abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103530895
Eindhoven de gekste toch? :')

Zelfs al zouden ze m'n hypotheek betalen zou ik er niet gaan wonen, criminele pauperstad..
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_103530905
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:25 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

In een club hier in Eindhoven; vlakbij station eigenlijk.
;( Ja kut, het zou niet moeten kunnen, maar het gebeurt wel.
Maar denk dat je dit soort dingen niet in je hoofd moet hebben anders kun je het beste in een opgesloten kamertje gaan zitten en er je hele leven niet uitkomen.

Maarja jammer dat dit soort dingen gebeuren en ik snap het ook niet. Waarom nou?
Vecht het dan uit met een paar blauwe ogen ofzo, nouja sorry snap dat je je er kut over voelt
Do what you love, love what you do!
pi_103530909
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:26 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eindhoven de gekste toch? :')

Zelfs al zouden ze m'n hypotheek betalen zou ik er niet gaan wonen, criminele pauperstad..
Joh, zo erg is het hier niet. Ik fiets vaak genoeg 's nachts alleen naar huis zonder me onveilig te voelen of iets. Het is gewoon net als in alle andere grote steden; ben je op het verkeerde moment op de verkeerde plek, dan kan zoiets gebeuren.
pi_103530927
Eindhoven is de afgelopen 10 jaar volgens mij 6x uitgeroepen tot crimineelste stad van nederland.. dan wil je daar toch niet wonen?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_103530940
Iemand nog op? Was in slaap gevallen
pi_103530946
Ben nog wakker maar ik moet eigenlijk ook gaan slapen :)
pi_103530954
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eindhoven is de afgelopen 10 jaar volgens mij 6x uitgeroepen tot crimineelste stad van nederland.. dan wil je daar toch niet wonen?
Tuurlijk wel; het bevalt me prima hier. De crimineelste stad uitroepingen heeft volgens mij vooral te maken met vele fietsdiefstallen, (auto)inbraken en afrekeningen in het drugscircuit. Echt buurten waar je niet durft rond te lopen of je echt onveilig voelt zijn er hier niet echt; in tegenstelling tot veel andere steden.
pi_103530959
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:37 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel; het bevalt me prima hier. De crimineelste stad uitroepingen heeft volgens mij vooral te maken met vele fietsdiefstallen, (auto)inbraken en afrekeningen in het drugscircuit. Echt buurten waar je niet durft rond te lopen of je echt onveilig voelt zijn er hier niet echt; in tegenstelling tot veel andere steden.
Ben blij dat ik in een dorp woon.
Stad is niks voor mij (ja keertje uitgaan)
Wil hier niet weg eigenlijk ;)
pi_103530963
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 01:07 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Inderdaad. Echt belachelijk dat Firefly is geband trouwens, pak de mensen die constant zo serieus en aanvallend happen dan ook eens aan (vind ik), door die mensen gaan Firefly + Flepke door met dollen.
Door de bans gaan firefly en flupke hopelijk eens door krijgen dat ze maar beter kunnen stoppen met dat "dollen"
pi_103530967
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:38 schreef kree het volgende:

[..]

Ben blij dat ik in een dorp woon.
Stad is niks voor mij (ja keertje uitgaan)
Wil hier niet weg eigenlijk ;)
Ben blij dat ik in een stad woon; verveel me dood in een dorp (ben in een dorp geboren). Maar het is nou eenmaal zo; in een stad is altijd meer criminaliteit enzo... het hoort erbij.
pi_103530975
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:39 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ben blij dat ik in een stad woon; verveel me dood in een dorp (ben in een dorp geboren). Maar het is nou eenmaal zo; in een stad is altijd meer criminaliteit enzo... het hoort erbij.
Ja dat is zo, maar ik heb hier alles.
Zon, zee, strand en duinen.
Noordwijk en Leiden op redelijke afstand die te doen is.
Bovendien is het hier in het uitgaansleven prima te doen zonder alle toestanden :P
pi_103530981
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:41 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat is zo, maar ik heb hier alles.
Zon, zee, strand en duinen.
Noordwijk en Leiden op redelijke afstand die te doen is.
Bovendien is het hier in het uitgaansleven prima te doen zonder alle toestanden :P
Kree, waar woon je dan?
pi_103530983
Katwijk
pi_103530987
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kree, waar woon je dan?
Malibu gok ik :P
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 02:43:57 #215
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103530995
Haha, Katwijk =/= zon, zee en strand.
pi_103531000
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:39 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik ben het eens met mrk.n; het gezeik komt constant van twee kanten hoor.
pi_103531003
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:43 schreef Sinji het volgende:
Niet deze zomer nee :P
hahaha

Nee zit hier prima hoor, zo'n stad is niks voor me.
Zie het al als ik op Den Haag hollands spoor kom....
Mij niet gezien om daar te wonen :)

Katwijk is gewoon mooi en in de randstad maar toch een dorp :)
pi_103531011
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:43 schreef Sinji het volgende:
Over zon, zee, strand gesproken. Ik had een keer een date met een meid, die zei dat ze ooit seks had gehad met iemand in zee... maar dat ze daar gigantisch spijt van had, omdat het zoute water blijkbaar pijn deed aan haar doos. Nou lijkt het mij echt super om een keer iemand in zee te neuken; dus ik vroeg me af of ze uit haar nek lulde, of dat het iets persoonlijks is, of zou iedere meid hier last van hebben?
pi_103531017
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:46 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Over zon, zee, strand gesproken. Ik had een keer een date met een meid, die zei dat ze ooit seks had gehad met iemand in zee... maar dat ze daar gigantisch spijt van had, omdat het zoute water blijkbaar pijn deed aan haar doos. Nou lijkt het mij echt super om een keer iemand in zee te neuken; dus ik vroeg me af of ze uit haar nek lulde, of dat het iets persoonlijks is, of zou iedere meid hier last van hebben?
Kan het je niet vertellen vanuit mijn ervaring.
Maar een date in een strandtent was leuk voor mij :)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 02:51:09 #220
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103531035
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:46 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Heeft te maken met de PH waarde. Erg gevoelig bij vrouw. daarom als je sympathiek bent voor een vrouw... ff slok cola (vanwege koolzuur) nemen voordat je down under gaat :P
pi_103531040
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:47 schreef kree het volgende:

[..]

Kan het je niet vertellen vanuit mijn ervaring.
Maar een date in een strandtent was leuk voor mij :)
Lijkt me ook een leuke locatie idd. Nog dates in het vooruitzicht trouwens?
pi_103531047
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:51 schreef Sinji het volgende:

[..]

Heeft te maken met de PH waarde. Erg gevoelig bij vrouw. daarom als je sympathiek bent voor een vrouw... ff slok cola (vanwege koolzuur) nemen voordat je down under gaat :P
Haha, en het gevolg is dat je speeksel op haar poes dan zuurder is waardoor zij er meer van voelt?
pi_103531059
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:52 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Lijkt me ook een leuke locatie idd. Nog dates in het vooruitzicht trouwens?
Neuh niet echt zit hier prima hoor.
Iedere meid mag zich van harte bij me melden :P

Zit nog een beetje op Paiq te chatten en ik zie er 1 mogelijke kandidaat die in Leiden woont.
Maar dat moet zich nog ontwikkelen :)
pi_103531062
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:55 schreef kree het volgende:
Zit nog een beetje op Paiq te chatten en ik zie er 1 mogelijke kandidaat die in Leiden woont.
Maar dat moet zich nog ontwikkelen :)
Succes :). Hopelijk is zij niet een typisch stadsmens :P.
pi_103531069
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:56 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Succes :). Hopelijk is zij niet een typisch stadsmens :P.
Ze komt uit maastricht maar woont in Leiden nu voor haar werk bij Estec.
Foto ziet er leuk uit.
Maar we moeten nog een beetje verder chatten wil er wat uit komen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')