De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee engels mr weetook niet wrm dit deel turks is geblevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je je iPod in het Turks?
[..]
Sterkte man.
ja bedankt broederquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je je iPod in het Turks?
[..]
Sterkte man.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mr. Bloedserieus moest zich even melden
THANKS MATE, HIGHFIVE!!
quote:
Hehe, half turks, half engelsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:19 schreef coban het volgende:
[..]
Nee engels mr weetook niet wrm dit deel turks is geblevenhad namelijk eerst turks. Mja ipod is dood en vertoont kuren.
Geen bloed, geen crip. Dit is bloedserieusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mr. Bloedserieus moest zich even melden
THANKS MATE, HIGHFIVE!!
Ik zocht jouw aandacht. :$quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:20 schreef Ouqz het volgende:
Je dacht aan mij toen je dit deel opende. Ik kan nu rustig sterven.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Geen bloed, geen crip. Dit is bloedserieus
Wat een trut.quote:
Ik val niet te hosselen, ik moet jou hosselen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:20 schreef coban het volgende:
[..]
Wat een trut.
Naja eigenlijk eigen schuld want in het begin probeerde ik je de hele tijd te hosselen maar jij vond mij niet interessant genoeg dus tsja
quote:
Laik a bawsssquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe, half turks, half engels
Je 2e persoonlijkheid hosselen valt niet meequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik val niet te hosselen, ik moet jou hosselen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als jij komt, koop ik echt een Playstation 3.
hoezo dit?quote:
Snap ik, ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
spouwer ik luisterde die shit tijdje geleden
Nee hoor. Je valt misschien wel sneller af maar als je niet sport kan je ook afvallen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
trouwens afvallen zonder bewegingje moet wel hardlopen en fietsen en wandelen en buikspieroefeningen
je valt trouwens meer af als je een normale hartslag hebt dus wandelen, fietsen etc dan hardlopen, voetballen, wielrennen met een hogere hartslag.. al bouw je dan wel meer conditie op.
Waarom stelen als ik geld heb, dan kun je gewoon kopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:22 schreef coban het volgende:
[..]:@
Ja maar ik ben turk ik steel wel met behulp van mk die is marokkaan.
Edit ik dacht dat je al ps3 ha zo niet cool dit
wie en pics?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
pff wat is die lorena een slechte actrice.. wel lekkere tieten enzo
ik luister wel fresku, appa, negativ, sef en sommige oude nederhopquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Snap ik, ik ook. Toen ik 17/18 was
Ja maar dan word je zo'n dun zielig persoon.. je moet wel beetje spiermassa krijgen en je valt veel sneller af als je bijvoorbeeld na het eten een wandeling maakt. goed voor vertering en je valt af. ok is zo!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee hoor. Je valt misschien wel sneller af maar als je niet sport kan je ook afvallen.
Gewoon minder calorieën binnenkrijgen dan dat je verbrandt -> je lichaam heeft die calorieën toch nodig en daarom spreekt ze je vetreserves aan.
Haha ja jongens kunnen idd beter sporten danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar dan word je zo'n dun zielig persoon.. je moet wel beetje spiermassa krijgen en je valt veel sneller af als je bijvoorbeeld na het eten een wandeling maakt. goed voor vertering en je valt af. ok is zo!
Negativ.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik luister wel fresku, appa, negativ, sef en sommige oude nederhop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |