abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103501598
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik ben gewoon bang voor winkels denk ik :')
En natuurlijk koos ik mijn studie zelf.
Ik ben gewoon niet zo materialistisch ingesteld dat ik mijn identiteit ontleen aan mijn kleding of de inrichting van mijn kamer.
Heeft niks met materialisme te maken maar met opgroeien en eigen keuzes maken
Dan koop je je spullen toch lekker bij de kringloop winkel? totaal niet materialistisch maar tenminste wel een eigen keuze en dan heb je zelf verantwoordelijkheid genomen

Zo gaan je ouders je natuurlijk nooit los laten als je simpele keuzes als op ze af schuift

Plus het is een essentieel onderdeel van de puberteit om je ook dat soort manieren los te maken van je ouders en een eigen zoektocht te starten naar je eigen smaak etc
Ik gok dat jij een heel groot deel van je puberteit in dat opzicht hebt overgeslagen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_103501606
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij valt het bij de h&m nauwelijks meer herenkleding te noemen als ik soms zie wat er in de reclames voorbij komt. Skinny jeans voor mannen en dergelijke, gruwel. :D
Veel sjaaltjes-dragend volk loopt er rond ja, inclusief verkopers. Maar af en toe hangt er wel iets leuks, erg vaak koop ik geen kleding.
Ron Paul 2012
pi_103501617
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hebt dus helemaal niet de behoefte om er leuk uit te zien of zo? En dan bedoel ik niet eens naar de maatstaven van een ander, maar gewoon iets wat goed past bij je figuur en waar je er leuk in uitziet, kleuren die jou meer aanspreken etc.
Klinkt misschien raar, maar nee. Gewoon een shirt in een niet te lelijke kleur is voor mij goed genoeg, tegen een paar kleuren heb ik een onverklaarbare aversie, maar voor de rest wil ik alles dragen hoor. Bovendien hebben al mijn shirts exact hetzelfde model en mouwlengte, dus maakt het op zich niet uit of ik ze nu zelf koop of dat iemand anders het doet.
pi_103501637
Ik ga het nog een keer zeggen:

Zalando. _O_

Die gratis verzendkosten zijn zo fijn. En ze hebben enorm veel keuze, snelle levertijden, makkelijke betaalwijze...
pi_103501665
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ach, als ik maar wat aan heb :')
Ik let zelf ook nooit op wat anderen aan hebben, ik hecht er gewoon geen enkele waarde aan. Als het maar niet teveel opvalt, en shirts en spijkerbroeken zijn ook echt het enige wat ik draag. Ik kan het inderdaad best zelf kopen, maar ik vind het gewoon verspilde moeite.
Dan nog nu schuif je zo veel af op je ouders
Je laat ze toch ook niet je boodschappen doen als je niet meer thuis woont? Of de keuken in je studentenkamer poetsen?
Erg onvolwassen
Sommige dingen zijn verspilde moeite maar horen wel bij een volwassen leven
Ik hou ook niet van de badkamer poetsen... Wil nog niet zeggen dat ik mijn moeder bel om het te doen (hoewel ze het met liefde zou doen want die vind ons maar smeerpoetsen :P )
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103501673
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ach, als ik maar wat aan heb :')
Ik let zelf ook nooit op wat anderen aan hebben, ik hecht er gewoon geen enkele waarde aan. Als het maar niet teveel opvalt, en shirts en spijkerbroeken zijn ook echt het enige wat ik draag. Ik kan het inderdaad best zelf kopen, maar ik vind het gewoon verspilde moeite.
Ik vond er vroeger ook geen hol aan om kleding voor mezelf uit te zoeken. Ik heb ook veel kleding gekocht wat ik vervolgens niet leuk vond en dus nooit gedragen heb... maar tegenwoordig merk ik wel steeds beter waar ik voor mezelf op moet letten; zowel om miskopen te voorkomen als ervoor te zorgen dat de kleding die ik draag ervoor zorgt dat ik me er goed en zelfverzekerd in voel. Kleding maakt de man raakt wel een kern van de waarheid ;).
pi_103501677
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Heeft niks met materialisme te maken maar met opgroeien en eigen keuzes maken
Dan koop je je spullen toch lekker bij de kringloop winkel? totaal niet materialistisch maar tenminste wel een eigen keuze en dan heb je zelf verantwoordelijkheid genomen

Zo gaan je ouders je natuurlijk nooit los laten als je simpele keuzes als op ze af schuift

Plus het is een essentieel onderdeel van de puberteit om je ook dat soort manieren los te maken van je ouders en een eigen zoektocht te starten naar je eigen smaak etc
Ik gok dat jij een heel groot deel van je puberteit in dat opzicht hebt overgeslagen
Ik heb niet echt een normale puberteit meegemaakt nee.
Ik ben allang blij dat ik weer naar buiten durf :')
pi_103501684
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:19 schreef Supersoep het volgende:
Ik moet noodgedwongen altijd naar H&M. De enige winkel zowat waar ze herenkleding hebben. Boetiek na boetiek vol met wijvenspullen hier in het winkelcentrum, het is vreselijk.
Heeft ook een website!!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103501702
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij valt het bij de h&m nauwelijks meer herenkleding te noemen als ik soms zie wat er in de reclames voorbij komt. Skinny jeans voor mannen en dergelijke, gruwel. :D
Ik vind skinny jeans bij mannen vaak homo staan. :)

quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan is het gewoon luiheid/laksheid. Erg jammer dat je moeder je niet gewoon naar die zelfstandigheid dwingt.
Inderdaad, maar dat gaat vanzelf wel over vermoed ik. Ooit moet je het toch echt zelf doen.
pi_103501703
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Klinkt misschien raar, maar nee. Gewoon een shirt in een niet te lelijke kleur is voor mij goed genoeg, tegen een paar kleuren heb ik een onverklaarbare aversie, maar voor de rest wil ik alles dragen hoor. Bovendien hebben al mijn shirts exact hetzelfde model en mouwlengte, dus maakt het op zich niet uit of ik ze nu zelf koop of dat iemand anders het doet.
Het is oppervlakkig, maar ik kan het wel waarderen als een vrouw zich goed kleedt waar de rondingen ook nog eens te zien zijn. Bij mannen is het dan weer veel minder belangrijk, het compenseert niet enorm veel als je een ondermaats uiterlijk hebt en als je ontzettend knap bent dan is een wit t-shirt met vlekken ook voldoende. :')

Het is raar allemaal.
Ron Paul 2012
pi_103501710
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga het nog een keer zeggen:

Zalando. _O_

Die gratis verzendkosten zijn zo fijn. En ze hebben enorm veel keuze, snelle levertijden, makkelijke betaalwijze...
Ik heb daar stiekem al heel vaak zitten kijken inderdaad!
Zijn ze ook een beetje oke qua service? Ik bedoel H&M zuigt duidelijk want je krijgt altijd de verkeerde spullen etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103501724
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Heeft ook een website!!
Ik koop niet echt via internet, dat was niet serieus. Wel een keer gedaan, een jas, paste natuurlijk voor geen meter.
Ron Paul 2012
pi_103501731
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dan nog nu schuif je zo veel af op je ouders
Je laat ze toch ook niet je boodschappen doen als je niet meer thuis woont? Of de keuken in je studentenkamer poetsen?
Erg onvolwassen
Sommige dingen zijn verspilde moeite maar horen wel bij een volwassen leven
Ik hou ook niet van de badkamer poetsen... Wil nog niet zeggen dat ik mijn moeder bel om het te doen (hoewel ze het met liefde zou doen want die vind ons maar smeerpoetsen :P )
De laatste keer dat ik kleding kreeg is ook al meer dan een halfjaar geleden hoor, toen woonde ik nog gewoon thuis.
pi_103501734
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nou dan zul je er echt nog eens door heen moeten hoor
vooral als je wil dat je ouders je los laten

stap 1: je eigen kleding kopen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103501769
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:25 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik koop niet echt via internet, dat was niet serieus. Wel een keer gedaan, een jas, paste natuurlijk voor geen meter.
Ik bijna al mijn kleren
of ik maak ze zelf
ik haat winkelen in een winkel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103501783
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik kleding kreeg is ook al meer dan een halfjaar geleden hoor, toen woonde ik nog gewoon thuis.
Dan nog komt er een moment dat je daar zeker te oud voor bent en dat moment ben jij al ff voorbij
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103501813
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik bijna al mijn kleren
of ik maak ze zelf
ik haat winkelen in een winkel
Vroeger droeg ik nog met gemak een gebreide trui van moeders. Met een ninja turtle erop, toen was ik echt de baas op school hoor. _O_

En natuurlijk wollen sokjes. Jaja wat een tijd.
Ron Paul 2012
pi_103501825
Verder vind ik jezelf leren kleden niet alleen een soort uiting van wie je bent maar meer een zoektocht naar wie je bent
Hoe ziet mijn lichaam er uit? wat helpt bij mijn figuur en wat niet? Welke kleuren staan wel en welke niet?
Wat vind ik prettig om te dragen? Waar voel ik me fijn in? Wat vind ik afzichtelijk?
Hoe wil ik dat andere mij zien?
etc

Heel zinvol
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103501846
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:27 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Vroeger droeg ik nog met gemak een gebreide trui van moeders. Met een ninja turtle erop, toen was ik echt de baas op school hoor. _O_

En natuurlijk wollen sokjes. Jaja wat een tijd.
Haha ik maak geen ninja turtle truien :P
Maar ik kan me helemaal voorstellen hoe je daarin de stud van de school was ;) :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103501976
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dan nog komt er een moment dat je daar zeker te oud voor bent en dat moment ben jij al ff voorbij
Ik vind dat ik ten opzichte van twee jaar terug al erg verbeterd ben.
Toen ik 16 was weigerde ik gewoon mijn nieuwe shirts aan te doen omdat ik niet aan nieuwe kleding kon wennen. Ik moest zo'n beetje worden gedwongen iets nieuws aan te doen en mijn ouders hebben er heel wat jankbuien voor moeten doorstaan. Op dit moment ben ik al tevreden nu ik gewoon enigszins normaal met dit soort dingen om kan gaan, maar dat moment waar jij het over hebt, daar ben ik nog helemaal niet, sorry.
pi_103501987
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

De Saphh reclameslogan luidt: Dress to impress.

Nou, dát dus. Dat betekent niet dat je maar de meest bizarre kleding moet gaan dragen ofzo, maar kleren maken wel de man. En vrouw, for that matter. Ik kijk echt 10 keer liever naar een vrouw die zichtbaar wat moeite heeft gedaan om er leuk uit te zien dan naar iemand die domweg het bovenste van de plank heeft gerukt en dat dan maar aangetrokken heeft.
Ik zou zeggen: ga eens buiten je gebaande paden. Neem een vriendin mee winkelen en ga gewoon eens kijken wat er te koop is. Wil niet zeggen dat je meteen maar je spaarvarken moet slachten, maar gewoon eens zonder je ouders zelf wat bij elkaar zoeken. Lukt het niet: prima, volgende keer beter. Maar ik denk dat je toch gauw met wat nieuws thuis komt :Y
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_103502091
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:31 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

De Saphh reclameslogan luidt: Dress to impress.

Nou, dát dus. Dat betekent niet dat je maar de meest bizarre kleding moet gaan dragen ofzo, maar kleren maken wel de man. En vrouw, for that matter. Ik kijk echt 10 keer liever naar een vrouw die zichtbaar wat moeite heeft gedaan om er leuk uit te zien dan naar iemand die domweg het bovenste van de plank heeft gerukt en dat dan maar aangetrokken heeft.
Ik zou zeggen: ga eens buiten je gebaande paden. Neem een vriendin mee winkelen en ga gewoon eens kijken wat er te koop is. Wil niet zeggen dat je meteen maar je spaarvarken moet slachten, maar gewoon eens zonder je ouders zelf wat bij elkaar zoeken. Lukt het niet: prima, volgende keer beter. Maar ik denk dat je toch gauw met wat nieuws thuis komt :Y
Anders weet je gewoon de Saphh slogan!
boekje onder je bed liggen toevallig? O-) ;) :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103502121
Trouwens, als je twijfelt kun je ook je vriendin dan foto's laten maken van wat je op dat moment aanhebt. Laat je die aan je ouders zien, als je je daar prettiger bij voelt. Als een soort van tussenstap, zelf uitgezocht maar toch met goedkeuring van :)
pi_103502146
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Anders weet je gewoon de Saphh slogan!
boekje onder je bed liggen toevallig? O-) ;) :P
Ik rijd iedere dag op de snelweg langs een reclamebord van hun dat ehm. Nouja. Enigszins afleidend werkt :P
pi_103502152
Mijn ex was er ook zo eentje die altijd maar in lompen gehuld rondliep. Ik heb nooit iets van haar verlangd, behalve dat ze zich een beetje vrouwelijk ging kleding. Ze had er gewoon het lichaam voor. Nu loopt ze er fatsoenlijk bij.

Ik maak nooit heel veel fuss van mijn kleding, maar ik zorg dat het bij elkaar past en dat er duidelijk mijn eigen stijl uit spreekt.
pi_103502252
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, als je twijfelt kun je ook je vriendin dan foto's laten maken van wat je op dat moment aanhebt. Laat je die aan je ouders zien, als je je daar prettiger bij voelt. Als een soort van tussenstap, zelf uitgezocht maar toch met goedkeuring van :)
Ik ben een droevig eenkennig persoon. Ik wil er helemaal niet anders uitzien dan ik al jaren doe. Ik koop ook elk jaar nieuwe schoenen van een model dat zoveel mogelijk op het vorige lijkt. Dat zou ik waarschijnlijk ook doen als ik zelf kleding zou kopen, gewoon zoveel mogelijk van hetzelfde kopen. Ik heb daar ook niet zoveel controle over, ik kan er gewoon slecht tegen om mezelf ineens met iets anders aan te zien.
pi_103502260
Overigens, ik ben ook geen held in het uitzoeken van kleding. Ik neem altijd een vriendin van me mee, en op haar smaak vertrouw ik een beetje. Dat wil niet zeggen dat ik me volledig aan haar mening ophang, maar het is wel een belangrijke invloed. Als zij iets echt niks vind, dan wordt het hem niet. Als zij iets helemaal geweldig vind en ik moet er nog even aan wennen, dan gaat het mee. En dat heeft in het verleden eigenlijk alleen maar hele goede resultaten opgeleverd :Y
pi_103502261
Ik ben echt gek op jaren '50 begin jaren '60 dingen
past ook bij mijn lichaam (toen waren vrouwen nog rond :P )
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103502318
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben een droevig eenkennig persoon. Ik wil er helemaal niet anders uitzien dan ik al jaren doe. Ik koop ook elk jaar nieuwe schoenen van een model dat zoveel mogelijk op het vorige lijkt. Dat zou ik waarschijnlijk ook doen als ik zelf kleding zou kopen, gewoon zoveel mogelijk van hetzelfde kopen. Ik heb daar ook niet zoveel controle over, ik kan er gewoon slecht tegen om mezelf ineens met iets anders aan te zien.
Als je het jezelf niet eens aan kunt trekken dan moet je daar eens hulp bij zoeken. Eenkennigheid is nauwelijks weg te zetten als een acceptabele eigenschap. Het lijkt me heel verstandig als je daar eens overheen komt.

Ik heb persoonlijk grote moeite met mensen die nooit iets veranderen en ik ben niet de enige.
pi_103502350
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik heb daar stiekem al heel vaak zitten kijken inderdaad!
Zijn ze ook een beetje oke qua service? Ik bedoel H&M zuigt duidelijk want je krijgt altijd de verkeerde spullen etc
Ik heb er al best vaak wat besteld. :Y Er is tot nu toe één keer een verkeerd shirtje geleverd. Geld wordt ook altijd redelijk snel weer teruggestort. Daarnaast had ik pas geleden een vest van 40 euro retour gedaan, maar die was niet aangekomen. Toen door middel van een rechtsverklaring, die mij zelf werd aangeboden door zalando na een klachtmailtje, heb ik het geld alsnog teruggekregen.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 24-10-2011 16:47:25 ]
pi_103502361
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben echt gek op jaren '50 begin jaren '60 dingen
past ook bij mijn lichaam (toen waren vrouwen nog rond :P )

Ik kon het niet laten; geweldige reclame :).
pi_103502372
quote:

[..]

Herkenbaar voor mij, zoals je met kleding omgaat.
Alleen schoenen ben ik anders gaan kopen. Zitten ze lekker? == kopen!
Want de meeste schoenen zijn gewoon veel te smal voor me.
Naar mijn mening maken schoendesigners schoenen die vooral tof uiterlijk moeten hebben en niet schoenen die op de 1e plaats goed voor je voeten zijn.

Wel eens een vrouwenvoet gezien die veel modieuze schoenen draagt? Helemaal vervormde tenen en zo krijgen ze ervan :r

Qua merk schoenen eindig ik meestal bij ECCO trouwens. Duur, maar ze zitten altijd wel goed en gaan lang mee :)
pi_103502407
quote:

[..]

Wil je er niet anders uitzien om wat je er zelf van vind of omdat je bang bent dat de mensen om je heen het zullen afkeuren?
Maar ik begrijp dus dat je tot in lengte van dagen met dezelfde kleren wilt blijven rondlopen? Je hebt niet zoiets van goh, ik ben zelf een paar jaartjes ouder geworden, ik trek eens iets aan dat misschien wat beter bij m'n leeftijd past?
Echt, gewoon eens iets aantrekken in een winkel, een foto maken, je eigen mening vormen, en dan zien wat een ander er van zegt. Wil niet zeggen dat je het dan dus maar moet aanschaffen, want je moet je zelf er ook vooral gewoon fijn in voelen. Maar gewoon als reality check, zeg maar :)
pi_103502424
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik vind skinny jeans bij mannen vaak homo staan. :)
Ik ook, en het doet me denken aan een specifiek persoon waar ik geen goeie herinneringen aan heb. :r
pi_103502433
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

Wel eens een vrouwenvoet gezien die veel modieuze schoenen draagt? Helemaal vervormde tenen en zo krijgen ze ervan :r
Ik vind voeten toch al een lelijk lichaamsdeel. Dus een +1 voor modieuze schoenen van mij :Y
pi_103502472
Ik moet eerlijk zeggen dat iemand zoals Loka zichzelf beschrijft, helemaal bij mij zou passen. Perfect gewoon!

Ik weet, 't klinkt idioot, maar niet iedereen wil een zelfverzekerd modepopje
pi_103502492
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ook, en het doet me denken aan een specifiek persoon waar ik geen goeie herinneringen aan heb. :r
Kan toch ook niet goed en fijn zijn voor hun zaakje?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103502501
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:42 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Wil je er niet anders uitzien om wat je er zelf van vind of omdat je bang bent dat de mensen om je heen het zullen afkeuren?
Maar ik begrijp dus dat je tot in lengte van dagen met dezelfde kleren wilt blijven rondlopen? Je hebt niet zoiets van goh, ik ben zelf een paar jaartjes ouder geworden, ik trek eens iets aan dat misschien wat beter bij m'n leeftijd past?
Echt, gewoon eens iets aantrekken in een winkel, een foto maken, je eigen mening vormen, en dan zien wat een ander er van zegt. Wil niet zeggen dat je het dan dus maar moet aanschaffen, want je moet je zelf er ook vooral gewoon fijn in voelen. Maar gewoon als reality check, zeg maar :)
Het is gewoon iets fouts van mij denk ik, dat ik niet graag verander.
Ik ben altijd heel erg gehecht aan mijn spullen en ook het beeld wat ik van mezelf heb zie ik liever niet veranderen. Als ik naar de kapper ben geweest moet ik meestal de hele week wennen aan hoe ik eruit zie, zelfs als er bijna niets is veranderd :')
pi_103502520
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat iemand zoals Loka zichzelf beschrijft, helemaal bij mij zou passen. Perfect gewoon!

Lijkt me juist niet
Als je zelf al moeite hebt met veranderingen je partner ook zitten jullie straks in een huis waar je niks weg kunt gooien of zo ;) :P
M.a.w. een partner die je uit je comfort zone trekt is waarschijnlijk gezonder
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103502543
quote:

Ze hoeft ook geen modepopje te worden, maar altijd maar in hetzelfde blijven lopen is misschien ook niet aan te raden :P
pi_103502605
quote:

Nou noem je twee uitersten.
pi_103502621
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Kan toch ook niet goed en fijn zijn voor hun zaakje?
Haha, geen idee. :D
Ik weet wel dat te strakke boxershorts slecht zouden zijn voor de spermcount of zo.
pi_103502639
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Lijkt me juist niet
Als je zelf al moeite hebt met veranderingen je partner ook zitten jullie straks in een huis waar je niks weg kunt gooien of zo ;) :P
M.a.w. een partner die je uit je comfort zone trekt is waarschijnlijk gezonder
Nee hoor, want ik wil helemaal niet samenwonen ;)
pi_103502667
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee hoor, want ik wil helemaal niet samenwonen ;)
Bang voor verandering dus. Case in point. ;)
pi_103502702
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:47 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nou noem je twee uitersten.
Met modepopje bedoel ik meer iemand die de hele tijd voor de spiegel staat en me elke keer vraagt "Schat, staan deze rode sokjes me goed? Of maken die m'n enkels dik? Of toch liever die andere rode sokjes??" enz enz
pi_103502741
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Bang voor verandering dus. Case in point. ;)
Ik ben totaal niet bang voor veranderingen, ik ben zelf ook nogal impulsief. Ik kan alleen slecht tegen veranderingen.

M.a.w., ik raak steeds in zaken verzeild waarna ik in de war raak en gestressed en zo. Echt een slapstick een beetje :P
pi_103502804
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Met modepopje bedoel ik meer iemand die de hele tijd voor de spiegel staat en me elke keer vraagt "Schat, staan deze rode sokjes me goed? Of maken die m'n enkels dik? Of toch liever die andere rode sokjes??" enz enz
Dat is ook nog steeds een uiterste. De meeste vrouwen zijn echt niet zo afhankelijk van jouw mening.

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben totaal niet bang voor veranderingen, ik ben zelf ook nogal impulsief. Ik kan alleen slecht tegen veranderingen.

M.a.w., ik raak steeds in zaken verzeild waarna ik in de war raak en gestressed en zo. Echt een slapstick een beetje :P
Niet willen samenwonen is toch een voorbeeld van dat je liever geen verandering wilt? Relatie OK, maar het moet ervoor zorgen dat jouw eigen manier van leven niet teveel wijzigt. Dat vind ik nogal conservatief.
pi_103502821
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is dus een uiterste.
pi_103502836
quote:

Je wil een onzekere vrouw? Veel mooie modepopjes zijn heel erg onzeker hoor.

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het maar vreemd dat er heteromannen zijn die echte skinny's dragen. :P
pi_103502860
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is dus een uiterste.
Ik bedoel iemand zoals m'n zussen. Die zijn allebij ook zoveel met mode bezig en daar houdt ik gewoon niet van. Draag gewoon wat je leuk vind staan en dan vind ik 't wel best :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')