Ik heb ook schoenen van Timberland hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:42 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb zelf ook laarzen van Timberland.
Ja, sowieso. Moet je eens heengaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:42 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zit wel in het rijtje winkels waar ik meestal langsga, maar daar kom ik dan weer niet, meestal
Leuke kleren daar?
Haha; je blijft aan het werk. Sta je niet op de vloer; dan is het wel digitaal de winkel promotenquote:
Dat zijn precies de winkels die ik meestal ook bezoek. En de V&D heeft soms leuke dingen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:
H&M, Sting, We of de Vero Moda. Maar eigenlijk ga ik gewoon de stad in en zie ik wel wat ik vind.
Voor mij vooral: Matinique, WE, Strellson, Hugo Boss, Bijenkorf, Soci3ty etc... en soms wil ik ook nog wel eens slagen bij Sting of Forecast oid. Maar ik koop niet zoveel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zijn precies de winkels die ik meestal ook bezoek. En de V&D heeft soms leuke dingen.
Hahaha... triestquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:00 schreef Bartholomeus het volgende:
Ken je die mop over die dude van de KPN?
Die kwam niet
Ik laat mijn moeder mijn kleren kopen, omdat ik er anders helemaal niet uitziequote:Op maandag 24 oktober 2011 16:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Voor mij vooral: Matinique, WE, Strellson, Hugo Boss, Bijenkorf, Soci3ty etc... en soms wil ik ook nog wel eens slagen bij Sting of Forecast oid. Maar ik koop niet zoveel.
Maak je een grapje?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik laat mijn moeder mijn kleren kopen, omdat ik er anders helemaal niet uitzie![]()
Ach, gewoon lerenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik laat mijn moeder mijn kleren kopen, omdat ik er anders helemaal niet uitzie![]()
Best dure winkels toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Voor mij vooral: Matinique, WE, Strellson, Hugo Boss, Bijenkorf, Soci3ty etc... en soms wil ik ook nog wel eens slagen bij Sting of Forecast oid. Maar ik koop niet zoveel.
Ik koop altijd de kleding voor mijn broertjequote:Op maandag 24 oktober 2011 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, je liegt. Mijn zusje van 14 reist naar Amsterdam, Rotterdam enzovoort met vriendinnen om goed te winkelen (winkels die hier niet zijn) en dan zijn d'r mensen van 18 die moeders kleding laat kopen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze je niet los kunnen latenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik heb totaal geen smaak en kom echt met vreemde dingen thuis als ik zelf heb gewinkeldquote:
Mijn identiteit hoef ik niet uit te drukken in kledingquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze je niet los kunnen laten
Kom op hoe oud ben je nu? heb je geen eigen identiteit?
Dan zie je er maar niet uit dan is het tenminste een eigen keuzequote:Op maandag 24 oktober 2011 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik heb totaal geen smaak en kom echt met vreemde dingen thuis als ik zelf heb gewinkeld
Bovendien boeit het me ook echt niet wat ik aanheb, ik vind het allang prima dat ik zelf niet naar de winkel hoef (ik heb echt een hekel aan kleding passen in winkels en sowieso vind ik winkels te druk)
Maar dan draag je toch kleren die totaal niet bij je passen? Als die vreemde smaak is wat jij mooi vind, moet je dat toch gewoon dragen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik heb totaal geen smaak en kom echt met vreemde dingen thuis als ik zelf heb gewinkeld
Bovendien boeit het me ook echt niet wat ik aanheb, ik vind het allang prima dat ik zelf niet naar de winkel hoef (ik heb echt een hekel aan kleding passen in winkels en sowieso vind ik winkels te druk)
Dat zeg ik ook niet maar blijkbaar ga je eigen keuzes maken wel uit de wegquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn identiteit hoef ik niet uit te drukken in kleding
Autopech, is het excuus. Nou is dat op zich plausibel. Alleen zou hij voor ons nog naar een ander moeten, en zou hij volgens de originele planning rond 10.00u bij ons geweest zijn. Nu komt hij vrijdag, zijn we de eersten. Raad eens? Jawel, om 10.00u. Volgens mij komen ze gewoon monteurs tekort en hebben ze dus een smoes opgehangen.quote:
Hoeft niet, mag wel. Kan enorm leuk zijn. Ik had vroeger ook niet zoveel met mode, maar ik denk dat je kledingsmaak een beetje moet ontwikkelen. En dat gaat nooit gebeuren zo lang je niet zelf je kleding uitkiest.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn identiteit hoef ik niet uit te drukken in kleding
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik ben gewoon bang voor winkels denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan zie je er maar niet uit dan is het tenminste een eigen keuze
Heb je ouders ook je studie gekozen en de inrichting van je kamer?
Gewoon winkelen bij Neckermann.nl joh. Dan hoef je het huis niet uit, dat doe ik ook altijd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik ben gewoon bang voor winkels denk ik
En natuurlijk koos ik mijn studie zelf.
Ik ben gewoon niet zo materialistisch ingesteld dat ik mijn identiteit ontleen aan mijn kleding of de inrichting van mijn kamer.
Dan doe je 't online ofzo? Je moeder je kleding nog laten kopen op je 18e is heel erg vreemd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik ben gewoon bang voor winkels denk ik
Ik ben gewoon niet zo materialistisch ingesteld dat ik mijn identiteit ontleen aan mijn kleding of de inrichting van mijn kamer.
Ach, als ik maar wat aan hebquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dan doe je 't online ofzo? Je moeder je kleding nog laten kopen op je 18e is heel erg vreemd.
Je hebt dus helemaal niet de behoefte om er leuk uit te zien of zo? En dan bedoel ik niet eens naar de maatstaven van een ander, maar gewoon iets wat goed past bij je figuur en waar je er leuk in uitziet, kleuren die jou meer aanspreken etc.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij valt het bij de h&m nauwelijks meer herenkleding te noemen als ik soms zie wat er in de reclames voorbij komt. Skinny jeans voor mannen en dergelijke, gruwel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:19 schreef Supersoep het volgende:
Ik moet noodgedwongen altijd naar H&M. De enige winkel zowat waar ze herenkleding hebben. Boetiek na boetiek vol met wijvenspullen hier in het winkelcentrum, het is vreselijk.
Dan is het gewoon luiheid/laksheid. Erg jammer dat je moeder je niet gewoon naar die zelfstandigheid dwingt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, als ik maar wat aan heb
Ik let zelf ook nooit op wat anderen aan hebben, ik hecht er gewoon geen enkele waarde aan. Als het maar niet teveel opvalt, en shirts en spijkerbroeken zijn ook echt het enige wat ik draag. Ik kan het inderdaad best zelf kopen, maar ik vind het gewoon verspilde moeite.
Heeft niks met materialisme te maken maar met opgroeien en eigen keuzes makenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel sjaaltjes-dragend volk loopt er rond ja, inclusief verkopers. Maar af en toe hangt er wel iets leuks, erg vaak koop ik geen kleding.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij valt het bij de h&m nauwelijks meer herenkleding te noemen als ik soms zie wat er in de reclames voorbij komt. Skinny jeans voor mannen en dergelijke, gruwel.
Klinkt misschien raar, maar nee. Gewoon een shirt in een niet te lelijke kleur is voor mij goed genoeg, tegen een paar kleuren heb ik een onverklaarbare aversie, maar voor de rest wil ik alles dragen hoor. Bovendien hebben al mijn shirts exact hetzelfde model en mouwlengte, dus maakt het op zich niet uit of ik ze nu zelf koop of dat iemand anders het doet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt dus helemaal niet de behoefte om er leuk uit te zien of zo? En dan bedoel ik niet eens naar de maatstaven van een ander, maar gewoon iets wat goed past bij je figuur en waar je er leuk in uitziet, kleuren die jou meer aanspreken etc.
Dan nog nu schuif je zo veel af op je oudersquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik let zelf ook nooit op wat anderen aan hebben, ik hecht er gewoon geen enkele waarde aan. Als het maar niet teveel opvalt, en shirts en spijkerbroeken zijn ook echt het enige wat ik draag. Ik kan het inderdaad best zelf kopen, maar ik vind het gewoon verspilde moeite.
Ik vond er vroeger ook geen hol aan om kleding voor mezelf uit te zoeken. Ik heb ook veel kleding gekocht wat ik vervolgens niet leuk vond en dus nooit gedragen heb... maar tegenwoordig merk ik wel steeds beter waar ik voor mezelf op moet letten; zowel om miskopen te voorkomen als ervoor te zorgen dat de kleding die ik draag ervoor zorgt dat ik me er goed en zelfverzekerd in voel. Kleding maakt de man raakt wel een kern van de waarheidquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een normale puberteit meegemaakt nee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heeft niks met materialisme te maken maar met opgroeien en eigen keuzes maken
Dan koop je je spullen toch lekker bij de kringloop winkel? totaal niet materialistisch maar tenminste wel een eigen keuze en dan heb je zelf verantwoordelijkheid genomen
Zo gaan je ouders je natuurlijk nooit los laten als je simpele keuzes als op ze af schuift
Plus het is een essentieel onderdeel van de puberteit om je ook dat soort manieren los te maken van je ouders en een eigen zoektocht te starten naar je eigen smaak etc
Ik gok dat jij een heel groot deel van je puberteit in dat opzicht hebt overgeslagen
Heeft ook een website!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:19 schreef Supersoep het volgende:
Ik moet noodgedwongen altijd naar H&M. De enige winkel zowat waar ze herenkleding hebben. Boetiek na boetiek vol met wijvenspullen hier in het winkelcentrum, het is vreselijk.
Ik vind skinny jeans bij mannen vaak homo staan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij valt het bij de h&m nauwelijks meer herenkleding te noemen als ik soms zie wat er in de reclames voorbij komt. Skinny jeans voor mannen en dergelijke, gruwel.
Inderdaad, maar dat gaat vanzelf wel over vermoed ik. Ooit moet je het toch echt zelf doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan is het gewoon luiheid/laksheid. Erg jammer dat je moeder je niet gewoon naar die zelfstandigheid dwingt.
Het is oppervlakkig, maar ik kan het wel waarderen als een vrouw zich goed kleedt waar de rondingen ook nog eens te zien zijn. Bij mannen is het dan weer veel minder belangrijk, het compenseert niet enorm veel als je een ondermaats uiterlijk hebt en als je ontzettend knap bent dan is een wit t-shirt met vlekken ook voldoende.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar, maar nee. Gewoon een shirt in een niet te lelijke kleur is voor mij goed genoeg, tegen een paar kleuren heb ik een onverklaarbare aversie, maar voor de rest wil ik alles dragen hoor. Bovendien hebben al mijn shirts exact hetzelfde model en mouwlengte, dus maakt het op zich niet uit of ik ze nu zelf koop of dat iemand anders het doet.
Ik heb daar stiekem al heel vaak zitten kijken inderdaad!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga het nog een keer zeggen:
Zalando.
Die gratis verzendkosten zijn zo fijn. En ze hebben enorm veel keuze, snelle levertijden, makkelijke betaalwijze...
Ik koop niet echt via internet, dat was niet serieus. Wel een keer gedaan, een jas, paste natuurlijk voor geen meter.quote:
De laatste keer dat ik kleding kreeg is ook al meer dan een halfjaar geleden hoor, toen woonde ik nog gewoon thuis.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan nog nu schuif je zo veel af op je ouders
Je laat ze toch ook niet je boodschappen doen als je niet meer thuis woont? Of de keuken in je studentenkamer poetsen?
Erg onvolwassen
Sommige dingen zijn verspilde moeite maar horen wel bij een volwassen leven
Ik hou ook niet van de badkamer poetsen... Wil nog niet zeggen dat ik mijn moeder bel om het te doen (hoewel ze het met liefde zou doen want die vind ons maar smeerpoetsen)
Nou dan zul je er echt nog eens door heen moeten hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een normale puberteit meegemaakt nee.
Ik ben allang blij dat ik weer naar buiten durf
Ik bijna al mijn klerenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik koop niet echt via internet, dat was niet serieus. Wel een keer gedaan, een jas, paste natuurlijk voor geen meter.
Dan nog komt er een moment dat je daar zeker te oud voor bent en dat moment ben jij al ff voorbijquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik kleding kreeg is ook al meer dan een halfjaar geleden hoor, toen woonde ik nog gewoon thuis.
Vroeger droeg ik nog met gemak een gebreide trui van moeders. Met een ninja turtle erop, toen was ik echt de baas op school hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bijna al mijn kleren
of ik maak ze zelf
ik haat winkelen in een winkel
Haha ik maak geen ninja turtle truienquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vroeger droeg ik nog met gemak een gebreide trui van moeders. Met een ninja turtle erop, toen was ik echt de baas op school hoor.![]()
En natuurlijk wollen sokjes. Jaja wat een tijd.
Ik vind dat ik ten opzichte van twee jaar terug al erg verbeterd ben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan nog komt er een moment dat je daar zeker te oud voor bent en dat moment ben jij al ff voorbij
De Saphh reclameslogan luidt: Dress to impress.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een normale puberteit meegemaakt nee.
Ik ben allang blij dat ik weer naar buiten durf
Anders weet je gewoon de Saphh slogan!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De Saphh reclameslogan luidt: Dress to impress.
Nou, dát dus. Dat betekent niet dat je maar de meest bizarre kleding moet gaan dragen ofzo, maar kleren maken wel de man. En vrouw, for that matter. Ik kijk echt 10 keer liever naar een vrouw die zichtbaar wat moeite heeft gedaan om er leuk uit te zien dan naar iemand die domweg het bovenste van de plank heeft gerukt en dat dan maar aangetrokken heeft.
Ik zou zeggen: ga eens buiten je gebaande paden. Neem een vriendin mee winkelen en ga gewoon eens kijken wat er te koop is. Wil niet zeggen dat je meteen maar je spaarvarken moet slachten, maar gewoon eens zonder je ouders zelf wat bij elkaar zoeken. Lukt het niet: prima, volgende keer beter. Maar ik denk dat je toch gauw met wat nieuws thuis komt
Ik rijd iedere dag op de snelweg langs een reclamebord van hun dat ehm. Nouja. Enigszins afleidend werktquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Anders weet je gewoon de Saphh slogan!
boekje onder je bed liggen toevallig?![]()
![]()
Ik ben een droevig eenkennig persoon. Ik wil er helemaal niet anders uitzien dan ik al jaren doe. Ik koop ook elk jaar nieuwe schoenen van een model dat zoveel mogelijk op het vorige lijkt. Dat zou ik waarschijnlijk ook doen als ik zelf kleding zou kopen, gewoon zoveel mogelijk van hetzelfde kopen. Ik heb daar ook niet zoveel controle over, ik kan er gewoon slecht tegen om mezelf ineens met iets anders aan te zien.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, als je twijfelt kun je ook je vriendin dan foto's laten maken van wat je op dat moment aanhebt. Laat je die aan je ouders zien, als je je daar prettiger bij voelt. Als een soort van tussenstap, zelf uitgezocht maar toch met goedkeuring van
Als je het jezelf niet eens aan kunt trekken dan moet je daar eens hulp bij zoeken. Eenkennigheid is nauwelijks weg te zetten als een acceptabele eigenschap. Het lijkt me heel verstandig als je daar eens overheen komt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een droevig eenkennig persoon. Ik wil er helemaal niet anders uitzien dan ik al jaren doe. Ik koop ook elk jaar nieuwe schoenen van een model dat zoveel mogelijk op het vorige lijkt. Dat zou ik waarschijnlijk ook doen als ik zelf kleding zou kopen, gewoon zoveel mogelijk van hetzelfde kopen. Ik heb daar ook niet zoveel controle over, ik kan er gewoon slecht tegen om mezelf ineens met iets anders aan te zien.
Ik heb er al best vaak wat besteld.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb daar stiekem al heel vaak zitten kijken inderdaad!
Zijn ze ook een beetje oke qua service? Ik bedoel H&M zuigt duidelijk want je krijgt altijd de verkeerde spullen etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |