SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Vind ik van die rock mensen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Enge mensen zoals dit
[ afbeelding ]
Sja, nou ik toch wacht, kan ik ook wel even wachtenquote:
Bwahahahahahahaquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wist niet dat je een fobo (met fotos) had
Je ziet er echt totaal anders uit dan ik dacht
Ik had meer een hipster verwacht
Alles wat ik vandaag heb gedaan is eten en trollen op chatmeteenvreemde.nlquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sja, nou ik toch wacht, kan ik ook wel even wachten
Nee Indie mensenquote:
Zoiets heb ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bwahahahahahaha
Heb nou wel een soort van hipster brilZal even zoeken op gezichtsboek.
http://hphotos-sjc1.fbcdn(...)886680_4503417_o.jpg
Kon er niet even 1 vinden zonder mrs. stbabylon
Maar goed, ik ben alles behalve een hipster. Mijn normale (niet-werk) stijl is een beetje surf/skate.
edit: veel te groot, even onder url gehangen.
Ik vind hipsters (en dus niet specifiek die mensen in de foto) wel engquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vind die mensen helemaal niet eng. Een foto zegt zo weinig over mensen, je kunt ze beter in levende lijve ontmoeten
Ben je nu van jezelf aan het checken?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
Hipster in mijn ogen:
Muts of petje op (check)
Bril met moeilijk montuur, beetje nerdy
Shirt aan of blouse met ruitmotief (check)
Arafatsjaal (check)
Baard(je) (check)
Skinny jeans
Tattoo (soon to be check)
All Stars schoenen
iPod of iPhone
Ik droeg al Arafat sjaaltjes voordat het dragen van Arafat sjaaltjes cool was.quote:
Heel lang idd hahaquote:
Juist geen apple meuk; dat begint heel erg mainstream/breezer te worden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
Hipster in mijn ogen:
Muts of petje op (check)
Bril met moeilijk montuur, beetje nerdy
Shirt aan of blouse met ruitmotief (check)
Arafatsjaal (check)
Baard(je) (check)
Skinny jeans
Tattoo (soon to be check)
All Stars schoenen
iPod of iPhone
Surf/skate/snowboard-achtig dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ben je nu van jezelf aan het checken?
Dan ben je per definitie geen hipster meer natuurlijk haha
Never mind die hipster discussie zuigt sowieso
Ik ben op zich wel benieuwd (dat dan weer wel) hoe jullie jezelf zouden omschrijven als je over van die stereotypen praat
Zie je zo lang is het al uitquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik droeg al Arafat sjaaltjes voordat het dragen van Arafat sjaaltjes cool was.
Ik heb geen flauw idee waar het over gaat.
Precies. Géén rotte appels graagquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Juist geen apple meuk; dat begint heel erg mainstream/breezer te worden.
Ik ben dan ook geen gemiddelde 16-jarigequote:Op maandag 24 oktober 2011 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zie je zo lang is het al uit![]()
De gemiddelde 16 jarige weet niet wat het is
Dat zegt elke 16 jarigequote:Op maandag 24 oktober 2011 14:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen gemiddelde 16-jarige
Ik vind mode wel heel leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb sowiezo nooit wat met mode gehad. Ik draag gewoon wat ik leuk/lekker vind, of het nou 'cool' was of niet heeft me nooit gedeerd
Ik draag nu deze stijl zo'n 15 jaar, en ben al minstens 3x weer hip geweestquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb sowiezo nooit wat met mode gehad. Ik draag gewoon wat ik leuk/lekker vind, of het nou 'cool' was of niet heeft me nooit gedeerd
Ik ben toevallig mijn kledingkast aan het opruimen terwijl ik typquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik draag nu deze stijl zo'n 15 jaar, en ben al minstens 3x weer hip geweest
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik draag nu deze stijl zo'n 15 jaar, en ben al minstens 3x weer hip geweest
Trendsetter die je bent.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Vroeger, toen ik gescheurde spijkerbroeken droeg (we waren heel vroeger arm) werd het ineens ook mode
Ik hoor een tattoo... ik hoor een totaal ander kapsel. Bezig met een make-over? Wel cool trouwens, ik wil ook nog ooit een tattoo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
Ik houd het midden tussen een 80's metalfiguur en een indiejongetje. Metal komt alleen maar door mijn lange haar, maar dat gaat er binnenkort af (voor het eerst sinds 12 jaar!)
Ik eigenlijk ook wel; al heb ik niet genoeg kleding. Ik winkel heel vaak, maar het komt zelden tot kopenquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:53 schreef mrk.n het volgende:
Ik vind de mode indrustrie interessant. Klinkt vast gay maar ik wil d'r gewoon goed uitzien qua kleding en alles.
Neuh, tattoo wil ik al heel lang, kan ook nog wel even duren voordat hij staat. Nu is gewoon de tijd rijpquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik hoor een tattoo... ik hoor een totaal ander kapsel. Bezig met een make-over? Wel cool trouwens, ik wil ook nog ooit een tattoo.
Ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik val overigens totaal niet op mode-poppetjes. Meer dan 2 zichtbare merken (excl. schoenen) en ik hoef haar niet eens meer te versieren. Ik vind dat zo opervlakkig.
Je bent dik?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben toevallig mijn kledingkast aan het opruimen terwijl ik typ
En ik vind echt alles van vorig jaar vreselijkdat draag ik echt niet meer
Maar ja ik ben dan ook een enorm wijf
Niks gays aan. Ik vind mannen met uggs of laarzen ook niet gay, maar een handtas gaat een beetje verquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:53 schreef mrk.n het volgende:
Ik vind de mode indrustrie interessant. Klinkt vast gay maar ik wil d'r gewoon goed uitzien qua kleding en alles.
Uiteraardquote:
Zichtbaar in de zin van een merknaam of teken? Of telt bijvoorbeeld een burberry motief ook als "zichtbaar merk"? Heel veel merken kun je wel herkennen, ook zonder logotje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik val overigens totaal niet op mode-poppetjes. Meer dan 2 zichtbare merken (excl. schoenen) en ik hoef haar niet eens meer te versieren. Ik vind dat zo opervlakkig.
Oeh mannen met uggs vind ik wel echt veel te ver gaan brrrrquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:57 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Niks gays aan. Ik vind mannen met uggs of laarzen ook niet gay, maar een handtas gaat een beetje ver
Op fok is het wel gay, vaak genoeg opmerkingen over gehad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:57 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Niks gays aan. Ik vind mannen met uggs of laarzen ook niet gay, maar een handtas gaat een beetje ver
Iemand onder de 50 met burberry kan sowieso nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zichtbaar in de zin van een merknaam of teken? Of telt bijvoorbeeld een burberry motief ook als "zichtbaar merk"? Heel veel merken kun je wel herkennen, ook zonder logotje.
Waarom bel je niet waar die blijft?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:59 schreef Bartholomeus het volgende:
Ok, ik wed dat die KPN dude niet meer komt
Vrouwen met uggs trouwens ook. Die schoenen gaan gewoon te ver. Ziet er niet uit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeh mannen met uggs vind ik wel echt veel te ver gaan brrrr
Dat is jou meningquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Iemand onder de 50 met burberry kan sowieso niet![]()
Ik heb nep kinderuggs van de H&M als sloffenquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Vrouwen met uggs trouwens ook. Die schoenen gaan gewoon te ver. Ziet er niet uit.
Uiteraardquote:
Heel afhankelijk van wat je verder nog draagt. Ik vind uggs eigenlijk wel leuk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Vrouwen met uggs trouwens ook. Die schoenen gaan gewoon te ver. Ziet er niet uit.
Wat dacht je van die crocs?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Aah maar croc's is de wereld toch wel over heen ondertussen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat dacht je van die crocs?
"Ja, ze zitten zo lekker",![]()
![]()
Meisjes met uggs is okequote:Op maandag 24 oktober 2011 15:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heel afhankelijk van wat je verder nog draagt. Ik vind uggs eigenlijk wel leuk.
Haha, ik begrijp wat je bedoeldquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Meisjes met uggs is oke
Vrouwen met uggs is brrr
(mijn mening)
Wie moet ik bellen dan, je denkt toch niet echt dat je bij die ballentent daadwerkelijk iemand aan de lijn krijgt die ergens wat van weet he?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Waarom bel je niet waar die blijft?
Bij de juiste man staat het stoer vind ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeh mannen met uggs vind ik wel echt veel te ver gaan brrrr
burberry motiefjes zijn sowieso een enorme afknapper. En daar herken ik niet 1,2 een merk aan. Maar als het zeer bekend is (kan zo niks bedenken), dan ook zonder merkje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zichtbaar in de zin van een merknaam of teken? Of telt bijvoorbeeld een burberry motief ook als "zichtbaar merk"? Heel veel merken kun je wel herkennen, ook zonder logotje.
wettelijk moet je een tijdvak van max 2 uur hebben waarin ze langskomen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie moet ik bellen dan, je denkt toch niet echt dat je bij die ballentent daadwerkelijk iemand aan de lijn krijgt die ergens wat van weet he?
Dat kan zijn, maar wie gaat er daar antwoord geven dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:03 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
wettelijk moet je een tijdvak van max 2 uur hebben waarin ze langskomen.
Ik ben ook serieusquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:05 schreef mrk.n het volgende:
Rhubarbje ik was serieus omdat je zei dat je enorm bent.
Ik vind uggs ook niet mooi aangezien het lomp staat. Grappiger is nog dat het mode was in 2003 in Amerika en alle meisjes in Nederland zijn erin blijven steken; we leven in 2011.
Je hebt toch ook contact met ze gehad om deze afspraak te maken neem ik aan... en ervoor thuisblijven hoef je nu idd helemaal niet meer te doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie moet ik bellen dan, je denkt toch niet echt dat je bij die ballentent daadwerkelijk iemand aan de lijn krijgt die ergens wat van weet he?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Aah maar croc's is de wereld toch wel over heen ondertussen?
Ik bedoel heb ze niet echt meer gezien afgelopen zomer
Ja, en schoenen zijn gewoon schoenen om op te lopen. Ze zijn echt lekker warm en lopen ook nog eens lekkerquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan uggs? Dat zijn toch gewoon laarzen?
Lijkt me vrij normaal... niet in blijven steken; we lopen gewoon altijd een paar jaar achter op de vs.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:05 schreef mrk.n het volgende:
Rhubarbje ik was serieus omdat je zei dat je enorm bent.
Ik vind uggs ook niet mooi aangezien het lomp staat. Grappiger is nog dat het mode was in 2003 in Amerika en alle meisjes in Nederland zijn erin blijven steken; we leven in 2011.
Ok, dus uggs zijn gewoon zachte laarzenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
Uggs lekker lopen? Ik kan het me echt niet voorstellen. Er zit 0 stevigheid in die krengen.
Vergeleken bij de gemiddelde vrouwen schoen is het een hemel hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
Uggs lekker lopen? Ik kan het me echt niet voorstellen. Er zit 0 stevigheid in die krengen.
Ik vind dat ze overdrijven met dit soort uitspraken; maargoed.... in Azie draagt bijna elke vrouw hoge hakken. Zal ook wel met de lichaamsbouw te maken hebben wss.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vergeleken bij de gemiddelde vrouwen schoen is het een hemel hoor
Vrouwen martelen zichzelf nog steeds graag voor een paar mooie schoenen
We zijn 8 jaar verder. Uggs waren in Nederland al in in 2005 ongeveer, moet toch een keer afgelopen zijn zou je denken?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij normaal... niet in blijven steken; we lopen gewoon altijd een paar jaar achter op de vs.
En in azie bonden ze tot een paar jaar geleden nog voetjes afquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze overdrijven met dit soort uitspraken; maargoed.... in Azie draagt bijna elke vrouw hoge hakken. Zal ook wel met de lichaamsbouw te maken hebben wss.
Homo's?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:03 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Bij de juiste man staat het stoer vind ik
Ach, zolang mensen het een lekkere schoen blijven vinden. Nederlanders zijn vrij functioneel ingesteld wat dit betreft.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:12 schreef mrk.n het volgende:
We zijn 8 jaar verder. Uggs waren in Nederland al in in 2005 ongeveer, moet toch een keer afgelopen zijn zou je denken?![]()
Niet supertrash (dat zuigt sowieso)quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:12 schreef mrk.n het volgende:
[..]
We zijn 8 jaar verder. Uggs waren in Nederland al in in 2005 ongeveer, moet toch een keer afgelopen zijn zou je denken?![]()
Wat nu ook in wordt zijn die Supertrash regenlaarzen van Olcay Gulsen, dat weet ik zeker. Zie je binnenkort ook iedereen op lopen, let op mijn woorden.
Meer het type mooiboy als die Sniper knakker uit Oh oh chersoquote:
Wat is er functioneel aan veel te strakke kleding, super-modern-hot-eigenwijze-merkmode welke volgens het labeltje niet eens in de wasmachine mag en schoenen die na een jaar al zijn versleten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ach, zolang mensen het een lekkere schoen blijven vinden. Nederlanders zijn vrij functioneel ingesteld wat dit betreft.
Ze heeft het ook gejat (hoelang bestaat de regenlaars alquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet supertrash (dat zuigt sowieso)
Die heeft dat ook gewoon gejat hoor
Prada, Chanel en volgens mij ook louboutin etc kwaden daar al minstens 1 (volgens mij zelfs 2) jaar geleden mee
Oh ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Meer het type mooiboy als die Sniper knakker uit Oh oh cherso
Het gaat over uggs... wanneer heel veel meiden zeggen dat die lekker zitten; dan geloof ik hun dat. Wat dat betreft; puur functioneel. Comfort gaat boven esthetische waardequote:Op maandag 24 oktober 2011 15:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat is er functioneel aan veel te strakke kleding, super-modern-hot-eigenwijze-merkmode welke volgens het labeltje niet eens in de wasmachine mag en schoenen die na een jaar al zijn versleten?
Alles wat supertrash doet word inquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ze heeft het ook gejat (hoelang bestaat de regenlaars al), maar die laarzen van dat merk worden wel in. Sterker nog; zijn ze al zo ongeveer in de randstad.
Maar wat ik echtvind, zijn Nike air max bij vrouwen.
True, ik heb ook een paar klompen voor als ik buiten wil roken, maar je ziet me daar geen boodschappen mee doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het gaat over uggs... wanneer heel veel meiden zeggen dat die lekker zitten; dan geloof ik hun dat. Wat dat betreft; puur functioneel. Comfort gaat boven esthetische waarde.
Vorig jaar was het model regenlaars von Tommy Hilfiger ook helemaal hot. Die kosten vorig jaar bij Nero bianco 200 euro ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ze heeft het ook gejat (hoelang bestaat de regenlaars al), maar die laarzen van dat merk worden wel in. Sterker nog; zijn ze al zo ongeveer in de randstad.
Maar wat ik echtvind, zijn Nike air max bij vrouwen.
Ik heb d'r ook op gelet donderdag toen ik in Amsterdam was, echt ziekelijk veel inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben er eens op gaan letten en het is echt ziek hoeveel meiden er in uggs lopen. Nu nog.
Maar ik vind ze niet superafzichtelijk. Mooi is anders, maar met koud weer past het wel.
Beter dan Supertrash vind ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:20 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Vorig jaar was het model regenlaars von Tommy Hilfiger ook helemaal hot.
Vreselijk; niet mijn merk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Beter dan Supertrash vind ik.
En wat vinden jullie van Timberland?
Stomquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat is er mis met Timberland ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kan mooi zijn (ligt er weer aan hoe je die schoenen draagt) en 't is wel goede kwaliteit.quote:
Niet zoveel hoor, waar haal je dat uit of vind je dat zelf?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:27 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wat is er mis met Timberland ?
Dat geloof ik meteen. Welke winkel werk jij eigenlijk?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:30 schreef mrk.n het volgende:
Kan mooi zijn (ligt er weer aan hoe je die schoenen draagt) en 't is wel goede kwaliteit.Wordt bij ons in de winkel wel veel verkocht de laatste tijd.
Ik werk nu weer bij Men at work. Ik denk dat de meeste in dit topic de winkel niet kennen dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:33 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Welke winkel werk jij eigenlijk?
Ik ken het wel. Wel eens iets gekocht, trouwens.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:39 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik werk nu weer bij Men at work. Ik denk dat de meeste in dit topic de winkel niet kennen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |