quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:28 schreef Heufd het volgende:
Ik moet vrijdag zaalvoetballen tijdens VI
Over 4 dagen is VI officieel het beste programma uit Nederland met tevens de beste mannelijke persoonlijkheid, dat mag wel iets feestelijker.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Goede TT
Edit: misschien Kees Jansma met Snor?
Tegen die tijd hebben we al 2 topics vol gespamdquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over 4 dagen is VI officieel het beste programma uit Nederland met tevens de beste mannelijke persoonlijkheid, dat mag wel iets feestelijker.
Ik nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:28 schreef Heufd het volgende:
Ik moet vrijdag zaalvoetballen tijdens VI
Gijp is vrijdag terug?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:33 schreef DrDentzz het volgende:
Wordt wel een bazenuitzending vrijdag.
- emotionele terugkeer René van der Gijp
- verjaardag vieren Jan Boskamp
- Mies Bouwman die de gouden televizierring aan VI uitreikt
- en de zilveren televizierster aan Johan
- en de televizier talent award aan Erik Dijkstra, die z'n prijs weer opdraagt aan VI
Als Koert niet kan kunnen ze nog altijd Gert Jakobs uitnodigen voor wat woordspelinkjes.twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 17-10-2011 om 21:44:10Ze gaan boxen bij vi maar dan Moët wel eerst jan bo(x)kamp aanschuiven reageer retweet
Gijp komt voorlopig niet terug hij heeft weer een paniekaanval gehadquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja hij zou vandaag eigenlijk terugkomen, maar er is geen zekerheid.
Bij die 2e moest ik echt zo hard lachen hequote:
Hehe.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:58 schreef DrDentzz het volgende:
Ojee, stond de brug weer onverwachts open?
Ze moeten Hilbert gewoon uitnodigen. Dan wordt het vrijdag een epische showquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:39 schreef Sickert het volgende:
http://www.televizier.nl/(...)-niet-te-gaan-winnen
Lol die foto! Weet niet of het al gepost is
omgquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Bij die 2e moest ik echt zo hard lachen he
Erg he, ik kan het bij het terugkijken ook weer niet laten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Bij die 2e moest ik echt zo hard lachen he
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:22 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 17 oktober 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 1030 Ajacied422
02. 0818 Chocolate-chick
03. 0519 Dagoduck
04. 0479 naatje_1
05. 0427 utopie
wat een trieste grappen...quote:
Wel even kijken morgen bij de postcount van Ajacied422, hij is de hele dag bezig geweest in MEN.quote:
1030 postsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wel even kijken morgen bij de postcount van Ajacied422, hij is de hele dag bezig geweest in MEN.
te laat![]()
Eigenlijk moet je Hans hier even uitknippen, je hebt dan een perfecte Fok-meme.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb je een onderzoek ingesteld?
[ afbeelding ]
huhquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 03:15 schreef Parafernalia het volgende:
Verschrikkelijke uitzending zegEen keer per maand op maandag maar niet meer kijken.
En "ex-Graydon mannetje" bij Mandersquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die mensen zoals Bos, van Hintum, Dieksra en Vanenburg kunnen ook uit de OP
deed me terugdenken aan Tijl, verder heeft Kurt verrasssend weinig te melden als commentator over voetbal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:37 schreef Suikeroom het volgende:
ik moest zo hard lachen om die woordgrappen,kan er niks aan doen
Niks mis met Tijlquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
deed me terugdenken aan Tijl, verder heeft Kurt verrasssend weinig te melden als commentator over voetbal.
Maar daar lachte niemandquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
deed me terugdenken aan Tijl, verder heeft Kurt verrasssend weinig te melden als commentator over voetbal.
Ik ga de uitzending morgenavond nog even checken en normaal gesproken klik ik dan geen yt filmpjes aan, maar...quote:
misschien proberen ze de lat laag te leggen voor Rene ??quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga de uitzending morgenavond nog even checken en normaal gesproken klik ik dan geen yt filmpjes aan, maar...!
!
! Verschrikkelijk
! Hoewel Genees reacties wel geweldig zijn
.
Kan Wilders die man niet terugsturen naar zijn eigen landquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:09 schreef Seam het volgende:
Koert was een loser, desalniettemin was het een geweldige aflevering.
okéquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Mies Bouwman naar de VI Studio komt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef epicbeardman het volgende:
Gister lieten ze expres niet Go Ahead Eagles - Cambuur zien, had die Genee zeker om gesmeekt.
Vieze Leeuwarder.
Indien cambuur met 4-1 had gewonnen was hij als eerste langs gekomen en hadden we hem nog trots iets horen zeggen na de herhalingen.
Vond het ook geen topshow maar wel vermakelijk. Ik kreeg wat flashbacks uit de Hansie terugkeer aflevering waar ze hem ook none stop geforceerd waren aan het opfokken. Ik zat al te wachten op een theatrale PAARDENLUL!.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:58 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond het niet echt een geweldige aflevering, ik vind het ook irritant dat Genee alles doet voor een 'fitie'. Hans heeft vaak gewoon inhoudelijke goede dingen maar door wat dom gelach of opmerkingen raakt hij weer geïrriteerd (natuurlijk ook een beetje show) waardoor zijn verhalen vaak ondersneeuwen of niet worden afgemaakt.
Sommige momenten is dat best leuk maar het mag allemaal wel iets inhoudelijker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond het ook geen topshow maar wel vermakelijk. Ik kreeg wat flashbacks uit de Hansie terugkeer aflevering waar ze hem ook none stop geforceerd waren aan het opfokken. Ik zat al te wachten op een theatrale PAARDENLUL!.
Genee is soms net even teveel bezig met kijkertjes scoren ipv inhoudelijk bezig te zijn. Niet erg professioneel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond het ook geen topshow maar wel vermakelijk. Ik kreeg wat flashbacks uit de Hansie terugkeer aflevering waar ze hem ook none stop geforceerd waren aan het opfokken. Ik zat al te wachten op een theatrale PAARDENLUL!.
Het was sowieso regelmatig een kippenhok. Iedereen door elkaar schreeuwen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:59 schreef Anno2012 het volgende:
Inderdaad, is wel eens leuk zo'n grapje tegen Hans kraaij. Maar hij moet ook gewoon zijn verhaal kunnen doen. Nu was Genee en derksen echt irritant bezig door hem steeds af te kappen.
Vieze Egel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef epicbeardman het volgende:
Gister lieten ze expres niet Go Ahead Eagles - Cambuur zien, had die Genee zeker om gesmeekt.
Vieze Leeuwarder.
Indien cambuur met 4-1 had gewonnen was hij als eerste langs gekomen en hadden we hem nog trots iets horen zeggen na de herhalingen.
Waar moet dat over gaan dan ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:54 schreef Anno2012 het volgende:
Morgen dan eindelijk sigaarsnor in de VI? kan niet wachten
Hij voorspelde wel vorig jaar dat Ajax nog kampioen werd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:16 schreef Jivis het volgende:
Gaan we nu ineens Hans Kraay jr. serieus nemen? Die man wordt toch altijd belachelijk gemaakt en terecht, want hij kraamt doorgaans de grootste onzin uit. Gisteren liep die ook weer allemaal oud nieuws te verkondigen alsof het primeurs waren. Voetbaltechnisch weet die er ook 0 vanaf, maar dat heb ik bij Johan ook.
Kortom: Gijpie terug aub.
Onzin, Hans Kraay weet meer dan genoeg van het spelletje en kan het daarbij nog leuk en duidelijk vertellen ook. Wat Johan betreft is iedereen het wel met je eens ja, die zit er alleen voor de anekdotes en het nieuws van Iwan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:16 schreef Jivis het volgende:
Gaan we nu ineens Hans Kraay jr. serieus nemen? Die man wordt toch altijd belachelijk gemaakt en terecht, want hij kraamt doorgaans de grootste onzin uit. Gisteren liep die ook weer allemaal oud nieuws te verkondigen alsof het primeurs waren. Voetbaltechnisch weet die er ook 0 vanaf, maar dat heb ik bij Johan ook.
Kortom: Gijpie terug aub.
Dit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Onzin, Hans Kraay weet meer dan genoeg van het spelletje en kan het daarbij nog leuk en duidelijk vertellen ook.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Heufd het volgende:
Morgen ook maar even de Nieuwe Revu halen.
http://www.revu.nl/2011/1(...)n-der-gijp%E2%80%99/
Idd. Genee was gewoon een beetje aan het sarren, en Hansie weinig tijd aan het geven, ik denk naar aanleiding van dat stukje over Kraaij Sr (die weg ging, nadat hij te weinig tijd had gekregen).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Onzin, Hans Kraay weet meer dan genoeg van het spelletje en kan het daarbij nog leuk en duidelijk vertellen ook. Wat Johan betreft is iedereen het wel met je eens ja, die zit er alleen voor de anekdotes en het nieuws van Iwan.
Wel jammer dat het fake isquote:
Ik vind hem net zo'n naprater als Barbara Barend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Onzin, Hans Kraay weet meer dan genoeg van het spelletje en kan het daarbij nog leuk en duidelijk vertellen ook. Wat Johan betreft is iedereen het wel met je eens ja, die zit er alleen voor de anekdotes en het nieuws van Iwan.
Vond het qua tekst wel een beetje karig als hij echt een heel "interview" heeft gegeven. Daarbij geloof ik ook niet alles, ik bedoel een Derksen fan weet toch wel dat hij niet van verrassingen houdtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:59 schreef Anno2012 het volgende:
Sigaarsnor in het kantoor van baas Johan
Ik zei toch al van te voren: verwacht er niet té veel vanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond het qua tekst wel een beetje karig als hij echt een heel "interview" heeft gegeven. Daarbij geloof ik ook niet alles, ik bedoel een Derksen fan weet toch wel dat hij niet van verrassingen houdt![]()
Zeker. En leuk dat je de rondleiding gehad hebt. Dat is wel leuk om te zien daar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:22 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik zei toch al van te voren: verwacht er niet té veel vanBen er in totaal twee uur over de vloer geweest (eerst uurtje met die journalist gezeten, daarna 15-20 minuutjes bij Johan op zijn kamer en voor de rest nog naar VI Radio en een rondleiding over de redactie gehad), maar het was allemaal meer een kennismaking dan echt een interview. Heb overigens wel wat meer gezegd dan nu in het artikeltje staat, maar dat zou ik als willekeurige lezer verder ook allemaal niet zo boeiend hebben gevonden, dus snap goed dat dat niet allemaal gepubliceerd is. Vind het zelf wel een leuk stukje geworden op zich.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Wie kan dat stukje inscannen in ruil voor eeuwige roem in de VI-sectie van FOK!?
De enige juiste reactie.quote:Hebben die mensen niks beters te doen? Ferry geeft geen antwoord.
Zeker, mijn post kwam er ook iets negatiever uit dan bedoeldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:22 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik zei toch al van te voren: verwacht er niet té veel vanBen er in totaal twee uur over de vloer geweest (eerst uurtje met die journalist gezeten, daarna 15-20 minuutjes bij Johan op zijn kamer en voor de rest nog naar VI Radio en een rondleiding over de redactie gehad), maar het was allemaal meer een kennismaking dan echt een interview. Heb overigens wel wat meer gezegd dan nu in het artikeltje staat, maar dat zou ik als willekeurige lezer verder ook allemaal niet zo boeiend hebben gevonden, dus snap goed dat dat niet allemaal gepubliceerd is. Vind het zelf wel een leuk stukje geworden op zich.
Eeuwige roem!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:00 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Eeuwige roem is mine!!!
Even snel gedaan want ik heb niet meer tijd.
Alleen op deze pagina staat iets over SigaarSnor, volgens mij.
Bedankt man!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:00 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Eeuwige roem is mine!!!
Nu maar hopen dat hij niet geblesseerd is geraakt bij het maken van die uitspraken. Wat is die gozer slechtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:06 schreef Gramulanion het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)an-der-gijp-een.html
Ze zijn allemaal hetzelfde.
Vind ik ook. Vooral dat ene wat je zei.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:47 schreef Nuchterheid het volgende:
Waarom krijg je in dit spel zo ontzettend veel dingen voor niks? Heb bijv. een hele garage vol met auto's die ik helemaal niet wil. Zijn misschien 4 of 5 die ik gebruik, de rest interesseert me gewoon niet.
Wordt trouwens ook wel steeds meer en meer duidelijk dat de Xbox 360 op grafisch gebied hard aan vervanging toe is. Lightning is meestal prachtig maar texture's en vooral aliasing is toch soms wel heel slecht.
Trieste Marokkaan. Verbaast mij niks.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:06 schreef Gramulanion het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)an-der-gijp-een.html
Ze zijn allemaal hetzelfde.
Inderdaadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Vind ik ook. Vooral dat ene wat je zei.
Ik neem aan dat dit in het Forza-topic bedoeld was?
Ik zie de link met zijn etniciteit niet, maar soit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:55 schreef bascross het volgende:
[..]
Trieste Marokkaan. Verbaast mij niks.
Ik wel. Iets met ''respect''(quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:05 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ik zie de link met zijn etniciteit niet, maar soit.
Trots wil het een en ander nog weleens in de weg zitten idd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:06 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik wel. Iets met ''respect''() en Marokkanen.
Gijp heeft altijd respect iddquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:06 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik wel. Iets met ''respect''() en Marokkanen.
quote:Oud-Ajacied Wooter bankroet
Oud-Ajacied Nordin Wooter is vorige maand door de rechtbank in Zwolle failliet verklaard, meldt de Volkskrant. De curator in zijn faillissement, Marcel Groen, heeft de villa met zwembad van Wooter en van zijn echtgenote inmiddels verkocht voor een kleine vier ton. Wooter had de villa in Almere in 2002 voor een kleine acht ton gekocht.
Het was volgens Groen het enige bezit wat de 35-jarige oud-profvoetballer nog had: "Ik heb verhalen voorbij horen komen over Lamborghini's, vastgoed en buitenlandse bankrekeningen, maar daar bleek allemaal niets van te kloppen. In de failliete boedel zat alleen het huis."
Ook Wooters CFK-pensioen zit daarin, een lijfrente die hij opbouwde tijdens zijn jaren bij Ajax en RBC. Na zijn periode in Amsterdam voetbalde Wooter bij een stoet andere clubs: Real Zaragoza, Watford, Sporting Braga, Anorthosis Famagusta, Panathinaikos, Sivasspor en AEK Larnaca. Tijdens die periode verdiende hij miljoenen aan salaris. De curator wil niet zeggen waardoor Wooter failliet is gegaan.
Met iemand die miljoenen heeft verdient en dan vervolgens failliet gaat, kan ik moeilijk medelijden mee hebben. Of er moet wel een hele ernstige reden achter zitten.quote:
Zou toch wel een epic tafel zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:56 schreef Caland het volgende:
Borst wil toch niet meer met z'n kop op TV in dat soort programma's.
Post 125quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:17 schreef pberends het volgende:
Boulahrouz: Kan niet lachen om Gijp
Te weinig respect.
Een handje in de zak en fijnknijpen die nek.quote:
Haha prachtigquote:
Die voorzitter van die JD-fanclub is trouwens ook een Fokkerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:00 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Eeuwige roem is mine!!!
Is al een keer besproken door Derksen. Hij is lang geleden al een keer aangeschoven (of 2), maar er was geen chemie tussen de vaste tafelgasten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom schuift Hugo Borst nooit aan trouwens?
Genee - Borst - Boskamp - Derksen
Dat is dan wel echt heel lang geleden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:14 schreef Type-R het volgende:
[..]
Is al keer besproken door Derksen. Hij is lang geleden al een keer aangeschoven (of 2), maar er was geen chemie tussen de vaste tafelgasten.
Ohja, epic was datquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Borst en Derksen hebben samen Ruud Gullit te grazen genomen in de DWDD
Die post ik dus netquote:
Niet erg op tijd, maar goed: Jan Boskamp geeft Belg 'koek'quote:
Inderdaad, overduidelijk in scene gezetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:54 schreef Type-R het volgende:
"Nou de bedoeling is dat ze één keer meer scoren dan de tegenstander" Top analyse van Jan.
onzinquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, overduidelijk in scene gezet
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet erg op tijd, maar goed: Jan Boskamp geeft Belg 'koek'
Dat dus. Wel grappig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, overduidelijk in scene gezet
Hahahaha, ja. Hilarisch. Zo één keer in het jaar zeker ook?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hahamorgen is jan boskamp jarig
Dat is één van de basisregels van Johan Cruijff. Net zoals: wie niet scoort wint nooit een wedstrijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:54 schreef Type-R het volgende:
"Nou de bedoeling is dat ze één keer meer scoren dan de tegenstander" Top analyse van Jan.
Raap me op.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja man?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik verwacht een berichtje van pberends vanavond.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Kritische woorden van Kieft over Aadje Afkoopsom
Hugo blijft mediageil he? Ik dacht dat hij gestopt was.quote:
Volgens mij is hij nooit echt gestopt maar zat hij tegen een burn-out aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Hugo blijft mediageil he? Ik dacht dat hij gestopt was.
Ben benieuwd welke stunt ze gaan uithalen...quote:
Hebben ze voor Boskamps verjaardag een gala georganiseerd? Huh?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke stunt ze gaan uithalen...
Voorbeschouwing met Hilbert?
Hansie naar het gala sturen?
Ik kijk er iig naar uit
Die gladde presentator moet 'm 's met rust laten. Lekker boeiend of hij volgende week of pas over 4 maanden terug komt. Als het maar voor het EK is!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:24 schreef Ties02 het volgende:
weet nietof het al geplaatst was maar. FUUUUUUUUUUUUUUUUU![]()
http://sigaarsnor.blogspo(...)-der-gijp-lijkt.html
Misschien moet ie eens naar die dokter gaan die 'm ook van z'n remspoor heeft afgeholpen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Die gladde presentator moet 'm 's met rust laten. Lekker boeiend of hij volgende week of pas over 4 maanden terug komt. Als het maar voor het EK is!
Henk De Gierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet ie eens naar die dokter gaan die 'm ook van z'n remspoor heeft afgeholpen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef Veerboot het volgende:
Schaamteloos even een eigen video'tje hier posten:
Goede video.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef Veerboot het volgende:
Bij dat filmpje krijg ik eerder een RTL4, Linda de Mol, Tijl Bekant "kijk ons toch eens hilarisch grappig zijn" Doet het programma geen rechtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef Veerboot het volgende:
Nou... lekker dan...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:19 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Bij dat filmpje krijg ik eerder een RTL4, Linda de Mol, Tijl Bekant "kijk ons toch eens hilarisch grappig zijn" Doet het programma geen recht
Kutje, morgen moet ik werkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:40 schreef Ties02 het volgende:
morgen massaal stemmen, FOK you know what to do!
Fok! vs Breezer sletjes?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:40 schreef Ties02 het volgende:
morgen massaal stemmen, FOK you know what to do!
Die is underrated iddquote:
Alle drie de programma's beginnen morgen weer op nul. Stemmen kan via sms, telefoon en internet (gratis). Zelfde als bij de nominaties neem ik aan: via een Twitter-/Facebook-account dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe werkt het precies morgen?
Ik heb natuurlijk al via het internet gestemd, maar morgen zeker ook nog sms'en voor 70 cent per keer ofzo?
Hardste lach om een Genee grapquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Deze is ook underrated, kijken en dan op 2:20 Wilfred
Geweldig moment.quote:
Bazig filmpje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef Veerboot het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:24 schreef J2T het volgende:
Je kan niet meer stemmen en ik heb nog niet gestemd. Als Johan niet wint vergeef ik dit mezelf niet.
Nee, je moet smsen, dat zei Wilfred net.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:24 schreef J2T het volgende:
Je kan niet meer stemmen en ik heb nog niet gestemd. Als Johan niet wint vergeef ik dit mezelf niet.
Ik ga dat ook niet doen, maar thanks anyways.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, je moet smsen, dat zei Wilfred net.
Maar ik heb nog nooit geld verspeld aan dat soort sms programma's, dus nu waarschijnlijk ook niet.
Dat was alleen voor de nominatie, vanavond gaat het om de daadwerkelijke uitreikingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:26 schreef J2T het volgende:
Je kan niet meer via internet stemmen dwaas.
quote:De winnaars van de Zilveren Televizier-Ster vrouw en man, de Gouden Stuiver en de Televizier Talent Award worden bekendgemaakt tijdens het GoudenTelevizier-Ring Gala in Carré. De AVRO zendt dit televisiefeest op vrijdag 21 oktober live uit op Nederland 1.
Tijdens het Gala kan er alleen nog gestemd worden op de drie genomineerden voor de Gouden Televizier-Ring 2011.
Hij is inderdaad zwaar autistisch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:59 schreef zeebeschuit het volgende:
Knipping kan ook echt niet lachen he. En kijkt die negert ook niet aan ofzo. Frusti-mannetje.
quote:Zeg Sigaarsnor, zit RTL of VI achter dit YT account? Ziet er allemaal veel te gelikt uit om door de eerste de beste amateur in elkaar gezet te zijn....
Ik ga er alles aan doen om VI te laten winnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:25 schreef Doublepain het volgende:
Hoe duur kost zo'n sms?? Vi moet winnen!!!
Veerboot zegt dat je morgen ook weer gratis op internet kan stemmen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:25 schreef Doublepain het volgende:
Hoe duur kost zo'n sms?? Vi moet winnen!!!
Morgen dus die hele site spammen, bestaat er iets dat je ip elke keer veranderd?? Gewoon 1 miljoen keer op vi stemmenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Veerboot zegt dat je morgen ook weer gratis op internet kan stemmen.
kan alleen tijdens de uitzending nog :quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morgen dus die hele site spammen, bestaat er iets dat je ip elke keer veranderd?? Gewoon 1 miljoen keer op vi stemmen
hoaxquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Niet STEMMEN! Als ze winnen stopt Chenee ermee!
Dus vandaag als een gek accounts aanmakenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:07 schreef Veerboot het volgende:
Stemmen kan dus inderdaad (vanaf 20.30 uur) gratis op live.avro.nl. Enige dat je er voor nodig hebt is een Facebook-, Hyves- of Twitter-account.
Even twitter aanmaken danquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:07 schreef Veerboot het volgende:
Stemmen kan dus inderdaad (vanaf 20.30 uur) gratis op live.avro.nl. Enige dat je er voor nodig hebt is een Facebook-, Hyves- of Twitter-account.
Bedankt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:23 schreef AryaMehr het volgende:
Voor de liefhebbers nog, het interview met Gijpie in de Nieuwe Revu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Legendarisch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toen ik hoorde dat wilfred en rene in de file stonden. had ik er ook echt zin in
dat einde van die aflevering was ook briljant!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toen ik hoorde dat wilfred en rene in de file stonden. had ik er ook echt zin in
Dat is niet mijn wereldje, vriend...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heel het TVOH kijkvolk heeft een twitteraccount![]()
Dat wordt kansloos
Alleen al om die aflevering verdient VI dit te winnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan die grote deceptie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:00 schreef Heufd het volgende:
Ik heb een beetje een WK-finale gevoel. Kijk er al de hele dag naar uit.
Doe eens een gok.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:30 schreef Doublepain het volgende:
Tevlivieziring reclame: MET JOHAN DERKSEN!!
Gaat hij nou wel of niet?
Ik heb nu 34 hotmail accounts, twitter account, facebook accounts en hyvesaccounts aangemaakt. Als alle VI-fans dat even doen. Dan winnen we vanavond!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat wordt kansloos
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb nu 34 hotmail accounts, twitter account, facebook accounts en hyvesaccounts aangemaakt. Als alle VI-fans dat even doen. Dan winnen we vanavond!
Ik ben er ook bang voor, hoewel ik denk dat Johan best een grote kans maakt op de TV-man van het jaar titelquote:
En die hebben ook nog allemaal een aparte account voor hun huisdieren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat wordt kansloos
Mooi.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:23 schreef AryaMehr het volgende:
Voor de liefhebbers nog, het interview met Gijpie in de Nieuwe Revu:
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:00 schreef Muto het volgende:
Vanavond Aad de Mos? Volgens mij zijn ze ons aan het fucken en is Gijp er gewoon.
2 die niet kunnen lopen flikker ik eruitquote:
Ik vind die man echt zo prachtig. Heerlijke trainert!quote:
Dat dus. Iedereen moet m met rust laten. En zeker geen planning voor een terugkeer maken, dan komt die druk gelijk 5x zo hard terug. Maja, mensen snappen sowieso niet wat m mankeert, dus die denken dat dit allemaal niet zo veel invloed heeft. Dit werkt juist alleen maar averechts, mag hopen dat ze dat een keer in zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Die gladde presentator moet 'm 's met rust laten. Lekker boeiend of hij volgende week of pas over 4 maanden terug komt. Als het maar voor het EK is!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:48 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat dus. Iedereen moet m met rust laten. En zeker geen planning voor een terugkeer maken, dan komt die druk gelijk 5x zo hard terug. Maja, mensen snappen sowieso niet wat m mankeert, dus die denken dat dit allemaal niet zo veel invloed heeft. Dit werkt juist alleen maar averechts, mag hopen dat ze dat een keer in zien.
twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 14:56:50Als ik vanavond stem - maar ik ben elders - stem ik op de boys van VI bij het Televiziergala. reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 20-10-2011 om 19:08:43Sterke column van Johan Derksen - ja ja! - in VI over De Wereld Van Rinus Michels... reageer retweet
Sarcastisch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:03 schreef marcodej het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 14:56:50Als ik vanavond stem - maar ik ben elders - stem ik op de boys van VI bij het Televiziergala. reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 20-10-2011 om 19:08:43Sterke column van Johan Derksen - ja ja! - in VI over De Wereld Van Rinus Michels... reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |