abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103502252
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, als je twijfelt kun je ook je vriendin dan foto's laten maken van wat je op dat moment aanhebt. Laat je die aan je ouders zien, als je je daar prettiger bij voelt. Als een soort van tussenstap, zelf uitgezocht maar toch met goedkeuring van :)
Ik ben een droevig eenkennig persoon. Ik wil er helemaal niet anders uitzien dan ik al jaren doe. Ik koop ook elk jaar nieuwe schoenen van een model dat zoveel mogelijk op het vorige lijkt. Dat zou ik waarschijnlijk ook doen als ik zelf kleding zou kopen, gewoon zoveel mogelijk van hetzelfde kopen. Ik heb daar ook niet zoveel controle over, ik kan er gewoon slecht tegen om mezelf ineens met iets anders aan te zien.
pi_103502260
Overigens, ik ben ook geen held in het uitzoeken van kleding. Ik neem altijd een vriendin van me mee, en op haar smaak vertrouw ik een beetje. Dat wil niet zeggen dat ik me volledig aan haar mening ophang, maar het is wel een belangrijke invloed. Als zij iets echt niks vind, dan wordt het hem niet. Als zij iets helemaal geweldig vind en ik moet er nog even aan wennen, dan gaat het mee. En dat heeft in het verleden eigenlijk alleen maar hele goede resultaten opgeleverd :Y
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_103502261
Ik ben echt gek op jaren '50 begin jaren '60 dingen
past ook bij mijn lichaam (toen waren vrouwen nog rond :P )
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_103502318
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben een droevig eenkennig persoon. Ik wil er helemaal niet anders uitzien dan ik al jaren doe. Ik koop ook elk jaar nieuwe schoenen van een model dat zoveel mogelijk op het vorige lijkt. Dat zou ik waarschijnlijk ook doen als ik zelf kleding zou kopen, gewoon zoveel mogelijk van hetzelfde kopen. Ik heb daar ook niet zoveel controle over, ik kan er gewoon slecht tegen om mezelf ineens met iets anders aan te zien.
Als je het jezelf niet eens aan kunt trekken dan moet je daar eens hulp bij zoeken. Eenkennigheid is nauwelijks weg te zetten als een acceptabele eigenschap. Het lijkt me heel verstandig als je daar eens overheen komt.

Ik heb persoonlijk grote moeite met mensen die nooit iets veranderen en ik ben niet de enige.
pi_103502350
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik heb daar stiekem al heel vaak zitten kijken inderdaad!
Zijn ze ook een beetje oke qua service? Ik bedoel H&M zuigt duidelijk want je krijgt altijd de verkeerde spullen etc
Ik heb er al best vaak wat besteld. :Y Er is tot nu toe één keer een verkeerd shirtje geleverd. Geld wordt ook altijd redelijk snel weer teruggestort. Daarnaast had ik pas geleden een vest van 40 euro retour gedaan, maar die was niet aangekomen. Toen door middel van een rechtsverklaring, die mij zelf werd aangeboden door zalando na een klachtmailtje, heb ik het geld alsnog teruggekregen.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 24-10-2011 16:47:25 ]
pi_103502361
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben echt gek op jaren '50 begin jaren '60 dingen
past ook bij mijn lichaam (toen waren vrouwen nog rond :P )

Ik kon het niet laten; geweldige reclame :).
pi_103502372
quote:

[..]

Herkenbaar voor mij, zoals je met kleding omgaat.
Alleen schoenen ben ik anders gaan kopen. Zitten ze lekker? == kopen!
Want de meeste schoenen zijn gewoon veel te smal voor me.
Naar mijn mening maken schoendesigners schoenen die vooral tof uiterlijk moeten hebben en niet schoenen die op de 1e plaats goed voor je voeten zijn.

Wel eens een vrouwenvoet gezien die veel modieuze schoenen draagt? Helemaal vervormde tenen en zo krijgen ze ervan :r

Qua merk schoenen eindig ik meestal bij ECCO trouwens. Duur, maar ze zitten altijd wel goed en gaan lang mee :)
pi_103502407
quote:

[..]

Wil je er niet anders uitzien om wat je er zelf van vind of omdat je bang bent dat de mensen om je heen het zullen afkeuren?
Maar ik begrijp dus dat je tot in lengte van dagen met dezelfde kleren wilt blijven rondlopen? Je hebt niet zoiets van goh, ik ben zelf een paar jaartjes ouder geworden, ik trek eens iets aan dat misschien wat beter bij m'n leeftijd past?
Echt, gewoon eens iets aantrekken in een winkel, een foto maken, je eigen mening vormen, en dan zien wat een ander er van zegt. Wil niet zeggen dat je het dan dus maar moet aanschaffen, want je moet je zelf er ook vooral gewoon fijn in voelen. Maar gewoon als reality check, zeg maar :)
pi_103502424
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik vind skinny jeans bij mannen vaak homo staan. :)
Ik ook, en het doet me denken aan een specifiek persoon waar ik geen goeie herinneringen aan heb. :r
pi_103502433
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

Wel eens een vrouwenvoet gezien die veel modieuze schoenen draagt? Helemaal vervormde tenen en zo krijgen ze ervan :r
Ik vind voeten toch al een lelijk lichaamsdeel. Dus een +1 voor modieuze schoenen van mij :Y
pi_103502472
Ik moet eerlijk zeggen dat iemand zoals Loka zichzelf beschrijft, helemaal bij mij zou passen. Perfect gewoon!

Ik weet, 't klinkt idioot, maar niet iedereen wil een zelfverzekerd modepopje
pi_103502492
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ook, en het doet me denken aan een specifiek persoon waar ik geen goeie herinneringen aan heb. :r
Kan toch ook niet goed en fijn zijn voor hun zaakje?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103502501
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:42 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Wil je er niet anders uitzien om wat je er zelf van vind of omdat je bang bent dat de mensen om je heen het zullen afkeuren?
Maar ik begrijp dus dat je tot in lengte van dagen met dezelfde kleren wilt blijven rondlopen? Je hebt niet zoiets van goh, ik ben zelf een paar jaartjes ouder geworden, ik trek eens iets aan dat misschien wat beter bij m'n leeftijd past?
Echt, gewoon eens iets aantrekken in een winkel, een foto maken, je eigen mening vormen, en dan zien wat een ander er van zegt. Wil niet zeggen dat je het dan dus maar moet aanschaffen, want je moet je zelf er ook vooral gewoon fijn in voelen. Maar gewoon als reality check, zeg maar :)
Het is gewoon iets fouts van mij denk ik, dat ik niet graag verander.
Ik ben altijd heel erg gehecht aan mijn spullen en ook het beeld wat ik van mezelf heb zie ik liever niet veranderen. Als ik naar de kapper ben geweest moet ik meestal de hele week wennen aan hoe ik eruit zie, zelfs als er bijna niets is veranderd :')
pi_103502520
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat iemand zoals Loka zichzelf beschrijft, helemaal bij mij zou passen. Perfect gewoon!

Lijkt me juist niet
Als je zelf al moeite hebt met veranderingen je partner ook zitten jullie straks in een huis waar je niks weg kunt gooien of zo ;) :P
M.a.w. een partner die je uit je comfort zone trekt is waarschijnlijk gezonder
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103502543
quote:

Ze hoeft ook geen modepopje te worden, maar altijd maar in hetzelfde blijven lopen is misschien ook niet aan te raden :P
pi_103502605
quote:

Nou noem je twee uitersten.
pi_103502621
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Kan toch ook niet goed en fijn zijn voor hun zaakje?
Haha, geen idee. :D
Ik weet wel dat te strakke boxershorts slecht zouden zijn voor de spermcount of zo.
pi_103502639
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Lijkt me juist niet
Als je zelf al moeite hebt met veranderingen je partner ook zitten jullie straks in een huis waar je niks weg kunt gooien of zo ;) :P
M.a.w. een partner die je uit je comfort zone trekt is waarschijnlijk gezonder
Nee hoor, want ik wil helemaal niet samenwonen ;)
pi_103502667
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee hoor, want ik wil helemaal niet samenwonen ;)
Bang voor verandering dus. Case in point. ;)
pi_103502702
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:47 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nou noem je twee uitersten.
Met modepopje bedoel ik meer iemand die de hele tijd voor de spiegel staat en me elke keer vraagt "Schat, staan deze rode sokjes me goed? Of maken die m'n enkels dik? Of toch liever die andere rode sokjes??" enz enz
pi_103502741
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Bang voor verandering dus. Case in point. ;)
Ik ben totaal niet bang voor veranderingen, ik ben zelf ook nogal impulsief. Ik kan alleen slecht tegen veranderingen.

M.a.w., ik raak steeds in zaken verzeild waarna ik in de war raak en gestressed en zo. Echt een slapstick een beetje :P
pi_103502804
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Met modepopje bedoel ik meer iemand die de hele tijd voor de spiegel staat en me elke keer vraagt "Schat, staan deze rode sokjes me goed? Of maken die m'n enkels dik? Of toch liever die andere rode sokjes??" enz enz
Dat is ook nog steeds een uiterste. De meeste vrouwen zijn echt niet zo afhankelijk van jouw mening.

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben totaal niet bang voor veranderingen, ik ben zelf ook nogal impulsief. Ik kan alleen slecht tegen veranderingen.

M.a.w., ik raak steeds in zaken verzeild waarna ik in de war raak en gestressed en zo. Echt een slapstick een beetje :P
Niet willen samenwonen is toch een voorbeeld van dat je liever geen verandering wilt? Relatie OK, maar het moet ervoor zorgen dat jouw eigen manier van leven niet teveel wijzigt. Dat vind ik nogal conservatief.
pi_103502821
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is dus een uiterste.
pi_103502836
quote:

Je wil een onzekere vrouw? Veel mooie modepopjes zijn heel erg onzeker hoor.

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het maar vreemd dat er heteromannen zijn die echte skinny's dragen. :P
pi_103502860
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is dus een uiterste.
Ik bedoel iemand zoals m'n zussen. Die zijn allebij ook zoveel met mode bezig en daar houdt ik gewoon niet van. Draag gewoon wat je leuk vind staan en dan vind ik 't wel best :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')