Rustig aan; mocht er een mogelijkheid voordoen om te meeten (hoeft niet perse in date-vorm ofzo); gewoon doen! Het heeft mij iig heel wat opgeleverd (de meid waar ik van het weekend mee samen was, is een vriendin van een meid die ik via paiq ken).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ze komt uit maastricht maar woont in Leiden nu voor haar werk bij Estec.
Foto ziet er leuk uit.
Maar we moeten nog een beetje verder chatten wil er wat uit komen
Nee, is om de PH waarde te neutraliseren zodat die op haar ideale pijl blijft ofzo. Weet het niet zo mooi meer te vertellen, heb het geleerd van een meisje die daar veel over wist.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, en het gevolg is dat je speeksel op haar poes dan zuurder is waardoor zij er meer van voelt?
Klopt maar het vervelende is of ik ben online of zij en nooit te gelijk behalve eergister.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Rustig aan; mocht er een mogelijkheid voordoen om te meeten (hoeft niet perse in date-vorm ofzo); gewoon doen! Het heeft mij iig heel wat opgeleverd (de meid waar ik van het weekend mee samen was, is een vriendin van een meid die ik via paiq ken).
Interessant; kan me er iets bij voorstellen ja. Zal er eens mee gaan testen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 03:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, is om de PH waarde te neutraliseren zodat die op haar ideale pijl blijft ofzo. Weet het niet zo mooi meer te vertellen, heb het geleerd van een meisje die daar veel over wist.
Dit blijft online sowieso moeilijk. Daarom ben ik ook voorstander van om zo snel mogelijk iets af te spreken... maargoed, je moet doen wat jou het beste lijkt. Ben iig niet bang om af en toe wat te experimenteren... dingen eens iets anders aan te pakken dan dat je normaal zou doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 03:03 schreef kree het volgende:
Kan ook niet echt peilen wat ze nou van mij vindt.
Haha ja heb ik bij 2 gedaan en die reageren niet meer 1 heeft me gekicked (ondanks een leuk gesprekje)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 03:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dit blijft online sowieso moeilijk. Daarom ben ik ook voorstander van om zo snel mogelijk iets af te spreken... maargoed, je moet doen wat jou het beste lijkt. Ben iig niet bang om af en toe wat te experimenteren... dingen eens iets anders aan te pakken dan dat je normaal zou doen.
Ik heb ook een paar keer gehad dat ik vroeg om wat af te spreken en dat ze niet wouden... altijd wel lullig ja, maargoed... uiteindelijk doen ze alleen maar zichzelf er tekort mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 03:08 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja heb ik bij 2 gedaan en die reageren niet meer 1 heeft me gekicked (ondanks een leuk gesprekje)
Die andere reageerd niet meer.
De laatste waar ik het over had benaderde mij als eerste (lijkt me positief) en die is ook leuk.
Maar nu moet er wat meer contact volgen om het tot een afspraak te maken.
Ja idd, nouja gaat ook maar eens liggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 03:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar keer gehad dat ik vroeg om wat af te spreken en dat ze niet wouden... altijd wel lullig ja, maargoed... uiteindelijk doen ze alleen maar zichzelf er tekort mee.
Maar ik ben nu ook naar bed! Doei!
Ik woon in Rotterdam Zuid, er worden hier jaarlijks minimaal 2 mensen in de straat vermoord. Paar maanden terug waren er emorm veel wapens in het winkeltje op de hoek gevonden en over dat meisje van 10 van 2 weken terug hoef ik vast niet te beginnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eindhoven is de afgelopen 10 jaar volgens mij 6x uitgeroepen tot crimineelste stad van nederland.. dan wil je daar toch niet wonen?
Eigenlijk is dat soort jeugd ook gewoon kutter. Grote vormen van criminaliteit lok je 80% van alle keren gewoon uit, door ruzie of drugs of whatever. Terwijl dat soort hangjeugdacties eigenlijk totaal geen reden hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik woon in één van de slaperigste steden van Nederland. Veel criminaliteit is hier niet, maar wel veel zinloos geweld. Hangjeugd die zich verveelt en een heel klein uitgaansgebied. Ik voel me niet altijd prettig als ik om 4 uur 's nachts naar huis ga.
Maar verder woont het hier keizerlijk.
Dat was Helmond.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eindhoven is de afgelopen 10 jaar volgens mij 6x uitgeroepen tot crimineelste stad van nederland.. dan wil je daar toch niet wonen?
Snap niet dat je dit gezeur vind. Is toch logisch dat geweld niet overal even erg is, maar dat er gradaties zijn?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:45 schreef mrk.n het volgende:
Wat een gezeur eigenlijk van ''ik zou daar nooit willen wonen'' enzovoort. Overal komt tegenwoordig geweld (tijdens uitgaan sowieso) en criminaliteit (zoals stelen) voor, of je nou in het kleinste boerendorpje woont of in een grote stad.
als jij in zo'n slechte wijk gaat wonen en je word opgenomen door die wijk gebeurt jou juist nooit ietsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar je hebt ook minder kans op criminaliteit door te gaan wonen daar waar minder criminaliteit is. Zelf binnen gemeenten heb je wijken die erger zijn dan andere wijken. Dat is nou eenmaal zo
Goedemorgen allemaal,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om bij zo'n soort wijk te horen. Ik wil gewoon met rust gelaten worden.
Waar ik nu woon heb ik 't prima. Niemand valt erkaar lastig, niks wordt er gestolen. Ik woonde eerder in een wijk waar veel mensen van een bepaalde afkomst wonen (2x raden welke) en beneden werd de deur steeds ingetrapt, blowen in het trappenhuis, ongedierte, schelden op de straathoek door een groep jongeren van eerder vermelde afkomst als ik voorbij kwam fietsen, steekpartijen.
Nee dank U! Dan woon ik liever in de wijk waar ik nu woon waar al die shit er gewoon niet is.
Hier kunnen kinderen onbezorgd op straat spelen en zijn zij het enige waar ik last van heb
Haha! Nee, 't enige wat ze hier af en toe doen is belletje trekquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:40 schreef kree het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal,
Ja dat laatste ook ja had er nog een topic over:
Krijsende kinderen van de buren
Ik weet niet hoevaak helmond is uitgeroepen; maar ik weet dat ook Eindhoven de afgelopen jaren deze lijst enkele keren heeft aangevoerd iig.quote:
Tuurlijk het gebeurt hier ook hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoevaak helmond is uitgeroepen; maar ik weet dat ook Eindhoven de afgelopen jaren deze lijst enkele keren heeft aangevoerd iig.
Edit; om even aan te geven dat het niet uitmaakt waar je woont; die jongen die hier is doodgestoken woonde in een klein dorpje en niet in Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |