Jaaa?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
De oogschaduw bedoel je?
[..]
Coban
Ik heb besloten toch maar die laarzen te gaan kopen
[..]
Hoooi
[..]
Ban weg?
[..]
Hihi
[..]
Daag
Hoi hoiquote:
Ah, vroeg me altijd al af hoe hoofddoeken nou werden gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee ik doe zeg maar hoofddoek op m'n hoofd, 1 kant lang 1 kant kort
en dan vastmaken onder m'n kin met haarspeldje (ik ben bang om die naald daar te doen)
en dan om mijn hoofd draaien en dan 2 naalden vastmaken
SVquote:
Ene zit op je oogleden, andere op je wimpers.quote:
Eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Da's wel vaag ja. Al op je probleem gegoogled?
Oké, weet ik dat ook weer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoi hoi
[..]
Ah, vroeg me altijd al af hoe hoofddoeken nou werden gedaan
[..]
SV
[..]
Ene zit op je oogleden, andere op je wimpers.
E nummers zijn zoveel stoffen, ook natuurlijke.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ik weet. Echt niet meer dat ik E-nummers eet.
Moest even aan Hammertime denkenquote:
Jaquote:
Ja ik wilde ze dus al vandaag kopen, maar er zat een kaal plekje op, dus nu worden ze bij een ander filiaal besteldquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef coban het volgende:
[..]
Jaaa?nais! Als je binnenhebt wel pics maken he! :d
Hooiquote:
Ja nja ik heb een fobie tegen witquote:
Nee, maar dan moet ik wel altijd aan mijn mentor denken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moest even aan Hammertime denken
dat was leuk
[..]
Ja![]()
Vind je het erg?![]()
[..]
Ja ik wilde ze dus al vandaag kopen, maar er zat een kaal plekje op, dus nu worden ze bij een ander filiaal besteld
[..]
Hooi
Voorbestemd gewoon.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:51 schreef #ANONIEM het volgende:
Mijn mentor/Nederlands lerares heet Merel.
Leer je elke dag weer watquote:
Leuukquote:
Dalando !quote:
Owhquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:52 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet ik wel altijd aan mijn mentor denken.
Beige dan, of knalgeel!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ja nja ik heb een fobie tegen witbang dat vies wordt ofzo raar ja
@mk haha njaa ik doe dus of sjaal zoals je zag of soms normale gladde hoofddoek naar voren of zoals die pic naar achter
Ik haat wijven die dat doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is vooral een erg aparte combi.
Lekker luisteren danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ken ik al
Dat was echt mijn bazenlied in mijn kempi-adoratietijd
Ik heb zo een pocket boekje. De helft is risico tot gevaarlijk. Chemische troep men.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
E nummers zijn zoveel stoffen, ook natuurlijke.
Ja ze had haren niet gedaan drmquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:53 schreef coban het volgende:
[..]
Ik haat wijven die dat doen.
Vandaan zag ik zooo'n mooi meisje he, hoofddoek alles maar dan vastgeplamuurd hoofd!_!!_ wrm draag je dan hoofddoek?
Ik heb serieus al die kleuren, niet knalgeel maar van die goud van goudstaven kleurquote:
Waarom dan alleen zwart dragen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb serieus al die kleuren, niet knalgeel maar van die goud van goudstaven kleur
Rode hoofddoek vind ik ook mooi
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ze had haren niet gedaan drm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |