Vroeger niet dus, maar toen was ik wat zwaarder en vond ik toch niks me goed staan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef Sinji het volgende:
Houdt niemand hier van de schoonheid van kleding?![]()
Ik vind een goed geklede meid zeer belangrijk eigenlijk..
Ik koop wel eens online, maar nooit kledingquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:21 schreef kedge het volgende:
Ik ga 10x liever winkelen in de stad voor kleding, dan op het internet met het gezeik van kwaliteit en kleding wat niet past en geretourneerd moet worden.
Aan het einde net zoveel tijd en moeite.
Er is geen specifieke kledingstijl maar eerder dingen die ze niet moet hebben als het ware.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Huh? Wat voor kledingstijl val jij dan op? Ik bedoel; je viel op Gerrie, die ziet er zeker niet bijzonder uit qua kledingstijl, eerder hoe ieder meisje eruit ziet in Nederland. Standaard.
Of je windowshopt voor je beeldvorming en besteld het goedkoopst via internetquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:21 schreef kedge het volgende:
Ik ga 10x liever winkelen in de stad voor kleding, dan op het internet met het gezeik van kwaliteit en kleding wat niet past en geretourneerd moet worden.
Of schoenen kopen online en gokken of de maat goed is![]()
Aan het einde net zoveel tijd en moeite.
Moet je gewoon doorheen kijken, heel Nederland vrouwelijk volk loopt d'r helaas mee (vooral uggs en adidas). Mijn zusje van veertien ook. Gelukkig heb ik haar van de glinsterende Nickelson jas met bontkraag kunnen weerhouden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is geen specifieke kledingstijl maar eerder dingen die ze niet moet hebben als het ware.
Uggs
Adidas trainingspak
Bontkraagjesja (Nickelson)
Bewijst alleen maar dat je totaal geen smaak hebt.
Das wel heel veel gedoe om bijna niks zegquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Of je windowshopt voor je beeldvorming en besteld het goedkoopst via internet
Ik neem meiden mee, das wel leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das wel heel veel gedoe om bijna niks zeg
Heel goed. Ik ben trots op je.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Moet je gewoon doorheen kijken, heel Nederland vrouwelijk volk loopt d'r helaas mee (vooral uggs en adidas). Mijn zusje van veertien ook. Gelukkig heb ik haar van de glinsterende Nickelson jas met bontkraag kunnen weerhouden.![]()
Je neemt ze mee uit die winkels?quote:
Nee, ik vraag meiden 'kledingadvies' en vraag ze mee naar de stad. Stiekum een date, maar dat weten ze niet muahahahaquote:
Kijk, das wel een slimmequote:Op maandag 24 oktober 2011 19:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, ik vraag meiden 'kledingadvies' en vraag ze mee naar de stad. Stiekum een date, maar dat weten ze niet muahahaha
Zal je verbazen hoe losjes meisjes kunnen worden als ze winkelen. En voor mij is het gratis advies, niet duur en gezelligquote:
Ik ben wel eens meegenomen om te winkelen door een meisje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, ik vraag meiden 'kledingadvies' en vraag ze mee naar de stad. Stiekum een date, maar dat weten ze niet muahahaha
Echt wtf?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Wie had het laatst over een match op Paiq die alleen oneliners beantwoord?Als je geen gesprek kan voeren waarom zit je dan daar? Niet dat ik daar goed in ben. Overigens heeft ze mij direct na het zien van mijn foto geblokkeerd. Lekker boeiend
Althans dat denk ik. Ik maak een opmerking over haar antwoorden maar geen reactie. WTFquote:
Serieus, ga van dat Paiq wegquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Wie had het laatst over een match op Paiq die alleen oneliners beantwoord?Als je geen gesprek kan voeren waarom zit je dan daar? Niet dat ik daar goed in ben. Overigens heeft ze mij direct na het zien van mijn foto geblokkeerd. Lekker boeiend
En dan? Helemaal geen kans op contact met vrouwenquote:
Tip van de dag, echt waar.quote:
dat doe je zelf hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan? Helemaal geen kans op contact met vrouwen
Geen interesse meer? Druk met een ander?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Althans dat denk ik. Ik maak een opmerking over haar antwoorden maar geen reactie. WTF![]()
Ik heb er zelf ook moeite mee maar dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |