Homo's?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:03 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Bij de juiste man staat het stoer vind ik
Ach, zolang mensen het een lekkere schoen blijven vinden. Nederlanders zijn vrij functioneel ingesteld wat dit betreft.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:12 schreef mrk.n het volgende:
We zijn 8 jaar verder. Uggs waren in Nederland al in in 2005 ongeveer, moet toch een keer afgelopen zijn zou je denken?![]()
Niet supertrash (dat zuigt sowieso)quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:12 schreef mrk.n het volgende:
[..]
We zijn 8 jaar verder. Uggs waren in Nederland al in in 2005 ongeveer, moet toch een keer afgelopen zijn zou je denken?![]()
Wat nu ook in wordt zijn die Supertrash regenlaarzen van Olcay Gulsen, dat weet ik zeker. Zie je binnenkort ook iedereen op lopen, let op mijn woorden.
Meer het type mooiboy als die Sniper knakker uit Oh oh chersoquote:
Wat is er functioneel aan veel te strakke kleding, super-modern-hot-eigenwijze-merkmode welke volgens het labeltje niet eens in de wasmachine mag en schoenen die na een jaar al zijn versleten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ach, zolang mensen het een lekkere schoen blijven vinden. Nederlanders zijn vrij functioneel ingesteld wat dit betreft.
Ze heeft het ook gejat (hoelang bestaat de regenlaars alquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet supertrash (dat zuigt sowieso)
Die heeft dat ook gewoon gejat hoor
Prada, Chanel en volgens mij ook louboutin etc kwaden daar al minstens 1 (volgens mij zelfs 2) jaar geleden mee
Oh ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Meer het type mooiboy als die Sniper knakker uit Oh oh cherso
Het gaat over uggs... wanneer heel veel meiden zeggen dat die lekker zitten; dan geloof ik hun dat. Wat dat betreft; puur functioneel. Comfort gaat boven esthetische waardequote:Op maandag 24 oktober 2011 15:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat is er functioneel aan veel te strakke kleding, super-modern-hot-eigenwijze-merkmode welke volgens het labeltje niet eens in de wasmachine mag en schoenen die na een jaar al zijn versleten?
Alles wat supertrash doet word inquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ze heeft het ook gejat (hoelang bestaat de regenlaars al), maar die laarzen van dat merk worden wel in. Sterker nog; zijn ze al zo ongeveer in de randstad.
Maar wat ik echtvind, zijn Nike air max bij vrouwen.
True, ik heb ook een paar klompen voor als ik buiten wil roken, maar je ziet me daar geen boodschappen mee doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het gaat over uggs... wanneer heel veel meiden zeggen dat die lekker zitten; dan geloof ik hun dat. Wat dat betreft; puur functioneel. Comfort gaat boven esthetische waarde.
Vorig jaar was het model regenlaars von Tommy Hilfiger ook helemaal hot. Die kosten vorig jaar bij Nero bianco 200 euro ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ze heeft het ook gejat (hoelang bestaat de regenlaars al), maar die laarzen van dat merk worden wel in. Sterker nog; zijn ze al zo ongeveer in de randstad.
Maar wat ik echtvind, zijn Nike air max bij vrouwen.
Ik heb d'r ook op gelet donderdag toen ik in Amsterdam was, echt ziekelijk veel inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben er eens op gaan letten en het is echt ziek hoeveel meiden er in uggs lopen. Nu nog.
Maar ik vind ze niet superafzichtelijk. Mooi is anders, maar met koud weer past het wel.
Beter dan Supertrash vind ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:20 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Vorig jaar was het model regenlaars von Tommy Hilfiger ook helemaal hot.
Vreselijk; niet mijn merk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Beter dan Supertrash vind ik.
En wat vinden jullie van Timberland?
Stomquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat is er mis met Timberland ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kan mooi zijn (ligt er weer aan hoe je die schoenen draagt) en 't is wel goede kwaliteit.quote:
Niet zoveel hoor, waar haal je dat uit of vind je dat zelf?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:27 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wat is er mis met Timberland ?
Dat geloof ik meteen. Welke winkel werk jij eigenlijk?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:30 schreef mrk.n het volgende:
Kan mooi zijn (ligt er weer aan hoe je die schoenen draagt) en 't is wel goede kwaliteit.Wordt bij ons in de winkel wel veel verkocht de laatste tijd.
Ik werk nu weer bij Men at work. Ik denk dat de meeste in dit topic de winkel niet kennen dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:33 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Welke winkel werk jij eigenlijk?
Ik ken het wel. Wel eens iets gekocht, trouwens.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:39 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik werk nu weer bij Men at work. Ik denk dat de meeste in dit topic de winkel niet kennen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |