P.o.b. wssquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik sms nog een keer, fuck de ¤ 0,35
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik sms nog een keer, fuck de ¤ 0,35
1× internetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:24 schreef ShevaJB het volgende:
Hoeveel sms hebben jullie al gestuurd.
Niet, dat is buiten mijn bundel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:24 schreef ShevaJB het volgende:
Hoeveel sms hebben jullie al gestuurd.
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:25 schreef Cara het volgende:
Dus ze kunnen gewoon tussenstanden verzinnen?
ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:25 schreef Cara het volgende:
Samequote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:25 schreef Cara het volgende:
Het is televisie niet de 2de kamer verkiezingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:25 schreef Cara het volgende:
Nee. Jezus tyfus wat zit jij onder plak zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Koe_Boy het volgende:
Man oh man, ik kan geen VI zien. Mij vriendin en haar zuster zitten the voice te kijken....
en zwager is ook geen voetbalfan, is er nergens een stream van rtl7?
iemand die in de gaten houd dat het stemmen rechtmatig verloopt?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Koe_Boy het volgende:
Man oh man, ik kan geen VI zien. Mij vriendin en haar zuster zitten the voice te kijken....
damn jij hebt je leven kut voor elkaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Koe_Boy het volgende:
Gezinsdrama's zijn een hype dus doe je ding.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Koe_Boy het volgende:
Lijkt me niet toch.. Dat is dan gewoon bedrog.. Lijkt me niet dat het magquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:25 schreef Cara het volgende:
Dump dat wijf man... wees een vent.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Koe_Boy het volgende:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gezinsdrama's zijn een hype dus doe je ding.
Controleer jij het bij de PU-maffia?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:27 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Lijkt me niet toch.. Dat is dan gewoon bedrog.. Lijkt me niet dat het mag
[..]
[..]
nope. maar een mp4 staat wel redelijk snel na de uitzending onlinequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Koe_Boy het volgende:
Haha.quote:VI aan de leiding voor de Televizierring. Stilte en verbijstering in Carré. Onbetaalbare televisie.
Dumpen, zeg ik, dumpen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Koe_Boy het volgende:
Die gozers hebben daar echt geen zin in en anders stemmen ze op andere programmas om ons te trollenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:29 schreef Smoofie het volgende:
4chan helpt niet, miss moet je posten in video games, pokemon en sexy women.
ik heb al gepost in het WoW topicquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:29 schreef Smoofie het volgende:
4chan helpt niet, miss moet je posten in video games, pokemon en sexy women.
Dat hoort bij de show...ze willen het keurige AVRO publiek ophitsen om vooral tegen VI te stemmenquote:
Mosterd na de maaltijd.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:29 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nope. maar een mp4 staat wel redelijk snel na de uitzending online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |