De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awh, wat gezellig!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Isgoed, wij adopteren coban. NU
Ik ken het. Toen ik klein was, was ik ook zo'n kutkind dat overal schijt aan hadquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef coban het volgende:
[..]
Ik was vroeger superschattig en hekserig ja. Goeie oude tijden dat je mocht doen wat je wilde ookal wist je dat het net mocht.
Snap dat nooit, van die mensen die alleen uit de magnetron eten..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik eet dingen als bijv. maaltijden ook altijd vers
Kant en klaar maaltijden
maar ik bedoel tussendoortjes ensow
Zondag ga je toch sowieso niet uit?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja half 8 nog vet vroeg, wordt denk ik geen avondje uit.. maarja 6 uur is ook té vroeg dan zie je smorgens geen eens autos als je naar toe fietst. Maar dan krijgen we wel altijd zo van kozak met koffie smorgens
alleen vanmorgen vergeten kozak op te eten. en toen heb ik pauze 1 gemist omdat ik onderweg was en toen heb ik taart gemistmaar wel lekker m'n eigen bammetje opgepeuzeld
En dat op mijn minilaptop, traag dingquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:01 schreef JApieman het volgende:
nationale sport marokko is lapo hunten
Waar, ik weet van niets.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:59 schreef coban het volgende:
[..]
Spouwerranger zegt net dat jij zo'n tag hebt
Mijne is ook mini, maar wel snel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En dat op mijn minilaptop, traag ding
Het werkt al bij mijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het waren er vandaag mega veel idd. Had het al opgemerkt bij den haag.
Is dat wat ze daarmee willen bereiken, je misselijk maken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het werkt al bij mijhoofdpijn en misselijk
Ik kreeg zin in vakantie ver wegquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het werkt al bij mijhoofdpijn en misselijk
Van die koeken met chocola enzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Snap dat nooit, van die mensen die alleen uit de magnetron eten..
[..]
Zondag ga je toch sowieso niet uit?
Wat is kozak?
Nu, Je bent geadopteerd. Rez en ik zijn je vader en moeder. Oke? Ja, oke.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja echt erg mattie
Handslide boks G!
Van rol wisselen? Ik ben niet moe maar moet er over 7 uur uitquote:
Ze willen me ziek maken omdat een zieke makkelijker te besturen isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Is dat wat ze daarmee willen bereiken, je misselijk maken?
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:01 schreef JApieman het volgende:
nationale sport marokko is lapo hunten
Vanaf nu noemen we haar Baby Beer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
2 euro coban, oke deal? Oke, coban is geadopteerd.
quote:
Ja, gezellig hè?quote:
Oh ok.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Vers is niet duur. Markt, lidl (prima groenten).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja oke, wie is moeder en wie vader dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nu, Je bent geadopteerd. Rez en ik zijn je vader en moeder. Oke? Ja, oke.
gr gr
Terechte klachtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:04 schreef Boterbartje het volgende:
condensatie van het water dat vrijkomt bij de verbranding van kerosine chemtrails noemen, god kop toch een trein P_z jij achterlijke kutpuber
Maar ze kunnen je gedachten toch al besturen? Waarom zou je dan ziek moeten zijn, je kan toch harder voor ze werken als slaaf als je gezond bent?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze willen me ziek maken omdat een zieke makkelijker te besturen is
Dan koop je toch ultrabook, heb je Asus laptop die sneller is dan Apple MacBook Air.quote:
Ja hallo! Ik ben mama he.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:04 schreef coban het volgende:
[..]
Ja oke, wie is moeder en wie vader dan?
Ohw oke. Beetje chocolate chip idee?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Van die koeken met chocola enzo
Wij gaan altijd juist op zondag uit, lekker weekend afsluiten enzo leuke tent die altijd zondags los is enzo
Primaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Van rol wisselen? Ik ben niet moe maar moet er over 7 uur uit
Ik zie niets.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:04 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
[..]
Vanaf nu noemen we haar Baby Beer.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, gezellig hè?
Als ik ziek ben moet ik de producten van big pharma gebruikenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar ze kunnen je gedachten toch al besturen? Waarom zou je dan ziek moeten zijn, je kan toch harder voor ze werken als slaaf als je gezond bent?
Gelezen, goed topicquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:05 schreef Monopoly het volgende:
De "harp" als indoctrinatiemiddel voor onze tere kinderzielen....
Vanaf nu zijn wij de familie Beer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nu, Je bent geadopteerd. Rez en ik zijn je vader en moeder. Oke? Ja, oke.
gr gr
Ik ben Papa Beer, Spouwer is Mama Beer en jij bent Baby Beer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:04 schreef coban het volgende:
[..]
Ja oke, wie is moeder en wie vader dan?
Maar waarom ben ik dan niet ziek nu?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als ik ziek ben moet ik de producten van big pharma gebruiken
Onder die prijs zijn er makkelijk laptops die de MB tikken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:05 schreef Dimens het volgende:
Dan koop je toch ultrabook, heb je Asus laptop die sneller is dan Apple MacBook Air.
Kost je wel ¤1100,-.
Joa ik vind het niet zo lekker. chocola is me te machtig zo om 6 uur smorgensquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohw oke. Beetje chocolate chip idee?
Hier is alles dan altijd leeg..
[..]
Prima
Omdat wij in het complot zitten en immuun zijn gemaakt. Doh!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar waarom ben ik dan niet ziek nu?
Oke, kijk Rez wij hebben een nepabortiebaby bamquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:06 schreef coban het volgende:
[..]
Oh oke. En ik baby beer dus. Okok
Grgr
WELTERUSTENquote:
Ik gebruik nooit mini laptopquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan koop je toch ultrabook, heb je Asus laptop die sneller is dan Apple MacBook Air.
Kost je wel ¤1100,-.
Focking vet jonguh!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, kijk Rez wij hebben een nepabortiebaby bam
Op een zondagavond, serieus? Dat is echt belachelijk veel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Joa ik vind het niet zo lekker. chocola is me te machtig zo om 6 uur smorgens
Hier echt hartstikke vol, volgens mij gaan er 4/5000 man in? allemaal bussen en hele parkeerplein en vet veel fietsen enzo
En vet gezellig met coronatjes en alles
Geen idee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Welk merk laptop heb je en wat is er kapot en waaromquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit mini laptopalleen omdat mijn laptop nu ff broke is
Aliensquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Een laptop zo klein met zo'n snelheid en accu duur zul je niet snel vinden. Alleen Ultrabook van Asus kan er tegenop.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:06 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Onder die prijs zijn er makkelijk laptops die de MB tikken.
F12 toets op HP laptop.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Welk merk laptop heb je en wat is er kapot en waarom
True that.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef coban het volgende:
Ik vind macbook niet echt geweldig raakt snel overhit alles
OMGGGGGGquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:08 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn kat werd net wakker en liep naar me toe..
Dus wil ik een foto maken doet ie zn ogen dicht![]()
[ afbeelding ]
Misschien omdat jij al een slaaf bent?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hmm, jammer. Ik ben wel benieuwd.
Wat bied je?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:09 schreef coban het volgende:
[..]
OMGGGGGG
DIE IS ZO SCHATTIG
IK WIL OOK
Een slaaf van de overheid?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Misschien omdat jij al een slaaf bent?
Ja maar is best leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Op een zondagavond, serieus? Dat is echt belachelijk veel.
maarja gaat echt wel later dicht en daarna op straat lopen kloten want altijd zielige ruzie zoekers en dan kijken en daarna naar huis fietsen en ergens eieren bakken enzoquote:is elke zondagavond geopend van 21.00 uur tot 02.15 uur.
Welterusten Mereltje!quote:
IK STIK HFAAHHHHAAHGAAHAHAHAHAHHquote:
Sowieso.. aliens proberen ons te hersenspoeld met chemtrails voor 2012, wanneer ze hun invasie hebben gepland. Tegen die tijd is iedereen een hersengespoelde slaaf in dienst van de aliens.quote:
Nee.quote:
helemaal nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die komen pas op het eind als de illuminati hun NWO gaan beginnen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:10 schreef coban het volgende:
[..]
IK STIK HFAAHHHHAAHGAAHAHAHAHAHH
Girldcene hahahahjghH
Oh nja de air hier wordt ook snel warm maar zal wel aan ons liggenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee.
De MacBook pro wordt onwijs snel warm, MacBook Air niet.
Maar mijn Sony werd ook snel warm terwijl die wel veel geluid maakte.
Die heeft de Illuminatie opgemaakt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker. Heb je ook aardbeiensmaak?
hier zit ik altijd enzoquote:Bar de Delle is een supermoderne plek, waarbij de oude boerenstijl(vroeger was deze zaal een koeienstal) zeker niet verloren is gegaan. Prachtige elementen welke veranderen van kleur aan de muur en het plafond zijn alleen al een bewondering waard!
En zeker niet te vergeten het grote danspodium met ventilator eronder voor het
“Marilyn Monroe” effect!!! Grote loungehoeken met lederen banken maken het geheel tot een zeer gewilde plek. Summerjam wordt in deze zaal gedraaid door dj Lars!
Ook geen framboos meer? Zelfs geen bosvruchten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Die heeft de Illuminatie opgemaakt.
Beter lezen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja. Accu eruit, en in de zon leggen. Dagje wachten. 90 procent kans dat ie het weer doet.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:12 schreef Dimens het volgende:
Iemand die in 45 secondes een foto zo kan bewerken?
cartmanquote:
dxd XDDquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:13 schreef JApieman het volgende:
NOUJA NIET EROP NATUURLIJK DAN GAAT IE STUK XD
Ja. Je punt? Probeer het nou maar, stuk gaat ie er niet van.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Beter lezen.
Er staat -> Laptop zelf doet het wel, alleen TOETSENBORD niet
Deze wordt niet echt heet, beetje warm maar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:12 schreef coban het volgende:
[..]
Oh nja de air hier wordt ook snel warm maar zal wel aan ons liggen
Ohquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan komt die er gewoon naast te staan.
Ja mja ik kan er niets aan doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:14 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, bij jou ja, maar bij mij:
[ afbeelding ]
Ik zie nergens zon hierquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja. Je punt? Probeer het nou maar, stuk gaat ie er niet van.
Dat wel, dat mis ik van MacBook Air. Het was vandaag koud op school en mijn handen kon ik niet warmen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:15 schreef JApieman het volgende:
Is toch wel lekker als je laptop warm wordt in de winter?
Niceequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga je leven in een hokje van 30x30 zetten
morgen. En je laptop open met vooral toetsenbord in zon zetten, achter raam oid. Scherm ff uit de zon houden als het kan.quote:
Ik zit mobiel, ik zie geen tags denk ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:16 schreef Dimens het volgende:
Ik lol met jullie, ik heb wel gewoon die tag.
Gewoon live in Chrome veranderen en die tag verwijderen.
Is er morgen zon ja?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
morgen. En je laptop open met vooral toetsenbord in zon zetten, achter raam oid. Scherm ff uit de zon houden als het kan.
Yep, je krijg eten door een luikje en je hebt een schuifluikje voor je ogen die gaat open van 15:00 tot 15:45quote:
Asus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:17 schreef coban het volgende:
Die macbooks zijn wel lekker dun is handiggg.
Ik moet ook laptop hosselen jongens
Ipod is bijna dood en op iphone weiger ikdan te fokken dus tsja moetwel laptop ook voor belangrijke andere dingen enzo mja mja lastig dit alles
Volgens mij gaan je ogen helemaal dood als je steeds op ipod FOK!tquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:17 schreef coban het volgende:
Die macbooks zijn wel lekker dun is handiggg.
Ik moet ook laptop hosselen jongens
Ipod is bijna dood en op iphone weiger ikdan te fokken dus tsja moetwel laptop ook voor belangrijke andere dingen enzo mja mja lastig dit alles
OMG ROTKINDquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:16 schreef Dimens het volgende:
Ik lol met jullie, ik heb wel gewoon die tag.
Gewoon live in Chrome veranderen en die tag verwijderen.
13 graden en zonquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja volgens mij goed weer toch?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik wilde ook zoiets typen
En toen dacht ik, nahhh dat is te veel ego
Met zulke ouders die bek dicht zeggen jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:19 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Bek dicht, mijn kind scheld niet ja!
Nu klappen ja!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:20 schreef coban het volgende:
[..]
Met zulke ouders die bek dicht zeggen ja
Ja nou, had je maar niet in je iPod pic moeten maken om mij te laten staan de 25ste.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:19 schreef coban het volgende:
OMG DIMENS JE HEBT DUS GWN WEL TEGEN ME GELOGEN MIJN HARTJE IS IN DRIE
Als echt alle mannen zo waren(wat niet zo is, want alleen losers zijn zo)quote:
Wel hongernegertjes uit congoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als echt alle mannen zo waren(wat niet zo is, want alleen losers zijn zo)
dan was ik allang lesbi en getrouwd met een vrouw + 3 geadopteerde kindjesns
Dus jij wilt moeite doen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wel hongernegertjes uit congo
Heb ik je zoveel pijn gedaan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja nou, had je maar niet in je iPod pic moeten maken om mij te laten staan de 25ste.
Ik wil een man met gevoelens, geen machine die enkel een dagelijkse portie sex nodig heeftquote:
Kom dan krijg je knuffel dan kun je nachtmerries krijgen over mequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, ik zal niet kunnen slapen vannacht.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
U mad?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:22 schreef coban het volgende:
REZANIA MIJN IPOD LAADT SLOOM DOOR JOU FUCKER
Wat?quote:
Oké, lief.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:24 schreef coban het volgende:
[..]
Kom dan krijg je knuffel dan kun je nachtmerries krijgen over me
Welterusten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:25 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga denk ik maar slapen ben moe
Dikke doei
Trusten![]()
dikke welterustenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:25 schreef Dientje12 het volgende:
Dikke doei
Trusten![]()
ik ben geen man en toch heb ik mannen doorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Om vrouwen te begrijpen, moet je zelf een vrouw zijn.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:25 schreef coban het volgende:
Ik wil trouwen met robot dan kan ik hele dag slapen en hij werken en schoonmaken
Oké.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Om vrouwen te begrijpen, moet je zelf een vrouw zijn.
Mannen zijn dan ook niet moeilijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ben geen man en toch heb ik mannen door
Slaaplekker lieve dinooooquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:25 schreef Dientje12 het volgende:
Dikke doei
Trusten![]()
Dat is te zien in de lijst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mannen zijn dan ook niet moeilijk.
Dus je noemt jezelf 'een simpele ziel'quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mannen zijn dan ook niet moeilijk.
Ja maar mannen zijn slim en de baas dus bij deze is jou voornoemde getrokken conclusie ontkrachtquote:
Achter glas in de zon gaat wel warmer worden. Gewoon proberen dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
13 graden en zon
alleen in nederland
turkse feministenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:28 schreef coban het volgende:
OMG HE IK LAS VANDAAG IN KRANT EEN COLUMN VAN EBRU UMAR OFTWEL KLOTEWIJF
nja ging helemaal over hoe GEWEEEEELDIG vrouwen waren en hoe dom mannen waren en dat vrouwen beter waren
Ik hb zo'n klotehekel aan feministen en al helemaal aan feministn als haardamn.
Echt vandie trutten die zeggen: OH NEE VROUWEN ZIJN ZOOOVEEL SLIMMER DAN MANNRN UHAUAHUAHA bitch
Zo kun je het noemen, maar wij stellen gewoon eisen waar wij ons ook aan kunnen houden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus je noemt jezelf 'een simpele ziel'
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
cobanopmerking:
'mensen die niet onzijdig zijn'
okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Achter glas in de zon gaat wel warmer worden. Gewoon proberen dus
Feministen zijn slecht volgens tekst 2 van havo Nederlands 2011 tijdvak 1.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:28 schreef coban het volgende:
OMG HE IK LAS VANDAAG IN KRANT EEN COLUMN VAN EBRU UMAR OFTWEL KLOTEWIJF
nja ging helemaal over hoe GEWEEEEELDIG vrouwen waren en hoe dom mannen waren en dat vrouwen beter waren
Ik hb zo'n klotehekel aan feministen en al helemaal aan feministn als haardamn.
Echt vandie trutten die zeggen: OH NEE VROUWEN ZIJN ZOOOVEEL SLIMMER DAN MANNRN UHAUAHUAHA bitch
Zij is tegen turken en tegen moslims en voor wilders hequote:
mijn examenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:29 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Feministen zijn slecht volgens tekst 2 van havo Nederlands 2011 tijdvak 1.
Ik weetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:29 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Feministen zijn slecht volgens tekst 2 van havo Nederlands 2011 tijdvak 1.
Ja nadenken in zo'n cheap ass gymzaalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mijn examen
ik herinner me die dag als gisteren, in die gymzaal
Ook mijn examen en ook die van coban.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mijn examen
Vrouwen moeten toch ook altijd in de keuken staan? Dat is toch niet raar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:31 schreef Dimens het volgende:
Mannen die nooit in de keuken staan en vinden dat de vrouw dat altijd moet doen.![]()
Vrouwen die denken beter te zijn dan mannen.![]()
Mensen die seksistisch zijn.
Welk niveau?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:32 schreef coban het volgende:
Ik had niet geleerd voor examens. Ik lieg nu niet hevoor de makkelijkste vakken onvoldoendes gehaald mr toch eindlijst alles voldoende like a bwaWas
Jah.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:31 schreef Dimens het volgende:
Mannen die nooit in de keuken staan en vinden dat de vrouw dat altijd moet doen.![]()
Vrouwen die denken beter te zijn dan mannen.![]()
Mensen die seksistisch zijn.
Ik had ook niet geleerd voor mij examen, toch nog een 9,1 voor scheikunde.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:32 schreef coban het volgende:
Ik had niet geleerd voor examens. Ik lieg nu niet hevoor de makkelijkste vakken onvoldoendes gehaald mr toch eindlijst alles voldoende like a bwaWas
ow wist niet dat je ook examen deedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:31 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ook mijn examen en ook die van coban.
Ik kan mij ieder examen nog herinneren.
mensen die een examen spannend vondenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mijn examen
stoerrrquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
mensen die een examen spannend vonden
mensen die examens gingen oefenen
mensen die naar facultatieve lessen gingen
mensen die uberhaupt eerder begonnen met leren![]()
Als je buiten school moet leren, dan is de opleiding te moeilijk voor je.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:32 schreef coban het volgende:
Stoer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dit jaar mijn havodiploma gehaald, nu doe ik vwo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ow wist niet dat je ook examen deed
Alsof jij je middelbare school al hebt afgemaaktquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Heb je wel eens samen met je vriendin in de keuken gestaan en iets samen gekookt en daarna samen gegeten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vrouwen moeten toch ook altijd in de keuken staan? Dat is toch niet raar?
Ik had maar de helft van dat boek gemaakt en had toch nog een 5,5.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb zwaar nachtdiensten gedraaid tijdens mijn examens
Ik weet nog 1e examen dat ik had, m&o, had letterlijk NIET geslapen
ik moest echt huilen om m&o klotevakquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:34 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik had maar de helft van dat boek gemaakt en had toch nog een 5,5.Ze vroeger toch maar naar 3 hoofdstukken of zo.
Weet je hoe dik dat boek is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:34 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik had maar de helft van dat boek gemaakt en had toch nog een 5,5.Ze vroeger toch maar naar 3 hoofdstukken of zo.
Eh ja, ik heb vorig school jaar mijn vwo NT afgesloten met de volgende vakken;quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Alsof jij je middelbare school al hebt afgemaakt
Is het ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik moest echt huilen om m&o klotevak
Klopt niet wat je zegt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je buiten school moet leren, dan is de opleiding te moeilijk voor je.
Ik heb nog nooit iets buiten school geleerd, alles gewoon in de les en ik heb het gewoon gehaald.
True that.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:35 schreef coban het volgende:
[..]
Klopt niet wat je zegt.
Jij doet gwn een te makkelijke studie voor jouw doen.
hahahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:35 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Is het ook.Maar mondeling heb ik wel wel goed gedaan, had ik een 7,3 voor.
33 hoofdstukken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Weet je hoe dik dat boek is.Dan mag je ook wel een 5,5 hebben als je de helft gemaakt hebt.
Ow. Ik ben verbaasd nu. Nou ja gespeeld, maar je begrijpt wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eh ja, ik heb vorig school jaar mijn vwo NT afgesloten met de volgende vakken;
nat
sk
bio
wiB
economie
aardrijkskunde
spaans
duits
Wat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij doet ict dus geenr echt van spreken![]()
Ik drink alleen bier, dus neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je wel eens samen met je vriendin in de keuken gestaan en iets samen gekookt en daarna samen gegeten?
Ik had een 9,1 voor scheikunde en Engels, voor de rest viel het wel mee, tussen de 7 en de 8. Behalve M&O en Nederlands.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hahaha
k heb wel 7 op diploma voor m&o (voor alle vakken trouwens) behalve engels heb ik 8
Ik neem meestal boeken niet mee omdat wij ze op school toch niet gebruiken. Die van M&O wel maar dat is dan ook bijna de enige.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:36 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
33 hoofdstukken.Ik heb dat boek nu weer, omdat het voor havo en vwo is, ik verveel me dus dood tijdens M&O.
Mijn natuurkunde, biologie, scheikunde en wiskunde boeken zijn trouwens veel dikker.
Ik heb meestal gewoon al mijn boeken op school liggen, ik heb wel altijd Binas bij me.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik neem meestal boeken niet mee omdat wij ze op school toch niet gebruiken. Die van M&O wel maar dat is dan ook bijna de enige.
Dan ben je dus geen goede leerling.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben wel goeie leerling vind ik zelf :$ alleen ik stel vaak uit
ok dit is goed denk ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ow. Ik ben verbaasd nu. Nou ja gespeeld, maar je begrijpt wel wat ik bedoel
Welllquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:38 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen goede leerling.
wauwquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:39 schreef JApieman het volgende:
Mijn Aardrijkskunde leraar zegt dat niemand bij mijn kaliber van niets uitvoeren in de buurt komt en hij vraagt heel vaak hoe ik daar telkens mee weg kom.
Dat ligt aan je referentiekader en je definities hequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:38 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen goede leerling.
Is leuk, zou je eens moeten doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik drink alleen bier, dus nee
hahha omgquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:39 schreef coban het volgende:
hahhahahahhahahah ik sta puuuuuur omdat ik niet geleerd heb voor examens voor gewoon alles, zelfs frans, zelfs engels, ZELFS TEKENEN TERWIJL IK AANBEVOLEN WORD VOOR KUNSTACADEMIE, zelf nederlands en zelfs fakking wiskundeeen 6.
Gewoon hele rij met afgeronde zessen)
Frans en engels had ik gegokt he!
Een zes voor Engels hebben, weet je wel niet hoe makkelijk dat examen was.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:39 schreef coban het volgende:
hahhahahahhahahah ik sta puuuuuur omdat ik niet geleerd heb voor examens voor gewoon alles, zelfs frans, zelfs engels, ZELFS TEKENEN TERWIJL IK AANBEVOLEN WORD VOOR KUNSTACADEMIE, zelf nederlands en zelfs fakking wiskundeeen 6.
Gewoon hele rij met afgeronde zessen)
Frans en engels had ik gegokt he!
Mijn Aardrijkskunde is fan van mij.quote:
En jij maar telkens zijn dochter charteren voor een copy van de toetsenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:39 schreef JApieman het volgende:
Mijn Aardrijkskunde leraar zegt dat niemand bij mijn kaliber van niets uitvoeren in de buurt komt en hij vraagt heel vaak hoe ik daar telkens mee weg kom.
Protip ditquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is leuk, zou je eens moeten doen.
Keuken seks is ook wel geil, achter haar gaan staan en met haar borsten spelen als ze bezig is.
En dan het eten aan laten branden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is leuk, zou je eens moeten doen.
Keuken seks is ook wel geil, achter haar gaan staan en met haar borsten spelen als ze bezig is.
Zij zorgt er wel voor dat dit niet gebeurd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:40 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
En dan het eten aan laten branden.![]()
Mijn natuurkunde leraar zei ooit: intelligente mensen kunnen dingen uitstellen omdat zij het zich kunnen veroorlovenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben wel goeie leerling vind ik zelf :$ alleen ik stel vaak uit
Ja erg hequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:40 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Een zes voor Engels hebben, weet je wel niet hoe makkelijk dat examen was.
Je bent vergeten dat ik ook kan posten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:41 schreef JApieman het volgende:
Stoppen met posten dan mag Dimens nooit meer slapen.
dat dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mijn natuurkunde leraar zei ooit: intelligente mensen kunnen dingen uitstellen omdat zij het zich kunnen veroorloven
Dan bannen we jou.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent vergeten dat ik ook kan posten.
Wat zei je, hoe lang blijf je nog docent?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mijn natuurkunde leraar zei ooit: intelligente mensen kunnen dingen uitstellen omdat zij het zich kunnen veroorloven
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:41 schreef JApieman het volgende:
Stoppen met posten dan mag Dimens nooit meer slapen.
god ja dit gedoe; ooh ja boterjong we hebben nog nooit zo iemand als jou meegemaakt ditdat.. moest ik zo'n toets maken van die olympiade, sturen ze dat op..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mijn Aardrijkskunde is fan van mij.![]()
Hij wou ook dat ik met een Aardrijkskunde wedstrijd mee ging doen.
Ha. Heb je ons mooi te pakkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan maak ik een kloon en dan post ik dit deel alsnog vol.
Ach lager kon ie niet zinken. Hij was een goeie vent en verdiende vast iets meer dan de gemiddelde leraar. Want hij gaf les aan S.O.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wat zei je, hoe lang blijf je nog docent?
En dan komt Danny er achter en gaat hij ¤50,- van jou eisen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jahquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is als ze het hebben over relaties
DAN GAAN WE NAAR JE HUIS EN SLOPEN WE AL JE INTERNETAPPERATUURquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |