SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Zit wel in het rijtje winkels waar ik meestal langsga, maar daar kom ik dan weer niet, meestalquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:39 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik werk nu weer bij Men at work. Ik denk dat de meeste in dit topic de winkel niet kennen dan.
Nee hoor, ik heb zelf ook laarzen van Timberland.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Niet zoveel hoor, waar haal je dat uit of vind je dat zelf?
Zoals naamkettingen, bodywarmers en crocs?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik draag graag dingen van asos de laatste tijd
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik draag graag dingen van asos de laatste tijd
Vandaag ben ik bijna helemaal in asos (behalve mijn legging en schoenendie zijn H&M)
Dit soort dingen hebben die (voor degene die het niks boeit heb ik het in een spoiler gedaan)Ziet er goed uit hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee het is een winkelquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoals naamkettingen, bodywarmers en crocs?
Vind ik ook niks, al die flower power achtige patroontjes...quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:46 schreef Axel1988 het volgende:
Ben trouwens benieuwd of er hier ook mensen zijn die van Desigual houden?. Was laatst in hun nieuwe winkel in Roermond.... super druk; maar wat een lelijke kleding...
Van 2005 dus geen kloontje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik denk dat er twee users zijn met gelijkende namen dan
Dat is inderdaad een andere user, zit volgens mij al heel lang op Fok.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik denk dat er twee users zijn met gelijkende namen dan
Het is niet mijn ding, ik kan me prima voorstellen dat er een keer een leuk topje of iets is, maar in het algemeen vind ik het niets.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:46 schreef Axel1988 het volgende:
Ben trouwens benieuwd of er hier ook mensen zijn die van Desigual houden?. Was laatst in hun nieuwe winkel in Roermond.... super druk; maar wat een lelijke kleding...
Ik ben niet van de drukke prints en zoquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:46 schreef Axel1988 het volgende:
Ik heb ook schoenen van Timberland hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:42 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb zelf ook laarzen van Timberland.
Ja, sowieso. Moet je eens heengaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:42 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zit wel in het rijtje winkels waar ik meestal langsga, maar daar kom ik dan weer niet, meestal
Leuke kleren daar?
Haha; je blijft aan het werk. Sta je niet op de vloer; dan is het wel digitaal de winkel promotenquote:
Dat zijn precies de winkels die ik meestal ook bezoek. En de V&D heeft soms leuke dingen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:
H&M, Sting, We of de Vero Moda. Maar eigenlijk ga ik gewoon de stad in en zie ik wel wat ik vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |