Dat riep die Cornald Maas net.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:37 schreef Thas het volgende:
Waarom riep Wilfred nou eigenlijk dat ze aan kop stonden terwijl dat helemaal niet zo is?
Meer stemmen ofzo?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:38 schreef Jmsls het volgende:
Ik zapte naar 1, zag een groep mongolen zingen en klikte weer op 7
Waarschijnlijk is je stem (mobiel nummer) net als je ip maar 1x geldig maar ze laten je meerdere keren stemmen om hun zakken te vullen.quote:
Het is te mooi om waar te zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:39 schreef Cara het volgende:
Ik geloof er geen ene flikker van. Alsof het VI volk gaat bellen en het Wie is de Mol volk gaat internetten. Dat moet dus andersom zijn
Je hebt wel een gigantische kutwerkgever als die je 1,80 gaan rekenen omdat je 6 smsjes verstuurt op je mobiel van de zaak naar iets als de televizierring.quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:39 schreef Thas het volgende:
[..]
Je hebt wel een gigantische kutwerkgever als die je 1,80 gaan rekenen omdat je 6 smsjes verstuurt op je mobiel van de zaak naar iets als de televizierring.
Maandje of 8 geleden denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst onveilige seks gehad? Dan kunnen we je beter helpen.
Chiel Montange was net op het podiumquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Die bloemen voor Johan en dat pak.. alsof je naar Op Volle Toeren zit te kijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |