Zat ik ook al eens over te denken, kleding via internet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet dingen echt zelf gaan doen.
Desnoods via internet, hoef je niet eens naar een winkel.
Mja, ik regel zelf verder alles wel zelf; sterker nog, ik doe de belastingaangifte van mijn ouders. Kleding kopen is gewoon absoluut niet mijn ding. Allereerst omdat ik kledingwinkels verschrikkelijk vind, ten tweede omdat ik de meeste kleding verschrikkelijk vind.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Herkenbaar ik ben nog steeds bang te worden afgewezen. Ook al is dat ondertussen al een aantal keer gebeurd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij komt het voort uit een soort van panische angst voor afwijzing.
De enige manier om er van af te komen is door daadwerkelijk afgewezen te worden.
70% van wat ik koop komt van internetquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb alles gelezen en ik heb niet echt een uitleg gezien, op jouw zweverige verhaal over zelfontdekking na danquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Op zich moet je natuurllijk zelf weten of je op iemand reageert maar waarom dat vreemd was was in dat topic al tig keer uitgelegd
Het is dus een vraag waarmee hij alleen bevestigd wil dat hij vreemd is of de aandacht van de uitleg wil
Hier op in gaan bevestigd zijn gedraag en geeft hem reden om het zelfde gedrag te blijven vertonen
Dit ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb alles gelezen en ik heb niet echt een uitleg gezien, op jouw zweverige verhaal over zelfontdekking na dan![]()
Je bent niet goed in het doorzien van mijn motieven, ik wil eigenlijk juist horen dat het normaal (niet vreemd) en prima is.
Ik had er ook een hekel aan, nu totaal niet meer. Eigenlijk ook sinds ik zelf mijn kleding koop.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben pas 21Sowieso wil ik dat helemaal niet; ik haat winkels en ik haat kleren kopen
[..]
Hee!
Ik heb nooit gezegd dat het (puur) om identiteit gaat maar om zelfstandigheidquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik zie gewoon niet zo in wat kleding zou toevoegen aan mijn identiteit, maar als ik hier aangeef dat kleding me niet zo boeit en ik er gewoon hetzelfde uit wil blijven zien, wordt dat niet geaccepteerd als normaal, maar meteen als uiterste van onzelfstandigheid bestempeld, terwijl ik de meeste dingen gewoon zelf doe.
Daar heb ik eigenlijk haast nooit last van. En zo wel, dan zeg ik dat ik gewoon even rondkijk. Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
Zat ik ook al eens over te denken, kleding via internet.
Ik heb de schurft aan die winkels waar er gelijk zo'n verkoper op je afkomt om je dure shit aan te smeren
Sowieso haat ik winkelen
Ik heb daar ook een hekel aan maar zelf moet ik 't ook doen bij klanten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
Zat ik ook al eens over te denken, kleding via internet.
Ik heb de schurft aan die winkels waar er gelijk zo'n verkoper op je afkomt om je dure shit aan te smeren
Sowieso haat ik winkelen
Misschien zie je dat niet omdat je geen eigen smaak ontwikkeld hebt en dus vrijwel nooit je eigen kleren koopt. Of je het wil of niet, je draagt toch een bepaald beeld uit met je kleding. Ook als je moeder die uitzoekt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik zie gewoon niet zo in wat kleding zou toevoegen aan mijn identiteit, maar als ik hier aangeef dat kleding me niet zo boeit en ik er gewoon hetzelfde uit wil blijven zien, wordt dat niet geaccepteerd als normaal, maar meteen als uiterste van onzelfstandigheid bestempeld, terwijl ik de meeste dingen gewoon zelf doe.
Naakt rondlopen is ook zoiets....quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
|Ik heb ook een hekel aan kleding kopen. Vind het meer een verplichting en zonde van m'n geld ergens
Kleding hebben vind ik niet erg trouwens ahemquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naakt rondlopen is ook zoiets....
Omdat je het een verplichting noemt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kleding hebben vind ik niet erg trouwens ahem
Ik bedoelde het meer als verplichting omdat ik anders geen nieuwe kleding binnen krijg en mn oude kleding op gegeven moment toch ECHT aan vervanging toe isquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat je het een verplichting noemt.
Ik ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef Sinji het volgende:
Houdt niemand hier van de schoonheid van kleding?![]()
Ik vind een goed geklede meid zeer belangrijk eigenlijk..
Jawel, ik. Ik vind het een zware afknapper dat er vrouwen zijn die niets aan kleding (sowieso uiterlijk) doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef Sinji het volgende:
Huh? Wat voor kledingstijl val jij dan op? Ik bedoel; je viel op Gerrie, die ziet er zeker niet bijzonder uit qua kledingstijl, eerder hoe ieder meisje eruit ziet in Nederland. Standaard.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook.
Daarom valt 75% van de Nederlandse meisjes al eigenlijk af.
Tuurlijk, vieze kleding vind ik niksquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef Sinji het volgende:
Whehequote:Op maandag 24 oktober 2011 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tuurlijk, vieze kleding vind ik niks
Vroeger niet dus, maar toen was ik wat zwaarder en vond ik toch niks me goed staan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef Sinji het volgende:
Ik koop wel eens online, maar nooit kledingquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:21 schreef kedge het volgende:
Ik ga 10x liever winkelen in de stad voor kleding, dan op het internet met het gezeik van kwaliteit en kleding wat niet past en geretourneerd moet worden.
Aan het einde net zoveel tijd en moeite.
Er is geen specifieke kledingstijl maar eerder dingen die ze niet moet hebben als het ware.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Huh? Wat voor kledingstijl val jij dan op? Ik bedoel; je viel op Gerrie, die ziet er zeker niet bijzonder uit qua kledingstijl, eerder hoe ieder meisje eruit ziet in Nederland. Standaard.
Of je windowshopt voor je beeldvorming en besteld het goedkoopst via internetquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:21 schreef kedge het volgende:
Ik ga 10x liever winkelen in de stad voor kleding, dan op het internet met het gezeik van kwaliteit en kleding wat niet past en geretourneerd moet worden.
Of schoenen kopen online en gokken of de maat goed is![]()
Aan het einde net zoveel tijd en moeite.
Moet je gewoon doorheen kijken, heel Nederland vrouwelijk volk loopt d'r helaas mee (vooral uggs en adidas). Mijn zusje van veertien ook. Gelukkig heb ik haar van de glinsterende Nickelson jas met bontkraag kunnen weerhouden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is geen specifieke kledingstijl maar eerder dingen die ze niet moet hebben als het ware.
Uggs
Adidas trainingspak
Bontkraagjesja (Nickelson)
Bewijst alleen maar dat je totaal geen smaak hebt.
Das wel heel veel gedoe om bijna niks zegquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Of je windowshopt voor je beeldvorming en besteld het goedkoopst via internet
Ik neem meiden mee, das wel leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das wel heel veel gedoe om bijna niks zeg
Heel goed. Ik ben trots op je.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Moet je gewoon doorheen kijken, heel Nederland vrouwelijk volk loopt d'r helaas mee (vooral uggs en adidas). Mijn zusje van veertien ook. Gelukkig heb ik haar van de glinsterende Nickelson jas met bontkraag kunnen weerhouden.![]()
Je neemt ze mee uit die winkels?quote:
Nee, ik vraag meiden 'kledingadvies' en vraag ze mee naar de stad. Stiekum een date, maar dat weten ze niet muahahahaquote:
Kijk, das wel een slimmequote:Op maandag 24 oktober 2011 19:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, ik vraag meiden 'kledingadvies' en vraag ze mee naar de stad. Stiekum een date, maar dat weten ze niet muahahaha
Zal je verbazen hoe losjes meisjes kunnen worden als ze winkelen. En voor mij is het gratis advies, niet duur en gezelligquote:
Ik ben wel eens meegenomen om te winkelen door een meisje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, ik vraag meiden 'kledingadvies' en vraag ze mee naar de stad. Stiekum een date, maar dat weten ze niet muahahaha
Echt wtf?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Wie had het laatst over een match op Paiq die alleen oneliners beantwoord?Als je geen gesprek kan voeren waarom zit je dan daar? Niet dat ik daar goed in ben. Overigens heeft ze mij direct na het zien van mijn foto geblokkeerd. Lekker boeiend
Althans dat denk ik. Ik maak een opmerking over haar antwoorden maar geen reactie. WTFquote:
Serieus, ga van dat Paiq wegquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Wie had het laatst over een match op Paiq die alleen oneliners beantwoord?Als je geen gesprek kan voeren waarom zit je dan daar? Niet dat ik daar goed in ben. Overigens heeft ze mij direct na het zien van mijn foto geblokkeerd. Lekker boeiend
En dan? Helemaal geen kans op contact met vrouwenquote:
Tip van de dag, echt waar.quote:
dat doe je zelf hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan? Helemaal geen kans op contact met vrouwen
Geen interesse meer? Druk met een ander?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Althans dat denk ik. Ik maak een opmerking over haar antwoorden maar geen reactie. WTF![]()
Ik heb er zelf ook moeite mee maar dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |