Haha ja degene die een discussie willen creëren zijn er niet nu.quote:
Nou zag er bij de laatste topics een paar bijkomen die nieuw waren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:10 schreef GroenerDanGras het volgende:
Tja deze reeks is al 200 topics geleden zijn doel volledig voorbij gestreefd. Daardoor komen er weinig nieuwe users met hun 'problemen'.
Ja ben het wel eens met jou idee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:52 schreef Sinji het volgende:
Mijn perspectief is altijd zo.
Ben ik ergens slecht in en wil ik heel graag beter worden? Dan observeer ik anderen die er goed in zijn.
Wat doen zij anders in vergelijking met mij? Dan probeer ik hun methodiek te vergelijken met de mijne. Kalibreren. En het daarna zo goed mogelijk eigen te maken, ook al betekent dit dat ik uit mijn comfort zone moet stappen
Dit geldt zeer zeker niet alleen voor versieren, maar voor alles. Het is een manier van leren die voor mij goed heeft uitgepakt.
Maar als ik dan kijk hoe weinig er wordt geluisterd naar methodiek of tips van anderen (supersoep bijv.) dan denk je.. hmm.. waarom moeite doen na al die topics? Verspilde energie.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:02 schreef Sinji het volgende:
Mensen moeten de botheid van mensen zoals Flepke en Firefly niet zo serieus nemen, ze zijn maar aan het dollen. Maar ik vind ook dat zij rekening moeten houden met de mensen die hier zitten, meestal de type mensen die wat gevoeliger zijn voor persoonlijke aanvallen.
Inderdaad. Echt belachelijk dat Firefly is geband trouwens, pak de mensen die constant zo serieus en aanvallend happen dan ook eens aan (vind ik), door die mensen gaan Firefly + Flepke door met dollen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:02 schreef Sinji het volgende:
Mensen moeten de botheid van mensen zoals Flepke en Firefly niet zo serieus nemen, ze zijn maar aan het dollen. Maar ik vind ook dat zij rekening moeten houden met de mensen die hier zitten, meestal de type mensen die wat gevoeliger zijn voor persoonlijke aanvallen.
Onterechte ban inderdaad. Voor irritantheid hoor je niet geband te worden, en als dat wel zo was zouden de mensen die op hem hapten ook een ban gekregen moeten hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt belachelijk dat Firefly is geband trouwens, pak de mensen die constant zo serieus en aanvallend happen dan ook eens aan (vind ik), door die mensen gaan Firefly + Flepke door met dollen.
Nouja daar ben ik het ook niet helemaal weer mee eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt belachelijk dat Firefly is geband trouwens, pak de mensen die constant zo serieus en aanvallend happen dan ook eens aan (vind ik), door die mensen gaan Firefly + Flepke door met dollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Was effe om het "hap" punt te onderstrepen.quote:
Precies mijn punt dat is ook wat er afentoe gebeurd hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:23 schreef Sinji het volgende:
Maar laten happen doe je vaak ten nadele van iemand anders en niet van jezelf![]()
Nu doe je het weerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:49 schreef kree het volgende:
Oh laat ik dit nog even toevoegen voordat ik weer aangevallen wordt.
Het is nooit mijn bedoeling geweest om te laten happen op dat verhaal.
Maar dat gebeurde wel
(heb gewoon precies verteld wat er gebeurde en nee, ik lig nog niet met haar te ketsen ofzo haha)
Dus beter inhoudelijk reageren op posts en niet gelijk aanvallen, dat is mijn punt
Ik lok toch helemaal niks uit?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu doe je het weer
Wat is er zo leuk aan om de hele tijd afkeurende reacties van anderen uit te lokken?
Niemand, echt niemand zou je hebben aangevallen nu als je die laatste reactie van net niet had geplaatst waarin je zo nodig dat verhaal weer moest noemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ik lok toch helemaal niks uit?
Anders moet je het effe uitleggen.
Mijn punt is dat er niet gehapt moet worden gelijk, iets wat jij nu weer doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |