Ja, maar boodschappen haal ik omdat ik anders geen vreten heb. Kleding haal ik pas als ik niks te dragen heb, en kleding gaat toch wel wat langer mee dan de inhoud van m'n koelkastquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
Een hekel aan winkelen is echt een flutreden. Ik heb er ook een hekel aan om boodschappen te doen, maar het zal maar moeten.
Ik denk dat dat even wat gaat duren , als die angst er zo ingebakken is gaat dat er niet gauw uit , maar dat die juist naar meets gaat laat toch wel zien dat die niet door zijn angsten laat leiden en dus is er wel vooruitgang voor hem.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik was voor zo'n 30 minuten z'n dating-coach op MSN en ik werd er knettergek van. Het is niet te doen.
''Zeg dit maar.''
''Kan ik ook dit zeggen, of dit, of dat. Nee wacht dit is beter, dat kan ik toch wel zeggen?''
''Nee, zeg DIT.''
''Ja maar dit is toch ook goed, of dit, of dat, of allebei"
Dat hij naar meets gaat is wel heel goed. Hij heeft er dus succes mee gehad, maar die panische trekjes moeten echt weg.
Eens, wilde ik ook net zeggen. Met kleding kan je gemakkelijk meer dan een jaar doen, met eten niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar boodschappen haal ik omdat ik anders geen vreten heb. Kleding haal ik pas als ik niks te dragen heb, en kleding gaat toch wel wat langer mee dan de inhoud van m'n koelkast
Maar jij bent zelf apart.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuke gesprekken. Op msn vind ik echt leuk om dat soort gesprekken met hem te voeren eigenlijk. Bovendien denk ik dat vrouwen die die gesprekken niet kunnen waarderen of begrijpen ook niet echt bij hem passen.
Dan kan je het toch juist wel opbrengen om zelf de kleding te kopen? Als het niet eens regelmatig hoeft te gebeuren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Eens, wilde ik ook net zeggen. Met kleding kan je gemakkelijk meer dan een jaar doen, met eten niet.
Klopt, je kunt echt leuk met hem praten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef kedge het volgende:
[..]
Dan vergis jij je flink in MLIG.... die heeft mij op de meet echt verbaast hoe sociaal hij kan zijn.
Sommige dingen wel (zoals naar de meet gaan), andere dingen niet (zoals naar zijn studie gaan of stopzetten).quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:46 schreef formerjellybean het volgende:
ja maar aan een kant vervelend dat je het niet durft , maar kijk eens naar MLIG die is ook bang heeft ook niet de meest sociale skills maar hij probeert het wel.
Het is zo belangrijk dat je mensen hebt die je kunnen kalmeren/opbeuren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, je kunt echt leuk met hem praten.
En hij heeft me gisteren goed geholpen toen ik even helemaal in de stress zat, daar ben ik hem wel dankbaar voor
Met kleding doe ik eigenlijk niet makkelijk meer dan een jaar. Dan is het helemaal afgedragen door slijtage of vaak wassen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Eens, wilde ik ook net zeggen. Met kleding kan je gemakkelijk meer dan een jaar doen, met eten niet.
Jij bent leuk en sociaal, etcquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe dat eens.
Ik kreeg gisteren zo maar een reactie in mijn Fobo van een leuk meisje van 17.
Moet jou ook lukken.
En dat lukt mij dus al jaren niet. Mijn hele leven eigenlijk al.quote:Op
WTF ben ik?
maandag 24 oktober 2011 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zou ik daar ook proberen contact te leggen en niet al je hoop vestigen op Paiq.
Dat is niet echt een keuze. Ik probeer paiq vooral als iets leuks te zien en daar moet het ook bij blijven eigenlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sorry tijn, bedoelde het niet lullig. Bedoelde meer dat je er zelf voor kiest om enkel Paiq als een optie te zien. Er zijn ontzettend veel kanalen
Hoe heette ze?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat was ik dus. Vraag me af of het dezelfde is
Nja, ik draag daarom veel kleren die al een paar jaar oud zijn. Maar af en toe koopt mijn moeder weer iets en dan voeg ik dat weer toe voor de komende paar jaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan kan je het toch juist wel opbrengen om zelf de kleding te kopen? Als het niet eens regelmatig hoeft te gebeuren.
Klopt ja, schoenen kun je meestal toch niet meer dan anderhalf jaar mee doen en zijn als snelst versleten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik haal af en toe wel kleding, maar dan meer met 't idee dat ik 't niet langer kan uitstellen. Meestal met schoenen of zo. t shirts en zo heb ik altijd wel zat
Weer een latertje geworden?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, je kunt echt leuk met hem praten.
En hij heeft me gisteren goed geholpen toen ik even helemaal in de stress zat, daar ben ik hem wel dankbaar voor
Waarom ben ik leuk en jij niet?quote:
Kleren die een paar jaar oud zijn. Bah.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik draag daarom veel kleren die al een paar jaar oud zijn. Maar af en toe koopt mijn moeder weer iets en dan voeg ik dat weer toe voor de komende paar jaar![]()
Ik haat kleding kopen meer dan de tandarts en een spijkerbed samen.
[..]
Klopt ja, schoenen kun je meestal toch niet meer dan anderhalf jaar mee doen en zijn als snelst versleten.
Dat snap ik niet zo goed. Een date is toch veel enger met iemand van paiq? Lijkt mij dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
En dat lukt mij dus al jaren niet. Mijn hele leven eigenlijk al.
Op een paar dingen na is alles niet ouder dan 1 of 2 jaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:55 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kleren die een paar jaar oud zijn. Bah.
Ben ik het mee eens, als die er niet zijn dan werkt alle ellende als een zwart gat waar je steeds verder inzuigt; Die mensen trekken je daar weer uit. Helaas zijn die mensen heel erg zeldzaam.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is zo belangrijk dat je mensen hebt die je kunnen kalmeren/opbeuren.
Ik ben 21. Dat wist je toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:56 schreef formerjellybean het volgende:
Benzin raar vraagje maar hoe oud ben je ??? Ik vind het nogal vreemd dat je nog steeds je moeder kleding aan het kopen is voor je
Maar waarom dan? Kan je specifiek aangeven wat er zo erg aan is?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef benzin het volgende:
Ik haat kleding kopen meer dan de tandarts en een spijkerbed samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |