abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103531075
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:57 schreef kree het volgende:

[..]

Ze komt uit maastricht maar woont in Leiden nu voor haar werk bij Estec.
Foto ziet er leuk uit.
Maar we moeten nog een beetje verder chatten wil er wat uit komen :P
Rustig aan; mocht er een mogelijkheid voordoen om te meeten (hoeft niet perse in date-vorm ofzo); gewoon doen! Het heeft mij iig heel wat opgeleverd (de meid waar ik van het weekend mee samen was, is een vriendin van een meid die ik via paiq ken).
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 03:02:34 #227
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103531099
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha, en het gevolg is dat je speeksel op haar poes dan zuurder is waardoor zij er meer van voelt?
Nee, is om de PH waarde te neutraliseren zodat die op haar ideale pijl blijft ofzo. Weet het niet zo mooi meer te vertellen, heb het geleerd van een meisje die daar veel over wist.
pi_103531102
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:59 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Rustig aan; mocht er een mogelijkheid voordoen om te meeten (hoeft niet perse in date-vorm ofzo); gewoon doen! Het heeft mij iig heel wat opgeleverd (de meid waar ik van het weekend mee samen was, is een vriendin van een meid die ik via paiq ken).
Klopt maar het vervelende is of ik ben online of zij en nooit te gelijk behalve eergister.
En ik heb nu als laatst wat gestuurd dus ik wacht af of zij offline wat stuurt ofdat we weer tegelijk online zijn.

haha vindt haar er wel leuk uitzien en ook enthousiast voorzover ik las in ons korte gesprekje.
Zou mogelijk wat zijn voor mij maar ik wil wel eerst nog wat meer weten voordat ik gelijk afspreek.

Kan ook niet echt peilen wat ze nou van mij vindt. :)
Do what you love, love what you do!
pi_103531107
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 03:02 schreef Sinji het volgende:

[..]

Nee, is om de PH waarde te neutraliseren zodat die op haar ideale pijl blijft ofzo. Weet het niet zo mooi meer te vertellen, heb het geleerd van een meisje die daar veel over wist.
Interessant; kan me er iets bij voorstellen ja. Zal er eens mee gaan testen.
pi_103531118
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 03:03 schreef kree het volgende:
Kan ook niet echt peilen wat ze nou van mij vindt. :)
Dit blijft online sowieso moeilijk. Daarom ben ik ook voorstander van om zo snel mogelijk iets af te spreken... maargoed, je moet doen wat jou het beste lijkt. Ben iig niet bang om af en toe wat te experimenteren... dingen eens iets anders aan te pakken dan dat je normaal zou doen ;).
pi_103531134
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 03:05 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dit blijft online sowieso moeilijk. Daarom ben ik ook voorstander van om zo snel mogelijk iets af te spreken... maargoed, je moet doen wat jou het beste lijkt. Ben iig niet bang om af en toe wat te experimenteren... dingen eens iets anders aan te pakken dan dat je normaal zou doen ;).
Haha ja heb ik bij 2 gedaan en die reageren niet meer 1 heeft me gekicked (ondanks een leuk gesprekje)
Die andere reageerd niet meer.
De laatste waar ik het over had benaderde mij als eerste (lijkt me positief) en die is ook leuk.
Maar nu moet er wat meer contact volgen om het tot een afspraak te maken.
pi_103531147
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 03:08 schreef kree het volgende:

[..]

Haha ja heb ik bij 2 gedaan en die reageren niet meer 1 heeft me gekicked (ondanks een leuk gesprekje)
Die andere reageerd niet meer.
De laatste waar ik het over had benaderde mij als eerste (lijkt me positief) en die is ook leuk.
Maar nu moet er wat meer contact volgen om het tot een afspraak te maken.
Ik heb ook een paar keer gehad dat ik vroeg om wat af te spreken en dat ze niet wouden... altijd wel lullig ja, maargoed... uiteindelijk doen ze alleen maar zichzelf er tekort mee.

Maar ik ben nu ook naar bed! Doei!
pi_103531151
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 03:10 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb ook een paar keer gehad dat ik vroeg om wat af te spreken en dat ze niet wouden... altijd wel lullig ja, maargoed... uiteindelijk doen ze alleen maar zichzelf er tekort mee.

Maar ik ben nu ook naar bed! Doei!
Ja idd, nouja gaat ook maar eens liggen.
Weltrust allemaal, morgen weer nieuwe kansen :)
pi_103531156
Trusten jullie 2 :W
pi_103531532
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eindhoven is de afgelopen 10 jaar volgens mij 6x uitgeroepen tot crimineelste stad van nederland.. dan wil je daar toch niet wonen?
Ik woon in Rotterdam Zuid, er worden hier jaarlijks minimaal 2 mensen in de straat vermoord. Paar maanden terug waren er emorm veel wapens in het winkeltje op de hoek gevonden en over dat meisje van 10 van 2 weken terug hoef ik vast niet te beginnen.

Ik slaap er niet minder van hoor en loop zonder angst als ik naar huis ga na het stappen.
pi_103531587
Ik woon in één van de slaperigste steden van Nederland. Veel criminaliteit is hier niet, maar wel veel zinloos geweld. Hangjeugd die zich verveelt en een heel klein uitgaansgebied. Ik voel me niet altijd prettig als ik om 4 uur 's nachts naar huis ga.

Maar verder woont het hier keizerlijk.
pi_103531647
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 07:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik woon in één van de slaperigste steden van Nederland. Veel criminaliteit is hier niet, maar wel veel zinloos geweld. Hangjeugd die zich verveelt en een heel klein uitgaansgebied. Ik voel me niet altijd prettig als ik om 4 uur 's nachts naar huis ga.

Maar verder woont het hier keizerlijk.
Eigenlijk is dat soort jeugd ook gewoon kutter. Grote vormen van criminaliteit lok je 80% van alle keren gewoon uit, door ruzie of drugs of whatever. Terwijl dat soort hangjeugdacties eigenlijk totaal geen reden hebben.
pi_103531759
Wat een gezeur eigenlijk van ''ik zou daar nooit willen wonen'' enzovoort. Overal komt tegenwoordig geweld (tijdens uitgaan sowieso) en criminaliteit (zoals stelen) voor, of je nou in het kleinste boerendorpje woont of in een grote stad.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:19:46 #239
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103532138
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eindhoven is de afgelopen 10 jaar volgens mij 6x uitgeroepen tot crimineelste stad van nederland.. dan wil je daar toch niet wonen?
Dat was Helmond.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_103532328
Ik kom eigenlijk nauwelijks geweld tegen. Zal vast gebeuren, maar ik merk het niet.
pi_103532668
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 07:45 schreef mrk.n het volgende:
Wat een gezeur eigenlijk van ''ik zou daar nooit willen wonen'' enzovoort. Overal komt tegenwoordig geweld (tijdens uitgaan sowieso) en criminaliteit (zoals stelen) voor, of je nou in het kleinste boerendorpje woont of in een grote stad.
Snap niet dat je dit gezeur vind. Is toch logisch dat geweld niet overal even erg is, maar dat er gradaties zijn?
Zo ja, is het toch geen gezeur dat mensen willen wonen daar waar de gradatie geweld lager is?

Wat jij zeuren vindt is net zo onlogisch als zeggen dat, als mensen kunnen kiezen tussen ¤50 en ¤20, mensen zeuren dat ze altijd voor de ¤50 zullen kiezen terwijl ze van ¤20 ook veel plezier kunnen hebben.

Dan kies jij toch ook voor de ¤50? En voor de woonplaats met minder geweld?
pi_103532995
Heel veel soorten criminaliteit heb je minder kans op om slachtoffer van te worden door je eigen gedrag/de kringen waar je je in bevind

Als de criminaliteitscijfers in een stad heel hoog zijn wil dat niks zeggen over wat er in jou persoonlijke omgeving of milieu speelt waar je ook woont

Al woon je in het slaperigste dorp... als je in de drugs zit word je sneller slachtoffer van criminaliteit
Al woon je in de crimineelste stad maar kom je alleen buiten voor je boodschappen etc
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_103533027
Maar je hebt ook minder kans op criminaliteit door te gaan wonen daar waar minder criminaliteit is. Zelf binnen gemeenten heb je wijken die erger zijn dan andere wijken. Dat is nou eenmaal zo
pi_103533092
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar je hebt ook minder kans op criminaliteit door te gaan wonen daar waar minder criminaliteit is. Zelf binnen gemeenten heb je wijken die erger zijn dan andere wijken. Dat is nou eenmaal zo
als jij in zo'n slechte wijk gaat wonen en je word opgenomen door die wijk gebeurt jou juist nooit iets :P

Zodra ze je tv jatten en je buren horen er van (als ze je mogen) plegen ze 2 telefoontjes en hij staat er de volgende ochtend weer hoor :P
Dieren poepen nou eenmaal ook niet waar ze eten :P

Natuurlijk zijn er steden waar ik niet zou graag zou wonen (denk johannesburg) maar in Nederland is alles in principe goed te doen en hangt het meer van je eigen gedrag af in combinatie met een grote portie randomheid dan dat het echt veel verschil maakt of je in rotterdam of zaltbommel woont

Ik bedoel in principe heb je natuurlijk een x% kans dat je fiets gestolen word
Maar die van mij is tot nu toe 1 keer gestolen en die van mijn vriend al 5
De kans in mijn stad is best groot, maar dat wil nog niet zeggen dat je er daadwerkelijk slachtoffer van moet of zult worden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_103533276
Ik heb helemaal geen zin om bij zo'n soort wijk te horen. Ik wil gewoon met rust gelaten worden.
Waar ik nu woon heb ik 't prima. Niemand valt erkaar lastig, niks wordt er gestolen. Ik woonde eerder in een wijk waar veel mensen van een bepaalde afkomst wonen (2x raden welke) en beneden werd de deur steeds ingetrapt, blowen in het trappenhuis, ongedierte, schelden op de straathoek door een groep jongeren van eerder vermelde afkomst als ik voorbij kwam fietsen, steekpartijen.

Nee dank U! Dan woon ik liever in de wijk waar ik nu woon waar al die shit er gewoon niet is.
Hier kunnen kinderen onbezorgd op straat spelen en zijn zij het enige waar ik last van heb :)
pi_103533334
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om bij zo'n soort wijk te horen. Ik wil gewoon met rust gelaten worden.
Waar ik nu woon heb ik 't prima. Niemand valt erkaar lastig, niks wordt er gestolen. Ik woonde eerder in een wijk waar veel mensen van een bepaalde afkomst wonen (2x raden welke) en beneden werd de deur steeds ingetrapt, blowen in het trappenhuis, ongedierte, schelden op de straathoek door een groep jongeren van eerder vermelde afkomst als ik voorbij kwam fietsen, steekpartijen.

Nee dank U! Dan woon ik liever in de wijk waar ik nu woon waar al die shit er gewoon niet is.
Hier kunnen kinderen onbezorgd op straat spelen en zijn zij het enige waar ik last van heb :)
Goedemorgen allemaal,

Ja dat laatste ook ja had er nog een topic over:
Krijsende kinderen van de buren :')
pi_103533421
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:40 schreef kree het volgende:

[..]

Goedemorgen allemaal,

Ja dat laatste ook ja had er nog een topic over:
Krijsende kinderen van de buren :')
Haha! Nee, 't enige wat ze hier af en toe doen is belletje trek :P
Voor de rest zijn m'n buren heerlijk en ben ik zelf ook heerlijk voor de buren :P
pi_103537762
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 08:19 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Dat was Helmond.
Ik weet niet hoevaak helmond is uitgeroepen; maar ik weet dat ook Eindhoven de afgelopen jaren deze lijst enkele keren heeft aangevoerd iig.

Edit; om even aan te geven dat het niet uitmaakt waar je woont; die jongen die hier is doodgestoken woonde in een klein dorpje en niet in Eindhoven.

[ Bericht 12% gewijzigd door Axel1988 op 25-10-2011 12:39:26 ]
pi_103538279
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoevaak helmond is uitgeroepen; maar ik weet dat ook Eindhoven de afgelopen jaren deze lijst enkele keren heeft aangevoerd iig.

Edit; om even aan te geven dat het niet uitmaakt waar je woont; die jongen die hier is doodgestoken woonde in een klein dorpje en niet in Eindhoven.
Tuurlijk het gebeurt hier ook hoor.
Maar de kans is wel een stuk kleiner als je het mij vraagt.

Als je ziet dat er in noordwijk continu politie rond loopt op de grand.
Vooral bij sluitingstijd, dan vindt ik het hier in Katwijk nog wel meevallen
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:53:20 #250
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103538572
Er kan nog zoveel politie rond lopen. En toch kan er meer dan genoeg gebeuren.

Hier op scheveningen rijden er politie auto,s paarden, motoren en fietsen rond.

En er is regelmatig wat aan de hand. Van schieten tot steken.

Veel of weinig politie. Als er ruzzie ontstaat en ze zijn in staat tot schieten of steken. Dan gebeurd dat toch wel.

Dorp of grote stad
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')