Deal.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee om ze te pesten eerst naar mijn huis gaan het doen op al die plekken.
En als ze dan bij mij thuis komen en gaan zitten.
Kan ik eindelijk zeggen "Ik zou daar niet gaan zitten want..."
hahaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik vind het nog beter dan Begging for incest, dat was ook zo'n metalband
emobandquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit ja, tis beter dan Cancerbats
doomdeath: bands als My Dying Bride, Anathema, Pardise Lost, Katanonia, Opethquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel grappig ja
Maar wat voor soort metal hebben jullie voor ogen?
SPG, naar de geniale curry-etende hamster uit de Engelse bazenserie The Young Onesquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha![]()
ik heb er nog eentje: PissShitVomit of afgekort P.S.V. als ik goregrind ga maken gaat de band zo heten
Post eens nummers danquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
emoband
[..]
doomdeath: bands als My Dying Bride, Anathema, Pardise Lost, Katanonia, Opeth
dat is ook wel cool voor een punkband ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
SPG, naar de geniale curry-etende hamster uit de Engelse bazenserie The Young Ones
Ik ga maar eens een topic openen als Newbie het er mee eens is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Post eens nummers dan.
Of open anders een ander topic in MUZ ofzo, anders gaan mensen weer zeiken (niet om iemand aan te vallen ofzo hoor)
Maarrr... Wat voor muzikanten zoeken jullie nog?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een topic openen als Newbie het er mee eens is.
Oh da's wel vetquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
emoband
[..]
doomdeath: bands als My Dying Bride, Anathema, Pardise Lost, Katanonia, Opeth
Is toch zondequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zoeken jullie een nog leukeren naam dan?
Ik ga eten en beginnen aan de Gerrie map.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:35 schreef Myraela het volgende:
Nu ga ik even verder met mijn mapje Audrey Kitching foto's uitbreiden.
Mooi zo.quote:
We hebben een haffel gitaristen. En ik kan een beetje bassen. Tevens, tijntje, doe maar een topic. Ik wil wel eennlinkjequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Maarrr... Wat voor muzikanten zoeken jullie nog?
Eet smakelijk. Ik ga even aan wat pasta carbonara fapfapquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga eten en beginnen aan de Gerrie map.
ooooh dat is lekkerquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Ik ga even aan wat pasta carbonara fapfap
Drummer iigquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Maarrr... Wat voor muzikanten zoeken jullie nog?
Dat vind ik ook. Heb nog wel meer bands die een beetje klinken als die bands.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh da's wel vet
Ik ken alleen My Dying Bride en Katatonia, maar zal eens zoeken naar de rest.
Jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zoeken jullie een nog leukeren naam dan?
Nee was een gokje dat het een punkband was/isquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je kent Special Patrol Group? Awesome
Oh coolquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Drummer iig
Bassist volgens mij
Gitarist
Zanger
toetsen
alles dus
Ik ga iets openen in MUZquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
We hebben een haffel gitaristen. En ik kan een beetje bassen. Tevens, tijntje, doe maar een topic. Ik wil wel eennlinkje
Dus eigenlijk nog een hele bandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |