Echtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
[..]
Wij lijken best wel veel op elkaar qua idiootheid
Op de bandwagon gesprongen. Meelopers.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:54 schreef JApieman het volgende:
wat is dit: "Rolluikfan" en hoezo hebben zoveel mensen dat.
Ok bedankt.quote:
Oo ja, ik vind 8 nog best wel veel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoveel mensen hebben dat niet, maar 8 of zo.
Alleen voor de eckte eckte rolluikers.
wilde*quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:56 schreef Plastic_zak het volgende:
ik zag maandag in de trein een chimeid die heel de tijd achter mij wou staan
Ik vind bordeauxrood mooier.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
@merel: wel andere kleuren hoor maar zwart matcht altijd
@rez: knalrood.
Vroeger ging ik in mijn kleding knippen en rafelig maken en dan doen alsof ik in de jungle was. Mja mama werd boos achteraf.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Echt
Sommige dingen ken je gemeen hebben hea
Ja!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Goeed, met jou?
Arme jochie toch.. Morgen wel uitslapen ?
[..]
Ohja dat is wel makkelijk dan
Ook dingen die niet als e nummer erop staan kunnen minder goed zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:53 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ik heb zo een pocket boekje. De helft is risico tot gevaarlijk. Chemische troep men.
Doen alsof je in de jungle bentquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:57 schreef coban het volgende:
[..]
Vroeger ging ik in mijn kleding knippen en rafelig maken en dan doen alsof ik in de jungle was. Mja mama werd boos achteraf.
Ik moest even luisteren, maar ik ken em wel, op een of andere manierquote:
Je liegt dus tegen mequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ken niemand met zo'n tag.
wie doet datquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ook dingen die niet als e nummer erop staan kunnen minder goed zijn.
Om allerlei redenen kun ie het beste gewoon alles vers maken
Nee maar dat moet je ook gewoon alleen doen als je uit gaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja!als ik maar niet weer tot kwart voor 5 in bed lig want anders heb ik helemaal niets aan m'n dag.. en maandag hoef ik pas om half 8 te beginnen ipv 6 uur omdat ik zondag ook al moet werken!
Google this my friendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ken niemand met zo'n tag.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Doen alsof je in de jungle bent![]()
ik moest echt lachen
En weten jullie wat ook wel stoer lijkt..
Zo'n woestijn look dan zo'n handoek helemaal om je hoofd wikkelen en dan zonnebril opdoen en dan foto maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |