SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Kreeg een pm van hemquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens, hoe weten mensen nou wanneer iemand een ban heeft? Las net dat firefly alweer een ban heeft van anderen, maar waar lezen zij dat dan?
Oh nouja moet zeggen dat ik niet echt moeite met hem had.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ach, wat jammer nou van die ban
not
Okay, over tot de orde van de dag dan maar
Kloon?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:15 schreef Crutch het volgende:
Vanwaar die kloon als we toch al weten wie je bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, duidelijk. Ben ik ook weer op de hoogte.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, dat gaat om haar ouders. Zodat ze haar berichten niet meer lezen.
Wie is een kloon?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:15 schreef Crutch het volgende:
Vanwaar die kloon als we toch al weten wie je bent?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:19 schreef Sinji het volgende:
Hey, magnetron. Je komt over als een prima kerel. Maar kleine tip, interpreteer sommige posts niet zo zwaar. Zoals in het vorige deel te zien was leek het alsof je gepikeerd was. Nergens voor nodig![]()
PIES!Lang verhaal over veilig achter de computer de bink uithangen en zo, ik laat 't maar daarbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een kloon is als je een 2e account aanmaakt en doet alsof het een ander is. Zoietsquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wie is een kloon?
Ik ben in de war....
Je gaat even koken en alles is pfffft
Volgens mij zijn dwangneuroses en tic's erg vergelijkbaar
Tic's in de psychologie hoeven namelijk helemaal geen 'kleine' dingen te zijn of dingen die je vrijwillig doet
Het verschil zit hem geloof ik alleen maar in dat een dwangneurose meer een handeling is (iets checken, anders neer zetten) en een tic is een beweging (dus vingers knippen, met je hoofd schudden) of iets roepen vanuit het niets
tic's zijn dus iets ongecontroleerder (komen als het ware opzetten) en dwangneuroses voel je aankomen (aargh moet die la dicht doen anders voel ik me zo aaargh)
Je kunt allebei op verschillende niveau's hebben zeg maar
Iedereen heeft wel een dingetje (sleutels checken etc) maar het word pas een probleem als het je belemmert in dingen doen (dus boodschappen doen duurt 4 uur omdat je 99 keer terug moet want dat moet nou eenmaal etc)
Heb je het over mij? Want anders kun je mijn fobo checkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lang verhaal over veilig achter de computer de bink uithangen en zo, ik laat 't maar daarbij
Het ergste is dat ze het nog niet eens deed ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je iemand commandeert om je beterschap te wensen dan zou ik niet veel waarde hechten als ze het doen![]()
Maar beterschap jonguh
Nee hoor, meer over fly en flupkequote:Op maandag 24 oktober 2011 18:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb je het over mij? Want anders kun je mijn fobo checken
Ja weet ik, maar ik wist niet wie de kloon wasquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een kloon is als je een 2e account aanmaakt en doet alsof het een ander is. Zoiets
Dacht ik ook, maar ben heulemaal terug gaan lezen enzo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik wist niet wie de kloon was
Dacht dat die gebande dude hier was als kloon of zo
Dat dacht ik eerst ook. Maar eerst dacht ik dat flupke en fly dezelfde waren vanwege hun sterk gelijkende gedragquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik wist niet wie de kloon was
Dacht dat die gebande dude hier was als kloon of zo
Zijn ze niet hoor, tenminste aan PM's te zien die ik gehad heb van beide.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Maar eerst dacht ik dat flupke en fly dezelfde waren vanwege hun sterk gelijkende gedrag
Denk je dan niet te ver?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
Ik ben nu bezig mezelf te analyseren.
Aangezien ik weer dipjes heb.
Het vergelijken ten opzichte van vroeger.
En waarom ik op bepaalde momenten een dip krijg.
Ik moet er gewoon over nadenken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Denk je dan niet te ver?
Ik weet wel hoe ik me voel en wat ik denk dat ik nog moet doen of moet laten, zonder er een hele analyse aan vooraf te laten gaan.
Nee ik ben niet ontmaagd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:36 schreef Crutch het volgende:
Ben je geen maagd meer heloef?
Wat heb ik nu weer gemist?
Nee gelukkig heb ik dat achterwege kunnen laten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:38 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, je maakt er geen issue meer van.
Ja dat heb ik dus ook, seks is helemaal niet meer mijn eerste doel nu.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee gelukkig heb ik dat achterwege kunnen laten.
Ik heb wat dat betreft geen haast meer wat kree hier boven beschrijft.
De seks zelf kan me eigenlijk gestolen worden.
Kijk mijn realiteitszin zegt: een vriendin leuk als je hem hebt maar geen ramp als je hem niet hebt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, seks is helemaal niet meer mijn eerste doel nu.
(leuk als het ervan komt hoor, maar plek 2 op het moment voor mij)
Ik begrijp hoe je je voelt, nouja je hebt je leeftijd nog mee in tegenstelling tot mij
Ik mis dat ook echt enormquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:38 schreef kree het volgende:
Ken het gevoel wel, een arm om je heen, iemand die je steunt en met je meedenkt.
Ik mis dat ook wel eigenlijk
Dat herken ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik ben gewoon bang voor winkels denk ik
Waarom ben ik nou weer vreemd?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dan doe je 't online ofzo? Je moeder je kleding nog laten kopen op je 18e is heel erg vreemd.
Dat herken ik; als ik iets heb wat lekker zit en er redelijk uitziet zou ik het liefste 5 stuks kopen zodat ik de hele week dezelfde kleren aan kanquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben een droevig eenkennig persoon. Ik wil er helemaal niet anders uitzien dan ik al jaren doe. Ik koop ook elk jaar nieuwe schoenen van een model dat zoveel mogelijk op het vorige lijkt. Dat zou ik waarschijnlijk ook doen als ik zelf kleding zou kopen, gewoon zoveel mogelijk van hetzelfde kopen. Ik heb daar ook niet zoveel controle over, ik kan er gewoon slecht tegen om mezelf ineens met iets anders aan te zien.
Opnieuw:quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:40 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb persoonlijk grote moeite met mensen die nooit iets veranderen en ik ben niet de enige.
Ja maar ik ga op gevoel af dan toch in de eerste plaats.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk mijn realiteitszin zegt: een vriendin leuk als je hem hebt maar geen ramp als je hem niet hebt.
Mijn gevoel zegt: ik ben eenzaam ik wil een vriendin
Heerlijk hoe emoties en rationaliteit totaal niet samen werken.
In zou nooit al te impulsief zijn en puur kiezen voor gevoel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar ik ga op gevoel af dan toch in de eerste plaats.
Realiteit is iets wat je ziet doordat andere blijkbaar wel iemand kunnen vinden.
Zelfvertrouwen heb ik nu enigszins.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef Sinji het volgende:
Het schort jullie aan een enkel ding denk ik. Zelfvertrouwen. Zoveel materie aanwezig die je daarbij kan helpen. Aanrader is een boek genaamd: Denk je sterk van Fred Sterk. (Heb een keer hoorcollege van hem gehad, slimme kerel)
Wat hij zegtquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen heb ik nu enigszins.
Maar inderdaad nog niet voldoende om daadwerkelijk aan een meisje te laten zien dat ik haar leuk vind.
Bij mij komt het voort uit een soort van panische angst voor afwijzing.quote:
Ik ben pas 21quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent nog weer ouder ook nog. Ga eens snel je eigen kleding uitkiezen jij.
Hee!quote:
Op zich moet je natuurllijk zelf weten of je op iemand reageert maar waarom dat vreemd was was in dat topic al tig keer uitgelegdquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent nog weer ouder ook nog. Ga eens snel je eigen kleding uitkiezen jij.
Je moet dingen echt zelf gaan doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben pas 21Sowieso wil ik dat helemaal niet; ik haat winkels en ik haat kleren kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |