Onder die prijs zijn er makkelijk laptops die de MB tikken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:05 schreef Dimens het volgende:
Dan koop je toch ultrabook, heb je Asus laptop die sneller is dan Apple MacBook Air.
Kost je wel ¤1100,-.
Joa ik vind het niet zo lekker. chocola is me te machtig zo om 6 uur smorgensquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohw oke. Beetje chocolate chip idee?
Hier is alles dan altijd leeg..
[..]
Prima
Omdat wij in het complot zitten en immuun zijn gemaakt. Doh!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar waarom ben ik dan niet ziek nu?
Oke, kijk Rez wij hebben een nepabortiebaby bamquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:06 schreef coban het volgende:
[..]
Oh oke. En ik baby beer dus. Okok
Grgr
WELTERUSTENquote:
Ik gebruik nooit mini laptopquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan koop je toch ultrabook, heb je Asus laptop die sneller is dan Apple MacBook Air.
Kost je wel ¤1100,-.
Focking vet jonguh!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, kijk Rez wij hebben een nepabortiebaby bam
Op een zondagavond, serieus? Dat is echt belachelijk veel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Joa ik vind het niet zo lekker. chocola is me te machtig zo om 6 uur smorgens
Hier echt hartstikke vol, volgens mij gaan er 4/5000 man in? allemaal bussen en hele parkeerplein en vet veel fietsen enzo
En vet gezellig met coronatjes en alles
Geen idee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Welk merk laptop heb je en wat is er kapot en waaromquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit mini laptopalleen omdat mijn laptop nu ff broke is
Aliensquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Een laptop zo klein met zo'n snelheid en accu duur zul je niet snel vinden. Alleen Ultrabook van Asus kan er tegenop.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:06 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Onder die prijs zijn er makkelijk laptops die de MB tikken.
F12 toets op HP laptop.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Welk merk laptop heb je en wat is er kapot en waarom
True that.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef coban het volgende:
Ik vind macbook niet echt geweldig raakt snel overhit alles
OMGGGGGGquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:08 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn kat werd net wakker en liep naar me toe..
Dus wil ik een foto maken doet ie zn ogen dicht![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |