abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103510823
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
Een hekel aan winkelen is echt een flutreden. Ik heb er ook een hekel aan om boodschappen te doen, maar het zal maar moeten.
Ja, maar boodschappen haal ik omdat ik anders geen vreten heb. Kleding haal ik pas als ik niks te dragen heb, en kleding gaat toch wel wat langer mee dan de inhoud van m'n koelkast :P
pi_103510855
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:46 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik was voor zo'n 30 minuten z'n dating-coach op MSN en ik werd er knettergek van. Het is niet te doen.

''Zeg dit maar.''

''Kan ik ook dit zeggen, of dit, of dat. Nee wacht dit is beter, dat kan ik toch wel zeggen?''

''Nee, zeg DIT.''

''Ja maar dit is toch ook goed, of dit, of dat, of allebei"

Dat hij naar meets gaat is wel heel goed. Hij heeft er dus succes mee gehad, maar die panische trekjes moeten echt weg.
Ik denk dat dat even wat gaat duren , als die angst er zo ingebakken is gaat dat er niet gauw uit , maar dat die juist naar meets gaat laat toch wel zien dat die niet door zijn angsten laat leiden en dus is er wel vooruitgang voor hem.
pi_103510859
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, maar boodschappen haal ik omdat ik anders geen vreten heb. Kleding haal ik pas als ik niks te dragen heb, en kleding gaat toch wel wat langer mee dan de inhoud van m'n koelkast :P
Eens, wilde ik ook net zeggen. Met kleding kan je gemakkelijk meer dan een jaar doen, met eten niet.
pi_103510906
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vond het wel leuke gesprekken. Op msn vind ik echt leuk om dat soort gesprekken met hem te voeren eigenlijk. Bovendien denk ik dat vrouwen die die gesprekken niet kunnen waarderen of begrijpen ook niet echt bij hem passen.
Maar jij bent zelf apart. ;) Hij moet geluk hebben wil hij nog zo iemand treffen. En zelfs dan is het maar de vraag of zo'n relatie zou werken. Als iemand die bij hem past op paiq aan hem vraagt wat hij zoal doet en hij vertelt dat hij de hele dag al naar de regen kijkt, dan wordt het gewoon niks 9/10 keer.

Hij vraagt zelf dus ook om feedback omdat hij doorheeft dat vrouwen op hem afknappen.
pi_103510940
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:49 schreef benzin het volgende:

[..]

Eens, wilde ik ook net zeggen. Met kleding kan je gemakkelijk meer dan een jaar doen, met eten niet.
Dan kan je het toch juist wel opbrengen om zelf de kleding te kopen? Als het niet eens regelmatig hoeft te gebeuren.
Ron Paul 2012
pi_103510958
Ik doe beiden kleding op internet, meer omdat je daar ook wel sommige goede discountzaakjes hebt maar ook in de winkel.
Wel moet ik zeggen dat voor mensen die een handje van hebben om mensen te ontlopen en ontvluchten juist een excuus is om niet onder de mensen te komen.
pi_103510960
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef kedge het volgende:

[..]

Dan vergis jij je flink in MLIG.... die heeft mij op de meet echt verbaast hoe sociaal hij kan zijn.
Klopt, je kunt echt leuk met hem praten.
En hij heeft me gisteren goed geholpen toen ik even helemaal in de stress zat, daar ben ik hem wel dankbaar voor :)
pi_103511006
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:46 schreef formerjellybean het volgende:
ja maar aan een kant vervelend dat je het niet durft , maar kijk eens naar MLIG die is ook bang heeft ook niet de meest sociale skills maar hij probeert het wel.
Sommige dingen wel (zoals naar de meet gaan), andere dingen niet (zoals naar zijn studie gaan of stopzetten).
  maandag 24 oktober 2011 @ 19:52:08 #134
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103511009
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:51 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En hij heeft me gisteren goed geholpen toen ik even helemaal in de stress zat, daar ben ik hem wel dankbaar voor :)
Het is zo belangrijk dat je mensen hebt die je kunnen kalmeren/opbeuren.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103511010
Ik haal af en toe wel kleding, maar dan meer met 't idee dat ik 't niet langer kan uitstellen. Meestal met schoenen of zo. t-shirts en zo heb ik altijd wel zat
pi_103511061
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:49 schreef benzin het volgende:

[..]

Met kleding doe ik eigenlijk niet makkelijk meer dan een jaar. Dan is het helemaal afgedragen door slijtage of vaak wassen.
pi_103511065
quote:
10s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Doe dat eens.
Ik kreeg gisteren zo maar een reactie in mijn Fobo van een leuk meisje van 17.
Moet jou ook lukken.
Jij bent leuk en sociaal, etc
quote:
0s.gif Op

WTF ben ik?

maandag 24 oktober 2011 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan zou ik daar ook proberen contact te leggen en niet al je hoop vestigen op Paiq.
En dat lukt mij dus al jaren niet. Mijn hele leven eigenlijk al.

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:46 schreef Sinji het volgende:

[..]

Sorry tijn, bedoelde het niet lullig. Bedoelde meer dat je er zelf voor kiest om enkel Paiq als een optie te zien. Er zijn ontzettend veel kanalen ^O^
Dat is niet echt een keuze. Ik probeer paiq vooral als iets leuks te zien en daar moet het ook bij blijven eigenlijk.

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat was ik dus. Vraag me af of het dezelfde is :')
Hoe heette ze?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103511075
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:50 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dan kan je het toch juist wel opbrengen om zelf de kleding te kopen? Als het niet eens regelmatig hoeft te gebeuren.
Nja, ik draag daarom veel kleren die al een paar jaar oud zijn. Maar af en toe koopt mijn moeder weer iets en dan voeg ik dat weer toe voor de komende paar jaar :)

Ik haat kleding kopen meer dan de tandarts en een spijkerbed samen.

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik haal af en toe wel kleding, maar dan meer met 't idee dat ik 't niet langer kan uitstellen. Meestal met schoenen of zo. t shirts en zo heb ik altijd wel zat
Klopt ja, schoenen kun je meestal toch niet meer dan anderhalf jaar mee doen en zijn als snelst versleten.
pi_103511105
Ik vind het vreemd. Op internet is hij te bizar voor woorden en irl is hij blijkbaar normaal? :)

Ik vind het trouwens wel leuk dat er ook vrouwen zijn die niet op die rare uitspraken afknappen.
pi_103511121
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:51 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Weer een latertje geworden? :P
  maandag 24 oktober 2011 @ 19:54:12 #141
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103511131
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom ben ik leuk en jij niet?
Waarom ben ik sociaal en jij niet?

Ik heb ook maar de hele vakantie forever alone thuis gezeten. :')
C'est la vie
pi_103511181
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, ik draag daarom veel kleren die al een paar jaar oud zijn. Maar af en toe koopt mijn moeder weer iets en dan voeg ik dat weer toe voor de komende paar jaar :)

[..]

Klopt ja, schoenen kun je meestal toch niet meer dan anderhalf jaar mee doen en zijn als snelst versleten.
Kleren die een paar jaar oud zijn. Bah. :P
pi_103511183
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weer een latertje geworden? :P
Dat wel ja, werd weer half acht 's ochtends :')
pi_103511205
quote:

En dat lukt mij dus al jaren niet. Mijn hele leven eigenlijk al.
Dat snap ik niet zo goed. Een date is toch veel enger met iemand van paiq? Lijkt mij dan.
  maandag 24 oktober 2011 @ 19:55:43 #145
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103511225
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:55 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Kleren die een paar jaar oud zijn. Bah. :P
Op een paar dingen na is alles niet ouder dan 1 of 2 jaar.
C'est la vie
pi_103511227
quote:

[..]

jij ook tijn :D
pi_103511288
Benzin raar vraagje maar hoe oud ben je ??? Ik vind het nogal vreemd dat je nog steeds je moeder kleding aan het kopen is voor je
pi_103511290
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is zo belangrijk dat je mensen hebt die je kunnen kalmeren/opbeuren.
Ben ik het mee eens, als die er niet zijn dan werkt alle ellende als een zwart gat waar je steeds verder inzuigt; Die mensen trekken je daar weer uit. Helaas zijn die mensen heel erg zeldzaam.
pi_103511318
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:56 schreef formerjellybean het volgende:
Benzin raar vraagje maar hoe oud ben je ??? Ik vind het nogal vreemd dat je nog steeds je moeder kleding aan het kopen is voor je
Ik ben 21. Dat wist je toch?

En zo raar is dat toch niet?
pi_103511341
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef benzin het volgende:

Maar waarom dan? Kan je specifiek aangeven wat er zo erg aan is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')