De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awh, wat gezellig!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Isgoed, wij adopteren coban. NU
Ik ken het. Toen ik klein was, was ik ook zo'n kutkind dat overal schijt aan hadquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef coban het volgende:
[..]
Ik was vroeger superschattig en hekserig ja. Goeie oude tijden dat je mocht doen wat je wilde ookal wist je dat het net mocht.
Snap dat nooit, van die mensen die alleen uit de magnetron eten..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik eet dingen als bijv. maaltijden ook altijd vers
Kant en klaar maaltijden
maar ik bedoel tussendoortjes ensow
Zondag ga je toch sowieso niet uit?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja half 8 nog vet vroeg, wordt denk ik geen avondje uit.. maarja 6 uur is ook té vroeg dan zie je smorgens geen eens autos als je naar toe fietst. Maar dan krijgen we wel altijd zo van kozak met koffie smorgens
alleen vanmorgen vergeten kozak op te eten. en toen heb ik pauze 1 gemist omdat ik onderweg was en toen heb ik taart gemistmaar wel lekker m'n eigen bammetje opgepeuzeld
En dat op mijn minilaptop, traag dingquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:01 schreef JApieman het volgende:
nationale sport marokko is lapo hunten
Waar, ik weet van niets.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:59 schreef coban het volgende:
[..]
Spouwerranger zegt net dat jij zo'n tag hebt
Mijne is ook mini, maar wel snel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En dat op mijn minilaptop, traag ding
Het werkt al bij mijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het waren er vandaag mega veel idd. Had het al opgemerkt bij den haag.
Is dat wat ze daarmee willen bereiken, je misselijk maken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het werkt al bij mijhoofdpijn en misselijk
Ik kreeg zin in vakantie ver wegquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het werkt al bij mijhoofdpijn en misselijk
Van die koeken met chocola enzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Snap dat nooit, van die mensen die alleen uit de magnetron eten..
[..]
Zondag ga je toch sowieso niet uit?
Wat is kozak?
Nu, Je bent geadopteerd. Rez en ik zijn je vader en moeder. Oke? Ja, oke.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja echt erg mattie
Handslide boks G!
Van rol wisselen? Ik ben niet moe maar moet er over 7 uur uitquote:
Ze willen me ziek maken omdat een zieke makkelijker te besturen isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Is dat wat ze daarmee willen bereiken, je misselijk maken?
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:01 schreef JApieman het volgende:
nationale sport marokko is lapo hunten
Vanaf nu noemen we haar Baby Beer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
2 euro coban, oke deal? Oke, coban is geadopteerd.
quote:
Ja, gezellig hè?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |