quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
In een club hier in Eindhoven; vlakbij station eigenlijk.
Joh, zo erg is het hier niet. Ik fiets vaak genoeg 's nachts alleen naar huis zonder me onveilig te voelen of iets. Het is gewoon net als in alle andere grote steden; ben je op het verkeerde moment op de verkeerde plek, dan kan zoiets gebeuren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:26 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eindhoven de gekste toch?
Zelfs al zouden ze m'n hypotheek betalen zou ik er niet gaan wonen, criminele pauperstad..
Tuurlijk wel; het bevalt me prima hier. De crimineelste stad uitroepingen heeft volgens mij vooral te maken met vele fietsdiefstallen, (auto)inbraken en afrekeningen in het drugscircuit. Echt buurten waar je niet durft rond te lopen of je echt onveilig voelt zijn er hier niet echt; in tegenstelling tot veel andere steden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eindhoven is de afgelopen 10 jaar volgens mij 6x uitgeroepen tot crimineelste stad van nederland.. dan wil je daar toch niet wonen?
Ben blij dat ik in een dorp woon.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel; het bevalt me prima hier. De crimineelste stad uitroepingen heeft volgens mij vooral te maken met vele fietsdiefstallen, (auto)inbraken en afrekeningen in het drugscircuit. Echt buurten waar je niet durft rond te lopen of je echt onveilig voelt zijn er hier niet echt; in tegenstelling tot veel andere steden.
Door de bans gaan firefly en flupke hopelijk eens door krijgen dat ze maar beter kunnen stoppen met dat "dollen"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt belachelijk dat Firefly is geband trouwens, pak de mensen die constant zo serieus en aanvallend happen dan ook eens aan (vind ik), door die mensen gaan Firefly + Flepke door met dollen.
Ben blij dat ik in een stad woon; verveel me dood in een dorp (ben in een dorp geboren). Maar het is nou eenmaal zo; in een stad is altijd meer criminaliteit enzo... het hoort erbij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ben blij dat ik in een dorp woon.
Stad is niks voor mij (ja keertje uitgaan)
Wil hier niet weg eigenlijk
Ja dat is zo, maar ik heb hier alles.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik in een stad woon; verveel me dood in een dorp (ben in een dorp geboren). Maar het is nou eenmaal zo; in een stad is altijd meer criminaliteit enzo... het hoort erbij.
Kree, waar woon je dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ik heb hier alles.
Zon, zee, strand en duinen.
Noordwijk en Leiden op redelijke afstand die te doen is.
Bovendien is het hier in het uitgaansleven prima te doen zonder alle toestanden
Ik ben het eens met mrk.n; het gezeik komt constant van twee kanten hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik in een stad woon; verveel me dood in een dorp (ben in een dorp geboren). Maar het is nou eenmaal zo; in een stad is altijd meer criminaliteit enzo... het hoort erbij.
Niet deze zomer neequote:
Over zon, zee, strand gesproken. Ik had een keer een date met een meid, die zei dat ze ooit seks had gehad met iemand in zee... maar dat ze daar gigantisch spijt van had, omdat het zoute water blijkbaar pijn deed aan haar doos. Nou lijkt het mij echt super om een keer iemand in zee te neuken; dus ik vroeg me af of ze uit haar nek lulde, of dat het iets persoonlijks is, of zou iedere meid hier last van hebben?quote:
Kan het je niet vertellen vanuit mijn ervaring.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Over zon, zee, strand gesproken. Ik had een keer een date met een meid, die zei dat ze ooit seks had gehad met iemand in zee... maar dat ze daar gigantisch spijt van had, omdat het zoute water blijkbaar pijn deed aan haar doos. Nou lijkt het mij echt super om een keer iemand in zee te neuken; dus ik vroeg me af of ze uit haar nek lulde, of dat het iets persoonlijks is, of zou iedere meid hier last van hebben?
Heeft te maken met de PH waarde. Erg gevoelig bij vrouw. daarom als je sympathiek bent voor een vrouw... ff slok cola (vanwege koolzuur) nemen voordat je down under gaatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Over zon, zee, strand gesproken. Ik had een keer een date met een meid, die zei dat ze ooit seks had gehad met iemand in zee... maar dat ze daar gigantisch spijt van had, omdat het zoute water blijkbaar pijn deed aan haar doos. Nou lijkt het mij echt super om een keer iemand in zee te neuken; dus ik vroeg me af of ze uit haar nek lulde, of dat het iets persoonlijks is, of zou iedere meid hier last van hebben?
Lijkt me ook een leuke locatie idd. Nog dates in het vooruitzicht trouwens?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
Kan het je niet vertellen vanuit mijn ervaring.
Maar een date in een strandtent was leuk voor mij
Haha, en het gevolg is dat je speeksel op haar poes dan zuurder is waardoor zij er meer van voelt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heeft te maken met de PH waarde. Erg gevoelig bij vrouw. daarom als je sympathiek bent voor een vrouw... ff slok cola (vanwege koolzuur) nemen voordat je down under gaat
Neuh niet echt zit hier prima hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een leuke locatie idd. Nog dates in het vooruitzicht trouwens?
Succesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:55 schreef kree het volgende:
Zit nog een beetje op Paiq te chatten en ik zie er 1 mogelijke kandidaat die in Leiden woont.
Maar dat moet zich nog ontwikkelen
Ze komt uit maastricht maar woont in Leiden nu voor haar werk bij Estec.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Succes. Hopelijk is zij niet een typisch stadsmens
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |