Jodin bestaat serieus inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:44 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah nee niet verkeerd opvattenhet is geen belediging maar het is zo raar. Waarom heeft 'moslim' wel een vrouwelijke benaming en de christenen en joden niet? Welk debiel heeft dat nou bedacht
Bestaat jodin serieushoor nu pas voor het eerst
Nja ik vind moslim mooier klinken dan moslima
Jodaquote:
Kapotlelijk gaat ze naar carnaval ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:41 schreef #ANONIEM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik nog wel mooi, beter dan zo'n zwarte.
Ik gebruik graag Photoshop, daar kan ik mee omgaan. Alleen kan ik op een Mac geen gif maken op de een of andere manier.quote:
Dat doe ikook altijdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Mengen met Zaanse Mayonaise en dan chips er in dippen.
Hij is wel bijna op nu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is wel lekker maar kan geen hele zak van op word je snel zat van enzo
Ik vind het wel feestelijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:47 schreef coban het volgende:
[..]
Kapotlelijk gaat ze naar carnaval ofzo
Da's wel vaag ja. Al op je probleem gegoogled?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik gebruik graag Photoshop, daar kan ik mee omgaan. Alleen kan ik op een Mac geen gif maken op de een of andere manier.
Ik zil Christina Curry best dippen, ze is nog lief ook volgens mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Mengen met Zaanse Mayonaise en dan chips er in dippen.
Hoiquote:
Mjaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:47 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik vind het wel feestelijk.Alleen die mascara vind ik niks.
Herhaling.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:48 schreef Ouqz het volgende:
Heeft iemand gister keuringdienst van waarde gezien? Die rode puntjes in olijven zijn stukjes chemische plastic.
De oogschaduw bedoel je?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:47 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik vind het wel feestelijk.Alleen die mascara vind ik niks.
Cobanquote:
Hoooiquote:
Ban weg?quote:
Hihiquote:
Daagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoi
Ik ga nu wel weg, it's your time to shine
Gewoon in een glas doen en puur opdrinken in 1 keer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef JApieman het volgende:
Ik eet Heinz Tomato Ketchup Chips zonder iets.
Witte hoofddoek een optie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:49 schreef coban het volgende:
[..]
Mja
Ik doe liefst zwart ookal staat het me verschrikkelijk omdat te bleek steekt af
Nee ik doe zeg maar hoofddoek op m'n hoofd, 1 kant lang 1 kant kortquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:45 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar glijdt dat niet dan?of schijnt niet door?
Meen je dit?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Altijd kinky, hoofddoekjes met blote benen
Nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Voordat je reageert
- Geen lapo-hunt.
Kan dit weg?
Hoi Merelquote:
STOP. Merel Time!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
De oogschaduw bedoel je?
[..]
Coban
Ik heb besloten toch maar die laarzen te gaan kopen
[..]
Hoooi
[..]
Ban weg?
[..]
Hihi
[..]