Waarom durf je niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Een dame wil dat ik volgende week mee op stap ga. Maar ik durf niet
Pics ter bewijsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oké, wel echt staan hey. Ik sta er dan gewoon. Net in mijn agenda gezet.
Dat niet, maar mensen verwachten dingen terug.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Same here. 9 van de 10 keer nutteloze dingen die je niet nodig hebt.
ben je op dieet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:03 schreef Boterbartje het volgende:
Hee kip ik ben al 2 kilo afgevallen in 2 weken
Wtf is deze?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Een dame wil dat ik volgende week mee op stap ga. Maar ik durf niet
dat is juist leuk, iedereen fixenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zij is de enige die ik ken. Vreemde mensen enzo
Ah ja, dan heb je zeker het gevoel dat je er maar 'bijhangt' ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zij is de enige die ik ken. Vreemde mensen enzo
Meestal is het parfum/zeep/geld of drank. Ja, dat vind ik behalve dan de drank, redelijk nutteloos.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat niet, maar mensen verwachten dingen terug.
Daar heb ik een hekel aan.
Leverpastei dat houdbaar is toch eind 2016quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:03 schreef Boterbartje het volgende:
Haten op cadeau's is ok
maar kerstpakketten
Gooi eens een dagdieetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
1700wil jje dat ik doodga. Ik ben nog maar 17 dus rond de 2000
Nee ik werk de hele dag en zonder dat je het door hebt loop je dat hele magazijn de hele dag doorquote:
Zij wil mij, maar zij heeft al liggen neuken met een vriend van mij dus dat isquote:
Een beetje wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ah ja, dan heb je zeker het gevoel dat je er maar 'bijhangt' ?
Gatver, laat gaan die handelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zij wil mij, maar zij heeft al liggen neuken met een vriend van mij dus dat is
[..]
Een beetje wel.
Ja ik maak dus die pakketten en alles nu, das m'n werk lachen enzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Leverpastei dat houdbaar is toch eind 2016
De crackers ook
Gewoon niet gaan dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zij wil mij, maar zij heeft al liggen neuken met een vriend van mij dus dat is
[..]
Een beetje wel.
Parfum is altijd handig en vind ik altijd leuk om te krijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meestal is het parfum/zeep/geld of drank. Ja, dat vind ik behalve dan de drank, redelijk nutteloos.
Het is eigenlijk nog erger, maar dit geeft wel redelijk mijn gevoel weer jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gatver, laat gaan die handel
hele dag slapen nooit eten iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef Ouqz het volgende:
Met slapen verbrand je ook veel cal's. Dus waarom gaan mensen die op dieet zijn niet gewoon uitslapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |