Ik heb geen ruige baard maar dit heb ik ook, sowieso.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf
Heb ik op het moment ook nog eens een ruige baard. Ik zie ze echt met bosjes tegelijk in katzwijm vallen als ik langs loop.
Lolquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
Voor mannen zonder ruige baard in dit topic en denken ik wil ook vallende vrouwen:
[ afbeelding ]
Tadaaaa
Klopt. Staat er ook niet in. Over het algemeen heb ik gewoon een ongeschoren kop (1x in de week scheren). Maar nu ben ik extra lui en heb ik me al 3 weken niet geschoren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:20 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zie in je fobo trouwens geen baard.
Wist niet dat je een fobo (met fotos) hadquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt. Staat er ook niet in. Over het algemeen heb ik gewoon een ongeschoren kop (1x in de week scheren). Maar nu ben ik extra lui en heb ik me al 3 weken niet geschoren.
WTF? als ik me 3 weken niet scheer dan heb ik een baard waar sinterklaas U tegen zou zeggen. Gewoon een paar dagen laten staan totdat het korte haartjes zijn en dan weer scheren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt. Staat er ook niet in. Over het algemeen heb ik gewoon een ongeschoren kop (1x in de week scheren). Maar nu ben ik extra lui en heb ik me al 3 weken niet geschoren.
Oh nee vind hem met baard(je) leukerquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:35 schreef HiddenResponse het volgende:
Een baard kan iemand zijn uiterlijk ook verpesten:
Zonder is hij veel knapper/aantrekkelijker.
[ afbeelding ]
Who is he anywayquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh nee vind hem met baard(je) leuker
Zo zie je maar het is allemaal reuze subjectief
Tot je in de supermarkt de vrouw van je dromen zietquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik scheer me ook maar eens in de week. Door de week toch geen tijd om anderen dan bekenden tegen te komen
Trouwens, die l*l van de KPN is er nog steeds niet. Zou om 10.00u al hier zijn
adam goldberg of blom of zoietsquote:
Helemaal niet, heb je iets tegen mij of zo?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
'Alle mussen zijn vogels, ergo, alle vogels zijn mussen'-logica
Ik woon (nog) bij m'n ouders thuis, mams doet de boodschappen in 99 van de 100 gevallenquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tot je in de supermarkt de vrouw van je dromen ziet
Niet dat ik er altijd tip top uit zie hoor
Maar ik probeer er wel altijd fatsoenlijk uit te zien (dus minstens een 7 zeg maar (op de schaal van als ik echt een super dag is is het een 10 en als ik ziek in bed lig is het een 1)
Wat is een hipster in jouw ogen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wist niet dat je een fobo (met fotos) had
Je ziet er echt totaal anders uit dan ik dacht
Ik had meer een hipster verwacht
wie weet doet zij er wel wat meequote:Op maandag 24 oktober 2011 14:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik woon (nog) bij m'n ouders thuis, mams doet de boodschappen in 99 van de 100 gevallen
En al zou ik in de supermarkt de vrouw van m'n dromen tegenkomen, dan denk je toch niet werkelijk dat ik daar dan op dat moment wat mee zou doen?
Had ik al gezegd dat die L*L van de KPN er nog altijd niet is?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:40 schreef Newbie114 het volgende:
Tevens heb ik weer een hele dag verneukt
Ben je nog met je chick?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:40 schreef Newbie114 het volgende:
Tevens heb ik weer een hele dag verneukt
Enge mensen zoals ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |