Ja natuurlijk, maar ik heb er hier nog nooit iemand een pistool zien trekken ofzo en ook nooit van gehoord ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:53 schreef ook_gek het volgende:
Er kan nog zoveel politie rond lopen. En toch kan er meer dan genoeg gebeuren.
Hier op scheveningen rijden er politie auto,s paarden, motoren en fietsen rond.
En er is regelmatig wat aan de hand. Van schieten tot steken.
Veel of weinig politie. Als er ruzzie ontstaat en ze zijn in staat tot schieten of steken. Dan gebeurd dat toch wel.
Dorp of grote stad
Ja familie drama's ok, maar het ging meer effe over het geweld op straat en in het uitgaansleven hèquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kom oorspronkelijk ook uit een gemoedelijk dorpje maar ja een familiedrama is ons ook niet vreemd
En dan heb je er zo weer 4 moorden bij in je criminaliteitscijfers
Met andere woorden die dingen zeggen verdomt weinig
En ik dacht eigenlijk dat dat onder tussen ook wel algemeen bekend was
Je en familiedrama's worden niet geteld als het om cijfers en statistieken gaat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ja familie drama's ok, maar het ging meer effe over het geweld op straat en in het uitgaansleven hè
Nou nou nou, niet gelijk zo aanvallenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je en familiedrama's worden niet geteld als het om cijfers en statistieken gaat?
Of baseer jij je alleen op wat je ziet?
Ook niet echt representatief dan he
Hoe is dit een aanval?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:19 schreef kree het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet gelijk zo aanvallen![]()
Natuurlijk worden die dingen meegeteld maar het ging over het geweld in het uitgaansleven.
En dat is in grotere steden echt wel meer als hier.
Misschien ook omdat er daar meer gelegenheden zijn.
Aanval door deze zin:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe is dit een aanval?
Het ging over waar je niet wou wonen dacht ik
En dan kun je in eindhoven prima overal wonen behalve recht tussen de kroegen
Verder komen de mensen die uit gaan in eindhoven waarschijnlijk niet eens uit eindhoven maar uit de rustige dorpjes er omheen
De slachtoffers wel. De daders komen uit Belgiequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
Verder komen de mensen die uit gaan in eindhoven waarschijnlijk niet eens uit eindhoven maar uit de rustige dorpjes er omheen
Het is toch gewoon geen aanval?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:24 schreef kree het volgende:
[..]
Aanval door deze zin:
"Je en familiedrama's worden niet geteld als het om cijfers en statistieken gaat?"
Maarja het is via tekst dus je zal het wel niet zo bedoeld hebben
Kuuuussssss
Nou dan heeft het al helemaal geen reet te maken met in eindhoven wonenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De slachtoffers wel. De daders komen uit Belgie.
Nou heb het verkeerd opgevat dan sorryquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is toch gewoon geen aanval?
Maar dat zal wel aan mij liggen
Volgens mij is dit gewoon een punt maken binnen een discussie
Er staat toch niet Kree ik zal jou familie eens in die statistieken bijschrijven of zo?
Djeez
Wel als ze hun criminele activiteiten in Eindhoven ontplooienquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dan heeft het al helemaal geen reet te maken met in eindhoven wonen
Again als het over uitgaansgeweld gaat heeft dat niets te maken met in een of andere kindvriendelijke wijk in eindhoven wonenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel als ze hun criminele activiteiten in Eindhoven ontplooien
Ik weet ook niet waar het over gaat, behalve dat in een kindvriendelijke wijk de kans dat je door Belgische uitgaanscriminelen lastig gevallen wordt, een stuk kleiner is dan wanneer je in een uitgaanswijk woont.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Again als het over uitgaansgeweld gaat heeft dat niets te maken met in een of andere kindvriendelijke wijk in eindhoven wonen
Als ze een inbrekersbende hebben word het een ander verhaal natuurlijk
Maar ik weet al niet eens meer waar het over gaatwant het punt van de discussie word hier gewoon naar eigen inzicht veranderd
en dat helpt natuurlijk niet echt
Als het ook nog een leuke dame is kun je haar een berichtje sturenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:11 schreef kree het volgende:
Oh ik heb eindelijk een foto score op paiq
7.7 valt mij nog mee ruime voldoende hahaha
Zeker voor een simpel webcam fotootje
Ja had leuk contact met iemand laatst ook lekker in de buurt hier (leiden)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:13 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als het ook nog een leuke dame is kun je haar een berichtje sturen
Misschien moet je sneller proberen hun msn of telefoonnummer te regelen ? Ik kan me voorstellen dat iemand niet telkens op paiq zit en wel op msn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ja had leuk contact met iemand laatst ook lekker in de buurt hier (leiden)
Maarja ze is niet meer online geweest en ik was de laatste die wat stuurde, dus lijkt me niet dat ik nu weer een offline berichtje moet sturen dat komt zo opdringerig over.
Hoop dat ik haar online nog effe tref vanavond
Vroeg het nog naar facebook ofzo, maar toen moest ze wegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:18 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Misschien moet je sneller proberen hun msn of telefoonnummer te regelen ? Ik kan me voorstellen dat iemand niet telkens op paiq zit en wel op msn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |