Ik ben een droevig eenkennig persoon. Ik wil er helemaal niet anders uitzien dan ik al jaren doe. Ik koop ook elk jaar nieuwe schoenen van een model dat zoveel mogelijk op het vorige lijkt. Dat zou ik waarschijnlijk ook doen als ik zelf kleding zou kopen, gewoon zoveel mogelijk van hetzelfde kopen. Ik heb daar ook niet zoveel controle over, ik kan er gewoon slecht tegen om mezelf ineens met iets anders aan te zien.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, als je twijfelt kun je ook je vriendin dan foto's laten maken van wat je op dat moment aanhebt. Laat je die aan je ouders zien, als je je daar prettiger bij voelt. Als een soort van tussenstap, zelf uitgezocht maar toch met goedkeuring van
Als je het jezelf niet eens aan kunt trekken dan moet je daar eens hulp bij zoeken. Eenkennigheid is nauwelijks weg te zetten als een acceptabele eigenschap. Het lijkt me heel verstandig als je daar eens overheen komt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een droevig eenkennig persoon. Ik wil er helemaal niet anders uitzien dan ik al jaren doe. Ik koop ook elk jaar nieuwe schoenen van een model dat zoveel mogelijk op het vorige lijkt. Dat zou ik waarschijnlijk ook doen als ik zelf kleding zou kopen, gewoon zoveel mogelijk van hetzelfde kopen. Ik heb daar ook niet zoveel controle over, ik kan er gewoon slecht tegen om mezelf ineens met iets anders aan te zien.
Ik heb er al best vaak wat besteld.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb daar stiekem al heel vaak zitten kijken inderdaad!
Zijn ze ook een beetje oke qua service? Ik bedoel H&M zuigt duidelijk want je krijgt altijd de verkeerde spullen etc
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben echt gek op jaren '50 begin jaren '60 dingen
past ook bij mijn lichaam (toen waren vrouwen nog rond)
Herkenbaar voor mij, zoals je met kleding omgaat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een droevig eenkennig persoon. Ik wil er helemaal niet anders uitzien dan ik al jaren doe. Ik koop ook elk jaar nieuwe schoenen van een model dat zoveel mogelijk op het vorige lijkt. Dat zou ik waarschijnlijk ook doen als ik zelf kleding zou kopen, gewoon zoveel mogelijk van hetzelfde kopen. Ik heb daar ook niet zoveel controle over, ik kan er gewoon slecht tegen om mezelf ineens met iets anders aan te zien.
Wil je er niet anders uitzien om wat je er zelf van vind of omdat je bang bent dat de mensen om je heen het zullen afkeuren?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, en het doet me denken aan een specifiek persoon waar ik geen goeie herinneringen aan heb.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind skinny jeans bij mannen vaak homo staan.
Ik vind voeten toch al een lelijk lichaamsdeel. Dus een +1 voor modieuze schoenen van mijquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel eens een vrouwenvoet gezien die veel modieuze schoenen draagt? Helemaal vervormde tenen en zo krijgen ze ervan
Kan toch ook niet goed en fijn zijn voor hun zaakje?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook, en het doet me denken aan een specifiek persoon waar ik geen goeie herinneringen aan heb.
Het is gewoon iets fouts van mij denk ik, dat ik niet graag verander.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wil je er niet anders uitzien om wat je er zelf van vind of omdat je bang bent dat de mensen om je heen het zullen afkeuren?
Maar ik begrijp dus dat je tot in lengte van dagen met dezelfde kleren wilt blijven rondlopen? Je hebt niet zoiets van goh, ik ben zelf een paar jaartjes ouder geworden, ik trek eens iets aan dat misschien wat beter bij m'n leeftijd past?
Echt, gewoon eens iets aantrekken in een winkel, een foto maken, je eigen mening vormen, en dan zien wat een ander er van zegt. Wil niet zeggen dat je het dan dus maar moet aanschaffen, want je moet je zelf er ook vooral gewoon fijn in voelen. Maar gewoon als reality check, zeg maar
Lijkt me juist nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat iemand zoals Loka zichzelf beschrijft, helemaal bij mij zou passen. Perfect gewoon!
Ik weet, 't klinkt idioot, maar niet iedereen wil een zelfverzekerd modepopje
Ze hoeft ook geen modepopje te worden, maar altijd maar in hetzelfde blijven lopen is misschien ook niet aan te radenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat iemand zoals Loka zichzelf beschrijft, helemaal bij mij zou passen. Perfect gewoon!
Nou noem je twee uitersten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Haha, geen idee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kan toch ook niet goed en fijn zijn voor hun zaakje?
Nee hoor, want ik wil helemaal niet samenwonenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet
Als je zelf al moeite hebt met veranderingen je partner ook zitten jullie straks in een huis waar je niks weg kunt gooien of zo![]()
M.a.w. een partner die je uit je comfort zone trekt is waarschijnlijk gezonder
Bang voor verandering dus. Case in point.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik wil helemaal niet samenwonen
Met modepopje bedoel ik meer iemand die de hele tijd voor de spiegel staat en me elke keer vraagt "Schat, staan deze rode sokjes me goed? Of maken die m'n enkels dik? Of toch liever die andere rode sokjes??" enz enzquote:
Ik ben totaal niet bang voor veranderingen, ik ben zelf ook nogal impulsief. Ik kan alleen slecht tegen veranderingen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bang voor verandering dus. Case in point.
Dat is ook nog steeds een uiterste. De meeste vrouwen zijn echt niet zo afhankelijk van jouw mening.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met modepopje bedoel ik meer iemand die de hele tijd voor de spiegel staat en me elke keer vraagt "Schat, staan deze rode sokjes me goed? Of maken die m'n enkels dik? Of toch liever die andere rode sokjes??" enz enz
Niet willen samenwonen is toch een voorbeeld van dat je liever geen verandering wilt? Relatie OK, maar het moet ervoor zorgen dat jouw eigen manier van leven niet teveel wijzigt. Dat vind ik nogal conservatief.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet bang voor veranderingen, ik ben zelf ook nogal impulsief. Ik kan alleen slecht tegen veranderingen.
M.a.w., ik raak steeds in zaken verzeild waarna ik in de war raak en gestressed en zo. Echt een slapstick een beetje
Dat is dus een uiterste.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met modepopje bedoel ik meer iemand die de hele tijd voor de spiegel staat en me elke keer vraagt "Schat, staan deze rode sokjes me goed? Of maken die m'n enkels dik? Of toch liever die andere rode sokjes??" enz enz
Je wil een onzekere vrouw? Veel mooie modepopjes zijn heel erg onzeker hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat er heteromannen zijn die echte skinny's dragen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook, en het doet me denken aan een specifiek persoon waar ik geen goeie herinneringen aan heb.
Ik bedoel iemand zoals m'n zussen. Die zijn allebij ook zoveel met mode bezig en daar houdt ik gewoon niet van. Draag gewoon wat je leuk vind staan en dan vind ik 't wel bestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |