Gewoon iets doen wat in je op komt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:28 schreef kree het volgende:
Nou goed ik heb de foto nu gezien en kan een bericht sturen maar ik heb echt geen idee wat ik daar nu moet typen
Fotobewonderaar is gewoon iemand die je foto hoog beoordeeld heeft. Kan je verder niets mee, alleen een oneliner sturen voor een hoop cr. Maar die optie hadden zij ook om jou iets te sturen, soms krijg je een onliner van een fotobewonderaar en dan hoef je niet te betalen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:27 schreef kree het volgende:
Oh wtf iemand meer ervaring met paiq, ik krijg ineens een bericht van een fotobewonderaar en dan moet ik daar credits aan besteden ofzo om een berichtje te sturen..??
snap er geen kloot van allemaal hahaha
Ja dat is het probleem hahahahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon iets doen wat in je op komt.
Alles beter dan niets of "uhh"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem hahahaha
Het is een leuk meisje trouwens.
Maarja wtf moet ik nou zeggen hahaha
Ik betaal sowieso niks maar blijkbaar heb ik genoeg "credits" ofzo uit het niksquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fotobewonderaar is gewoon iemand die je foto hoog beoordeeld heeft. Kan je verder niets mee, alleen een oneliner sturen voor een hoop cr. Maar die optie hadden zij ook om jou iets te sturen, soms krijg je een onliner van een fotobewonderaar en dan hoef je niet te betalen.
En als je wat beters heb, doe je gewoon dat. Gewoon doen wat in je opkomt en niet bang zijn om op je bek te gaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef kree het volgende:
Denk dat ik maar iets stuur van "hey leuke foto" ofzo haha
ja geen ervaring heb echt geen idee om zo iets uit het niks te zeggen
zoiets:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als je wat beters heb, doe je gewoon dat. Gewoon doen wat in je opkomt en niet bang zijn om op je bek te gaan
Gewoon een impulsieve reactie geven. Tenminste, zo had ik dat gedaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
zoiets:
heeej leuke foto, ben wel benieuwd naar wat je doet enzo. Werk/studie/woonplaats?
PM de foto eens, zal ik kijken of ik iets noemenswaardigs zie dat je zou kunnen benoemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef kree het volgende:
Komt eraanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
PM de foto eens, zal ik kijken of ik iets noemenswaardigs zie dat je zou kunnen benoemen.
Complimentje geven over haar kleding.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef kree het volgende:
Knuffel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
Misschien moet ik weer wat online doen.
De laatste meid die ik virtueel "versierde" noemde me dik en lelijk en zette toen haar cam uit.[ afbeelding ]
Ja maar ik zei al leuke foto hahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Complimentje geven over haar kleding.
Das een mooiequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:39 schreef HiddenResponse het volgende:
Hey, leuk dat je mijn foto hebt beoordeeld !
Zo benader je haar algemeen.
Ja stuur maar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar ik zei al leuke foto haha
dat zegt het al denk.
Foto kun je krijgen via dm als je wil
Ok ja die kan er nog voor iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:39 schreef HiddenResponse het volgende:
Hey, leuk dat je mijn foto hebt beoordeeld !
Zo benader je haar algemeen.
Het deed niet echt pijn hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Knuffel?
* Newbie114 geeft heloef een knuffel
Bweh, "spontane foto's" daar kan ik veel minder uit halen. Dan zou ik het algemeen houden, haar bedanken voor de hoge beoordeling en er een algemeen complimentje bij gooien.quote:
Ach, dan ging er toch iets fout denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
Misschien moet ik weer wat online doen.
De laatste meid die ik virtueel "versierde" noemde me dik en lelijk en zette toen haar cam uit.[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |