Vies botoxmokkelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:16 schreef Stiggie het volgende:
Linda de Mol: Op tv ben je nergens als je er niet goed uit ziet. Tenzij je een man bent.... he Johan
Wie Wie???quote:voted voor 'tvoh' is that good?
gr. gr.
Aldus haar kutscheetquote:
Twitter hackers!quote:Ik heb gestemd op Voetbal International voor de Gouden Televizier Ring. Stem ook op http://live.avro.nl/ #televizierring
Ik ben eigenlijk verplicht jou op te zoeken en overhoop te beuken...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:18 schreef tochweerhenk het volgende:
voted voor 'tvoh' is that good?
gr. gr.
nicequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"I will post pictures of my little sister if you vote."
Wat een stelletje dooien daarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Kut-publiek gvd, ze hadden heel de VI-sectie van FOK! uit moeten nodigen!
Ze krijgen wel een verkeerd beeld van de beschaafde Johan, elke keer als de microfoon van ned1 er is slaat Johan ongure teksten uitquote:
Wie kan dit regelen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Kut-publiek gvd, ze hadden heel de VI-sectie van FOK! uit moeten nodigen!
Is volgens mij hele team van VIquote:
Kloptquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:22 schreef Muto het volgende:
Als je nu op 1 staat win je niet. Is altijd zo
We moeten hier ook niet teveel waarde aan hechten, zo'n incest feestje van de De Mollenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:23 schreef Eenskijken het volgende:
hoe episch zou het zijn als VI echt wint..
Dat is alleen online stemmenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:23 schreef Sala-adin het volgende:
ik zie dat ze op 20 procent staan :S
Dat zijn alleen de internetstemmen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:23 schreef Sala-adin het volgende:
ik zie dat ze op 20 procent staan :S
Ik sms nog een keer, fuck de ¤ 0,35quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met de online stemmen alleen niet. Met de telefoon en sms erbij blijkbaar wel.
1quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:24 schreef ShevaJB het volgende:
Hoeveel sms hebben jullie al gestuurd.
P.o.b. wssquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik sms nog een keer, fuck de ¤ 0,35
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik sms nog een keer, fuck de ¤ 0,35
1× internetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:24 schreef ShevaJB het volgende:
Niet, dat is buiten mijn bundel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:24 schreef ShevaJB het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:25 schreef Cara het volgende:
Dus ze kunnen gewoon tussenstanden verzinnen?
ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:25 schreef Cara het volgende:
Samequote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:25 schreef Cara het volgende:
Het is televisie niet de 2de kamer verkiezingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:25 schreef Cara het volgende:
Nee. Jezus tyfus wat zit jij onder plak zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Koe_Boy het volgende:
Man oh man, ik kan geen VI zien. Mij vriendin en haar zuster zitten the voice te kijken....
en zwager is ook geen voetbalfan, is er nergens een stream van rtl7?
iemand die in de gaten houd dat het stemmen rechtmatig verloopt?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Koe_Boy het volgende:
Man oh man, ik kan geen VI zien. Mij vriendin en haar zuster zitten the voice te kijken....
damn jij hebt je leven kut voor elkaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Koe_Boy het volgende:
Gezinsdrama's zijn een hype dus doe je ding.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Koe_Boy het volgende:
Lijkt me niet toch.. Dat is dan gewoon bedrog.. Lijkt me niet dat het magquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:25 schreef Cara het volgende:
Dump dat wijf man... wees een vent.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Koe_Boy het volgende:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gezinsdrama's zijn een hype dus doe je ding.
Controleer jij het bij de PU-maffia?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:27 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Lijkt me niet toch.. Dat is dan gewoon bedrog.. Lijkt me niet dat het mag
[..]
[..]
nope. maar een mp4 staat wel redelijk snel na de uitzending onlinequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Koe_Boy het volgende:
Haha.quote:VI aan de leiding voor de Televizierring. Stilte en verbijstering in Carré. Onbetaalbare televisie.
Dumpen, zeg ik, dumpen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Koe_Boy het volgende:
Die gozers hebben daar echt geen zin in en anders stemmen ze op andere programmas om ons te trollenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:29 schreef Smoofie het volgende:
4chan helpt niet, miss moet je posten in video games, pokemon en sexy women.
ik heb al gepost in het WoW topicquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:29 schreef Smoofie het volgende:
Dat hoort bij de show...ze willen het keurige AVRO publiek ophitsen om vooral tegen VI te stemmenquote:
Mosterd na de maaltijd.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:29 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nope. maar een mp4 staat wel redelijk snel na de uitzending online
Je moet in BNW posten dat de illuminati achter Wie is de Mol zit en dat ze op VI moeten stemmenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Kunnen we het ook niet in andere secties posten? Wat zijn de meest drukke subfora op FOK!? KLB of zo?
Jaja hebben we mister Troll weerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
sms bom aangezet 20.000 worden er verstuurd via een hack
Als of die mensen van 4chan een grote actie gaan houden om een of andere Nederlands kut programma te laten winnen voor een onzin dingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:29 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
Kijkt veel jeugd na... zijn nu aan het stappen bla bla blaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:31 schreef Ties02 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom TVOH zo weinigheeft terwijl die hele show draait op internet enz
De helft van de maand is alweer voorbij dus smatjes en de gayboys hebben het beltegoed alweer op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:31 schreef Ties02 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom TVOH zo weinigheeft terwijl die hele show draait op internet enz
dan had ze de halve nederlandse bevolking moeten pijpenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:31 schreef Geo3kant het volgende:
Bobbie Eden had je moeten regelen, net als met het WK.. als Nederland kampioen was geworden ging ze al haar twitter followers pijpen![]()
Dat had je moeten regelen, stem op VI + follow haar op twitter = pijpbeurt!
Het werkt, kan je dat nog 20x maal doen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
Ja hč, in 2007 ofzo wilde RTL niet doorgaan met VI en moest hij bedelen bij allerlei vage sponsoren om het in de lucht te houden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:33 schreef TheGeneral het volgende:
Genee
Die wil hem echt graag winnen. En logisch voor hem ook overigens.
Doekoesquote:
Voor Genee is het AVRO volkje wél zijn volkjequote:
klopt, ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:35 schreef Koe_Boy het volgende:
[..]
Is gratis dus stem minimaal 100x. Heb ik ook gedaan.
Ik denk dat hij meer van het Tros muziekfeest op het plein is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor Genee is het AVRO volkje wél zijn volkje
Tros, AVRO, VPRO... allemaal 1 pot natquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer van het Tros muziekfeest op het plein is.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:36 schreef Eenskijken het volgende:
ik woon in noord holland maar ik ben voor vi
Pauper provincie, Friesland daarentegen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:36 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb nét de toeter gemist, kan je daar ook een gif van maken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Kunnen ze die bloemen niet ff weghalen, je ziet Johan bijna niet meer...
[ afbeelding ]
Respect hoor. In Noord-Holland wonen en toch voor VI zijn!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:36 schreef Eenskijken het volgende:
Zeg, Ali B is wel een rasechte Ajaciedquote:
Online is zonder SMS en bellen. Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:37 schreef Thas het volgende:
Waarom riep Wilfred nou eigenlijk dat ze aan kop stonden terwijl dat helemaal niet zo is?
Meer stemmen ofzo?
Zo, even verbeterd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Pauper provincie, Groningen/Drenthe daarentegen...
Dat riep die Cornald Maas net.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:37 schreef Thas het volgende:
Waarom riep Wilfred nou eigenlijk dat ze aan kop stonden terwijl dat helemaal niet zo is?
Meer stemmen ofzo?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:38 schreef Jmsls het volgende:
Ik zapte naar 1, zag een groep mongolen zingen en klikte weer op 7
Waarschijnlijk is je stem (mobiel nummer) net als je ip maar 1x geldig maar ze laten je meerdere keren stemmen om hun zakken te vullen.quote:
Het is te mooi om waar te zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:39 schreef Cara het volgende:
Ik geloof er geen ene flikker van. Alsof het VI volk gaat bellen en het Wie is de Mol volk gaat internetten. Dat moet dus andersom zijn
Je hebt wel een gigantische kutwerkgever als die je 1,80 gaan rekenen omdat je 6 smsjes verstuurt op je mobiel van de zaak naar iets als de televizierring.quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:39 schreef Thas het volgende:
[..]
Je hebt wel een gigantische kutwerkgever als die je 1,80 gaan rekenen omdat je 6 smsjes verstuurt op je mobiel van de zaak naar iets als de televizierring.
Maandje of 8 geleden denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst onveilige seks gehad? Dan kunnen we je beter helpen.
Chiel Montange was net op het podiumquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Die bloemen voor Johan en dat pak.. alsof je naar Op Volle Toeren zit te kijken..
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef Jmsls het volgende:
Dat 'inhalen' van TVOH, zo nep, zo mongolisch
Iddquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef Cara het volgende:
Ik zapte heel even naar 1, ik zag een man met flaporen zeggen: 'Wel mooi dat alle grootheden uit het publiek..'
Toen heb ik het weggezapt.
Wat een ver-schrik-ke-lijk zelfbevlekkings feestje
gatverdamme![]()
![]()
Nooit afhankelijk zijn van één tv.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Koe_Boy het volgende:
Ik wel, vriendlief kijkt the voice, eeks....Ik weet het ik ben een mietje...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef ShevaJB het volgende:
Mannen gaan natuurlijk niet achter de computer zitten wanneer VI op tv is!
![]()
Als je dat maar weet jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:41 schreef Koe_Boy het volgende:
[..]
Ik wel, vriendlief kijkt the voice, eeks....Ik weet het ik ben een mietje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |