Nee, maar dan moet ik wel altijd aan mijn mentor denken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moest even aan Hammertime denken
dat was leuk
[..]
Ja![]()
Vind je het erg?![]()
[..]
Ja ik wilde ze dus al vandaag kopen, maar er zat een kaal plekje op, dus nu worden ze bij een ander filiaal besteld
[..]
Hooi
Voorbestemd gewoon.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:51 schreef #ANONIEM het volgende:
Mijn mentor/Nederlands lerares heet Merel.
Leer je elke dag weer watquote:
Leuukquote:
Dalando !quote:
Owhquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:52 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet ik wel altijd aan mijn mentor denken.
Beige dan, of knalgeel!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ja nja ik heb een fobie tegen witbang dat vies wordt ofzo raar ja
@mk haha njaa ik doe dus of sjaal zoals je zag of soms normale gladde hoofddoek naar voren of zoals die pic naar achter
Ik haat wijven die dat doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is vooral een erg aparte combi.
Lekker luisteren danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ken ik al
Dat was echt mijn bazenlied in mijn kempi-adoratietijd
Ik heb zo een pocket boekje. De helft is risico tot gevaarlijk. Chemische troep men.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
E nummers zijn zoveel stoffen, ook natuurlijke.
Ja ze had haren niet gedaan drmquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:53 schreef coban het volgende:
[..]
Ik haat wijven die dat doen.
Vandaan zag ik zooo'n mooi meisje he, hoofddoek alles maar dan vastgeplamuurd hoofd!_!!_ wrm draag je dan hoofddoek?
Ik heb serieus al die kleuren, niet knalgeel maar van die goud van goudstaven kleurquote:
Waarom dan alleen zwart dragen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb serieus al die kleuren, niet knalgeel maar van die goud van goudstaven kleur
Rode hoofddoek vind ik ook mooi
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ze had haren niet gedaan drm
Ik zie het voor me, ziet er wel mooi uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb serieus al die kleuren, niet knalgeel maar van die goud van goudstaven kleur
Rode hoofddoek vind ik ook mooi
Wij lijken best wel veel op elkaar qua idiootheidquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:53 schreef Dientje12 het volgende:
Ik doe soms wel eens WC papier om me hoofd in de vorm van zo'n ninjaturtle bandje gewoon om dat het baas lijkt
Tagje voor 1 dag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:54 schreef JApieman het volgende:
wat is dit: "Rolluikfan" en hoezo hebben zoveel mensen dat.
Zoveel mensen hebben dat niet, maar 8 of zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:54 schreef JApieman het volgende:
wat is dit: "Rolluikfan" en hoezo hebben zoveel mensen dat.
iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
[..]
Wij lijken best wel veel op elkaar qua idiootheid
Goeed, met jou?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:55 schreef Boterbartje het volgende:
HOE IS HET MEROL?
ik ben moe zo slapen denk ik.. vanmiddag ook al in slaap gevallen
Ohja dat is wel makkelijk danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
@merel: wel andere kleuren hoor maar zwart matcht altijd
@rez: knalrood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |