Je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Ping rust op een wankel systeem, Whatsapp niet.
Nee, sorryquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Post pics van haar om aftereageren. dat helpt
Ji mijd mij nu ook he de vraag is alleen wrom. Heeft PARP ermee te makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja oke, ik zeg niet aso doen
Maar gewoon zo veel mogelijk contact vermijden.
Maar wie ben ik
mijdt*quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ji mijd mij nu ook he. de vraag is alleen wrom. Heeft PARP ermee te maken
hahaha moest lachenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:14 schreef coban het volgende:
[..]
Jaja ik ook wel hoor. Kijk maar:
[ afbeelding ]
aaah watje (sorry hoor.)quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:14 schreef coban het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, maar dan nog, hij begrijpt het toch ook wel als je niet naar een kinderverjaardag wil komen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:13 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja haha, mijn ouders hebben nogal geholpen aan de relatie tussen hem en z'n vrouw
Ja, maar ik wilde even bijdehand doen.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:14 schreef coban het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PARP = ehh nevermind..quote:
Dat weet ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog, hij begrijpt het toch ook wel als je niet naar een kinderverjaardag wil komen.
[..]
Ja, maar ik wilde even bijdehand doen.
Heb vorig jaar al geskipt, moet nu echtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog, hij begrijpt het toch ook wel als je niet naar een kinderverjaardag wil komen.
[..]
Ja, maar ik wilde even bijdehand doen.
Ja, maar ik ga zo etenquote:
Heb je je iPod in het Turks?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:14 schreef coban het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sterkte man.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:15 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Heb vorig jaar al geskipt, moet nu echt
Laat eens zien in wat voor een huis ze bij jou terechtkomt. We geven coban niet aan iedereen mee hequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:10 schreef Dimens het volgende:
Coban, als jij daar echt staat, dan koop ik echt een playstation.
hahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |