind ik. Koop het voortaan zelf maar, weer een kleine stap in de goede richting.
Het is jammer dat het sarcastisch bedoeld is, want je bent de eerste die zegt wat ik wil horen.quote:
Het is niet zo dat ik dat niet kan, meer dat ik dat liever niet doe. Zoals ik zei, ik doe de belastingaangifte van mijn ouders, zoiets is meer mijn ding.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ja , eigenlijk wel. Als je 21 bent ben je volwassen en dan zou je toch ook dat soort dingen moeten kunnen regelen zelf
Ik vind het prima tot jullie gingen roepen dat het niet normaal is, want ik wil inderdaad niet graag raar zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij vindt het niet prima, hij wil niet raar zijn. Maar dat is het dus wel.
En in één middagje is het verholpen.
Waarom?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik haat de winkels, ik haat kleding, ik haat kleding passen
Behoorlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nicole2 dus een ander. Was ze stevig?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben het met jelly eens. Je moet leren zelfstandig te zijn en zelf dingen te regelen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik inderdaad gezegd. Maar elke vorm van sociale interactie vind ik moeilijk. Ik maak een nieuw contact maar telkens verwaterd het weer. Het lukt gewoon niet. Ik word er moedeloos van.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch niet alles te doen met een romantische intentie? Gewoon wat contacten opdoen of je social skills oefenen is ook al wat. Of doe je dat wel en heb ik je verkeerd begrepen?Bovendien zei je laatst geen vrienden te hebben. Dat is misschien ook iets waar je aan zou kunnen werken, dat verbreed je horizon en maakt je aantrekkelijker voor vrouwen. Je hebt dan tevens meer om over te praten.
Ik wil ook een keer komen pratenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Praten is leuker dan de hele nacht gaan slapen
Ik weet niet, ik heb er talent voor mensen te lang te laten blijven denk ik.
Ja en als andere dat nu ook eens vinden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind van welen mijn mening telt
Hoezo groot probleem?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:05 schreef benzin het volgende:
Aan de andere kant doe ik alles liever dan dat, dus nu zit ik met een groot probleem
Nee, dat is sowieso niet waar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Je ziet toch de bullshit die ik hier af en toe zeg![]()
En sociaal ikOh?
Toch ben jij aantrekkelijker in alle opzichten dan mij.
Hoofddorp? Dan het is waarschijnlijk dezelfdequote:
Oh en waarom dan niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |