Nee een hamster uit eentelevisieserie. Uit de jaren 80 maargoed. Die hamster is bijna even metal als zijn baasje (vyvyan (m)), die 4 metalen sterren in zijn voorhoofd heeft zitten (als piercing) en op z'n spijkervest; very metal heeft staan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Drummer iig
Bassist volgens mij
Gitarist
Zanger
toetsen
alles dus
[..]
Dat vind ik ook. Heb nog wel meer bands die een beetje klinken als die bands.
[..]
Jaheb jij een idee?
[..]
Nee was een gokje dat het een punkband was/is
Wat doen jij en die andere fokkers dan?quote:
Doom/deathband oprichten wie heeft interesse? hier het topicquote:
Ik ken de serie een beetjequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee een hamster uit eentelevisieserie. Uit de jaren 80 maargoed. Die hamster is bijna even metal als zijn baasje (vyvyan (m)), die 4 metalen sterren in zijn voorhoofd heeft zitten (als piercing) en op z'n spijkervest; very metal heeft staan.
Zoek maar ns: the amazing flying hamster of the young ones op youtube
We gaan een poging wagen om een band op te richtenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat doen jij en die andere fokkers dan?
Maar jullie gaan er zelf niet in deelnemen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doom/deathband oprichten wie heeft interesse? hier het topicoh je ziet hem al
[..]
Ik ken de serie een beetjeik zal een zoeken
[..]
We gaan een poging wagen om een band op te richten
ik dacht van welquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar jullie gaan er zelf niet in deelnemen?
ik iig wel. Het is mijn idee. Wat ik precies ga doen weet ik nog niet. Teksten zullen als het aan mij ligt deels van mij komen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar jullie gaan er zelf niet in deelnemen?
Misschien dat ik toetsen kan gaan doen. Of samples, VJ/DJquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
ow zo ja daar had ik nog niet eens aan gedacht
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:19 schreef kree het volgende:
Haha ben ik effe een avond weg weer een topic vol.
Is er nog iets wat ik moet weten?
Schijnbaar moet je je eigen kleren kopen. Wijze les toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:19 schreef kree het volgende:
Haha ben ik effe een avond weg weer een topic vol.
Is er nog iets wat ik moet weten?
Ja doe ik maar ik heb er nog steeds de schurft aan om te gaan winkelen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Schijnbaar moet je je eigen kleren kopen. Wijze les toch?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Good people go to heaven, bad people go anywhere.
Hij is in Turkije en slaapt al omdat het daar een uur later isquote:
Hij doet maar, ik ken geen jaloeziequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:46 schreef GroenerDanGras het volgende:
Nou maar hopen dat ie daar niet andere meisjes ligt vol te blaffen.
Het enige wat hij verder doet is zich online te laten domineren door Tijn, en daarvoor heeft hij mijn goedkeuringquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
Nee oke.. als hij het zegt dan doet ie dat niet
Ik ken het gemisquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij doet maar, ik ken geen jaloezie
Maar hij zegt dat hij het niet doet, dus dat geloof ik maar gewoon, omdat ik hem vertrouw enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |