Dit dus. Van sommige studies weet ik dat boeken in het eerste jaar dichter tegen de 2000 dan tegen de 1000 aanzitquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wees blij dat in zo'n luxe positie ben. Sommige krijgen helemaal niets van hun ouders omdat ze het gewoon niet hebben
Ohja. hihihiih.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent 3 msn gesprekken en 1 whatsapp gesprekken begonnen met de zin: hoi neuken?
Het stadium subtiliteit zijn wij allang voor bij.
en die baan? Of moet ik dat zelf regelen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan wel die in AlmereAmsterdam
Ik heb heimwee
Ik ga met mijn beste vriendin shoppen, en soms met mijn vriend. Die heeft echt een leuke smaak (voor zichzelf)quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nou eenmaal makkelijker een shopmaatje, of niet? (als man moet je het toch snel van je vriendin hebben..)
Moet er niet aan denken. Ik shop het liefste alleen, lekker eigen tempo geen gezeur.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nou eenmaal makkelijker een shopmaatje, of niet? (als man moet je het toch snel van je vriendin hebben..)
Geen idee ik heb nog gestudeerdquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit dus. Van sommige studies weet ik dat boeken in het eerste jaar dichter tegen de 2000 dan tegen de 1000 aanzit
quote:
Ik zit niet in de xtc sector dus heb geen connecties voor jequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
en die baan? Of moet ik dat zelf regelen?
Dat is mij bijbaantjequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zit niet in de xtc sector dus heb geen connecties voor je
Ze vindt het veel te leuk om dat voor me te doen om daarmee te stoppen. Sterker nog, ze bemoeit zich met alles en eigenlijk zou ik van veel dingen willen dat ze mij daarin met rust laat. Die kleding vind ik dan wel weer erg fijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het wordt.Juist als je het blijft vermijden wordt de drempel hoger. Wat dat betreft had ik als ik jouw moeder was het al lang niet meer voor je gedaan.
Maar ik weet niet hoe het staat en vak ook nog niet eens of ik het echt lekker vind zitten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zinloos? Lijkt mij niet bepaald onbelangrijk om erachter te komen of het goed zit en goed staat.En passen moet je sowieso, ook thuis. Drukte is optioneel, je kan op rustige momenten gaan. Dan blijft er eigenlijk geen goeie reden over om het niet zelf te doen, behalve dan dat het lekker makkelijk is dat je moeder het doet.
Ik eigenlijk maar 1 iemand.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, er is bijna altijd wel iemand die mee wilt.
Ik heb een iemand die wel mee wil winkelen.quote:
Heb je wel gelijk in. Als ik in mijn eentje ga (meestal) dan heb ik niet echt een goed oog of iets echt goed zit en dan vraag ik een medewerker en dan vraag ik welke van de zoveel het beste zitquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Ik shop het liefste alleen, lekker eigen tempo geen gezeur.
Gewoon rondkijken met vriendinnen vind ik wel leuk.
Ik wil ook wel mee!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een iemand die wel mee wil winkelen.
Alleen ik heb geen zin in de mening van anderen als ik winkel dus ik neem niemand mee.
Ik weet 't, dat bedrag is een inkomen van iemand met een redelijk goede baan volgens mij, wel is het zo dat ik niet anders gewend ben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit dus. Van sommige studies weet ik dat boeken in het eerste jaar dichter tegen de 2000 dan tegen de 1000 aanzit
Hahaha. En jij hielp niet even?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook wel mee!
Ik ging een keer met een autist winkelen en die ging nooit winkelen. En toen ging die een veel te dure broek kopen terwijl ze thuis in de bijstand zaten en dat was ook zijn eerste keer pinnen. Maar hij durfde geen nee te zeggen tegen de winkelmevrouw,
Ik zei nog "Laten we verder kijken in andere winkels". Maar neehoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik weet 't, dat bedrag is een inkomen van iemand met een redelijk goede baan volgens mij, wel is het zo dat ik niet anders gewend ben.
[..]
Hahaha. En jij hielp niet even?
Oh maar jij mag de volgende keer wel mee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook wel mee!
Ik ging een keer met een autist winkelen en die ging nooit winkelen. En toen ging die een veel te dure broek kopen terwijl ze thuis in de bijstand zaten en dat was ook zijn eerste keer pinnen. Maar hij durfde geen nee te zeggen tegen de winkelmevrouw,
Maar kom op, het zijn jou kleren. Het bepaalt een groot deel van je imago en het moet toch gedaan worden. Je bepaalt (hopelijk) toch ook je eigen kapsel?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben pas 21Sowieso wil ik dat helemaal niet; ik haat winkels en ik haat kleren kopen
[..]
Hee!
Je gaat als een eckte mooiboi naar huis man.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar jij mag de volgende keer wel mee.![]()
Maar verwacht niet dat ik ook maar iets van je advies zal opvolgen.
Directer zijn hequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zei nog "Laten we verder kijken in andere winkels". Maar neehoor.
Nooit schatje, nooit en te nimmer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gaat als een eckte mooiboi naar huis man.
Als je twee dingen even mooi vindt, neem dan gewoon de goedkoopstequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat een heel gedoe, heel veel werk. Sta er vervolgens compleet onwennig bij en weet dan niet eens wat ik ervan vindt.
Maar het grootste probleem is dat kledingwinkels teveel keuze hebben; ik weet sowieso in de eerste plaats compleet niet wat ik moet hebben. Het is alsof je iemand in een ballenbak gooit en zegt "kies maar een bal uit".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |