Op z'n minst.quote:
Dat dus, als die ouders die kinderen nou eens aanpakken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef penny-wise het volgende:
Hiernaast woont er ook 1. Mijn god ,wat een blérbek zeg![]()
![]()
5 jaar en om elke scheet janken en als ie zijn zin niet krijgt dat eeuwige gejengel![]()
Als het de mijne was, had ik die aandachttrekkerij er allang uitgemept
En wel dat kind tot 11 uur s`avonds laten rondrennen buiten en nog afvragen waar dat gedrag vandaan komt...quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
Dat dus, als die ouders die kinderen nou eens aanpakken.
Of ga lekker met ze naar een park/strand of weet ik veel wat.
Corrigerende tik mag er wel weer in van mij
Denk dat zulke visboeren nog erger zijn dan de kids zelf...en dan toch maar denken waar al dat zinloze geweld vandaan komtquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:36 schreef kree het volgende:
En dan komt het "suiker" oompje nog even langs (met een stem die je 3 straten verderop nog kan horen) om even leuk te doen met de "kids"![]()
![]()
Ja hij schreeuwen (op een niet normaal volume) en dan gaan die kids helemaal door het lint.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Denk dat zulke visboeren nog erger zijn dan de kids zelf...en dan toch maar denken waar al dat zinloze geweld vandaan komt
Dat ook, maar daar gaat deze klacht niet over.quote:
Ja, want dan zijn ze 's avonds "lekker rustig" leuk voor de ouders hoor....quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:55 schreef penny-wise het volgende:
[..]
En wel dat kind tot 11 uur s`avonds laten rondrennen buiten en nog afvragen waar dat gedrag vandaan komt...
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Strooi jeukpoeder op dat erf.
Vertel langs je neus weg dat er een pedofiel in de wijk is komen wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |