De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Jullie gaan me voor gek verklaren he
maar ik heb een word-document met namen die ik mooi vind
zodat ik later weet hoe ik mijn kinderen ga noemen
Mag ik hem hebben dan? Want sv was superschattig vroeger en ik wil geen verneukt lelijk kind.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef Patje1987 het volgende: Als ik later een kind krijg dan noem ik hem Spaghettivreter, daarna verkoop ik hem want ik hou niet van kinderen.
Noem eens wat namen dan..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik denk dat ik wel mooie kinderen maak ja, dus ja hoor mag wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef coban het volgende:
[..]
Mag ik hem hebben dan? Want sv was superschattig vroeger en ik wil geen verneukt lelijk kind.
Alle, ik herhaal, ALLE mannen zijn viespeuken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:39 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weiger dit te geloven want ik ken jongens die niet viespeuk zijn dubbele punt raar hekje w
Noem er eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
loooolquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoe zijn alle mannen viespeuken dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alle, ik herhaal, ALLE mannen zijn viespeuken.
Mohammedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Ehm.. oversekst is misschien een beter woordquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hoe zijn alle mannen viespeuken dan?
niggahnamenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:44 schreef BBQSausage het volgende:
Shanequa
Minushqa
Latoyah
Bokaylah
Keisha
Bazennamen.
Adam is wel een toffe naamquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
die ik tot nu toe heb
Nadeem
Shoukri
Mikaeel
Maher
Adam
Ismael
Javairea
Bbq het meestquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alle, ik herhaal, ALLE mannen zijn viespeuken.
Dan gaan wij toch niet trouwen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wil minstens 5 maximaal 8.
Serieus ditte.
Naajief muchquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef coban het volgende:
Ik weiger dit te geloven want ik ken jongens die niet viespeuk zijn dubbele punt raar hekje w
wel mooie namen maar ismael is niet zo heelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
die ik tot nu toe heb
Nadeem
Shoukri
Mikaeel
Maher
Adam
Ismael
Javairea
BBQ is een negertquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:44 schreef BBQSausage het volgende:
Shanequa
Minushqa
Latoyah
Bokaylah
Keisha
Bazennamen.
Mikaeelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
die ik tot nu toe heb
Nadeem
Shoukri
Mikaeel
Maher
Adam
Ismael
Javairea
Opflikkeren mafkees.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
LAPOI!!!!
HAHA MK DIE ZIE JE NIET AANKOMEN!
XD XDquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
LAPOI!!!!
HAHA MK DIE ZIE JE NIET AANKOMEN!
En dat je het dan uitspreekt als Raggel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:45 schreef Dimens het volgende:
Als ik ooit een kind krijg, dan wil ik dat het een meisje wordt en dat ze Rachel heet.
Rachel
hoe gaat het met je app'squote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:45 schreef Dimens het volgende:
Als ik ooit een kind krijg, dan wil ik dat het een meisje wordt en dat ze Rachel heet.
Rachel
als ik meisje cobie en jongen cobaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef coban het volgende:
Als ik een meisje krijg noem ik haar coban als ik een jongen krijg noem ik hem coban
Da's nog nie veel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik weet ik heb goeie smaak
Maar heb alleen nog Javairea als meisjesnaam
zoveel bazen in een huis kan nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel samen wonen toch? Met MK in een huis.
Nee, als reetsjel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dat je het dan uitspreekt als Raggel?
Ik ben nog lerende man, ik ben nog lerende.quote:
Het systeem gaat je die naam lekker verbiedenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Later noem ik mijn kind
SXFDWE69B uit protest tegen het systeem.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Interviewer: Dus, wat vindt u van de Nederlandse vrouw?
Ouwe man: Ja, je kunt ze zo goed verstaan
Hahaha raap me op
Hoezo Ghetto. " Shaniyka" mist nogquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
die ik tot nu toe heb
Nadeem
Shoukri
Mikaeel
Maher
Adam
Ismael
Javairea
maken voor applequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben nog lerende man, ik ben nog lerende.
Ooit komt het er van, dan kan ik het en dan maak ik FOK! voor iPod, iPhone en iPad.
Jullie gaan mij niet aan kunnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
zoveel bazen in een huis kan niet
Nee ik zie het niet zo zitten met jou erbij. Mk & ik samen gaat wel geweldig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel samen wonen toch? Met MK in een huis.
hoezo adopteren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoezo Ghetto. " Shaniyka" mist nog
Als ik ooit kinderen adopteer (als ik rijk en gelukkig ben en mijn geluk wilt delen met minder gelukkigen). Dan noem ik ze
jongen: brian of martin of .. weetnogniet
meisje: samara of lotte of femke.
lotte, femkequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoezo Ghetto. " Shaniyka" mist nog
Als ik ooit kinderen adopteer (als ik rijk en gelukkig ben en mijn geluk wilt delen met minder gelukkigen). Dan noem ik ze
jongen: brian of martin of .. weetnogniet
meisje: samara of lotte of femke.
Bazenopmerkingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Interviewer: Dus, wat vindt u van de Nederlandse vrouw?
Ouwe man: Ja, je kunt ze zo goed verstaan
Hahaha raap me op
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
als ik meisje cobie en jongen coba
WATquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Snakey het volgende:
Zeg, kan iedereen met een onterechte TR over lapo's eeuwige jeuk aan de anus krijgen met korte armpjes?
Ik ben ze nu strontzat.
Zeker plastic_zak weer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Snakey het volgende:
Zeg, kan iedereen met een onterechte TR over lapo's eeuwige jeuk aan de anus krijgen met korte armpjes?
Ik ben ze nu strontzat.
Jammer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik zie het niet zo zitten met jou erbij. Mk & ik samen gaat wel geweldig.
mijnesssquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef speedking het volgende:
WEOOOOOOOOO IEMANDS ZUSJE IS NET ONLINEGEKOMEN
Serieus welk debiel doet datquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Snakey het volgende:
Ik ben ze nu strontzat.
Lekker op afstand, dus alleen geld overmaken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Als ik groot ben, ga ik samen met Rez 3 hongernegertjes adopteren
Gaat dat nog steeds door dan? Oerbeer kwam vandaag al waarschuwen dat hij er gek van werd. Sommige mensen snappen niet dat ze de reeks verneuken op deze manier. Of ze snappen het wel en willen de reeks opzettelijk verneuken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Snakey het volgende:
Ik ben ze nu strontzat.
Moooi. je weet niet he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
lotte, femkekapotnederlands
en mijn namen zijn islamitisch + mooie betekenis, jij weet blijkbaar niet wat ghetto inhoudt
ok gr
Mensen die MK gaan Tr'enquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Snakey het volgende:
Ik ben ze nu strontzat.
Dat zijn sommige users, die doen het vast ook anoniem en dat is gewoon sneu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Snakey het volgende:
Ik ben ze nu strontzat.
Namen en rugnummers, dan houden we ze voor je in de gatenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Snakey het volgende:
Ik ben ze nu strontzat.
Wie doet dat ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef coban het volgende:
[..]!!
Ik heb helemaal geen namen bedacht
Pownews vergeet ik altijd te kijken verdommequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was net op powned. Ik lag echt in een scheur
Bekt ook zo lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
Als ik een dochter krijg, noem ik haar Unidastazovamerikaliqua
Jullie kunnen toch kijken van wie ze zijn?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Snakey het volgende:
Ik ben ze nu strontzat.
Doe er een inloopkast met aparte rekken voor schoenen en tassen bij en ik zal het 2 weken aanzien, oke?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer.
Ik betaal Playstation 3, televisie, audio, alles en dan nog niet met mij willen wonen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vertrouw niemand meer in dit topic.
Waarom bestaat de anonieme TR mogelijkheid eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Snakey het volgende:
Ik ben ze nu strontzat.
Qftquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wie doet dat ook
Ik ben gewoon debiel
Dat kost niets, doen we.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef coban het volgende:
[..]
Doe er een inloopkast met aparte rekken voor schoenen en tassen bij en ik zal het 2 weken aanzien, oke?
Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wie doet dat ook
Ik ben gewoon debiel
wel je eigen zooi opruimen en wassen en allesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat kost niets, doen we.
Zul je zien dat ik best zorgzaam kan zijn.
schaam jeeeeeequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:51 schreef coban het volgende:
[..]
Neeal mijn vriendinnen doen het ook
behalve ik
dit heeft wat te betekenen
stront en anus in 1 postquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Snakey het volgende:
Ik ben ze nu strontzat.
Misschien ben je zo'n slecht idee ook nog niet. Die ps3 interesseert me wel, de 21e zei je?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat kost niets, doen we.
Zul je zien dat ik best zorgzaam kan zijn.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oi! Wij gaan 3 negers adopteren en daarmee klaar
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker op afstand, dus alleen geld overmaken.
Hier kan ik ook niet tegen, ja we zien je reactie en nee het boeit me niet.quote:
Ik heb gelijk al paar namen:quote:
Ik had dat filmpje 2x open met een vertraging tussen beiden. In kano canon dus. Klonk als en vette rapquote:
24e of 25e krijg ik geld, dan kan het.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef coban het volgende:
[..]
Misschien ben je zo'n slecht idee ook nog niet. Die ps3 interesseert me wel, de 21e zei je?
Op een afstand, die kinderen mogen van mij part in Afrika blijven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh sorry, overheen gelezen. Foster parents ofwat?
zomaar ali vergeten zomaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:53 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb gelijk al paar namen:
-hasan
-hassan
-ahmet
-achmed
-muhammet
-mohammed
-hans
-kim
Dat klinkt echt gemeen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op een afstand, die kinderen mogen van mij part in Afrika blijven.
Een watquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:53 schreef Boterbartje het volgende:
ben ik nou de enige die zo'n robot doos wil van partyrock?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik had dat filmpje 2x open met een vertraging tussen beiden. In kano dus. Klonk als en vette rap
oh okequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik spreek je toch op de msns
Ah, jij bent de eerste die weg is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
stront en anus in 1 post
Trouwens beter korte armpjes dan stinkvingers
Waarom niet gezellig met z'n alle, gewoon verzamelen van een dag en dan in de avond afwassen en afdrogen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wel je eigen zooi opruimen en wassen en alles
hahaha echttquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:54 schreef coban het volgende:
Omgg
Mkkk ik heb vet lieve mocro jongens in mijn klas tot nu toe waren ze echt van die klootzakken
Kan ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom niet gezellig met z'n alle, gewoon verzamelen van een dag en dan in de avond afwassen en afdrogen.
Lekker muziekje erbij en het kan heel gezellig zijn.
'quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:53 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb gelijk al paar namen:
-hasan
-hassan
-ahmet
-achmed
-muhammet
-mohammed
-hans
-kim
Oke zie je danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
24e of 25e krijg ik geld, dan kan het.
huh wat? ik ben er toch nog?quote:
niet dikke bankrekeningen hebbenquote:
Kleine wereld heb jij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Coban heeft ze gevonden! Nou dan kan ik wel stoppen met zoeken, dat dan weer wel
ja maar jij werkt 50 uur in de weekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
niet dikke bankrekeningen hebben
wtf gierquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:56 schreef coban het volgende:
Ik ken zo'n jongen en die zei tegen mij dat hij nooit meer vriendin wilde omdat hij bang was dat zijn geld op zou raken_!!_!__!_
Omdat alle vrouwen hoeren ofzo
Hoeveel kinderen wil je laterquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:56 schreef Ouqz het volgende:
Wat is trouwens de stelling van deze avond? De TT?
Ken je Herman Finkers?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kleine wereld heb jij.
Ken er ook genoeg.
Ik zit dan tot 13:00 op school, als jij om 13:30 in Zoetermeer bent, dan haal ik je op van het station oké? Is ongeveer een uur rijden vanaf Utrecht, red je dat?quote:
De stelling van de dag:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:56 schreef Ouqz het volgende:
Wat is trouwens de stelling van deze avond? De TT?
Omdat er veel suiker inzitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen wil je later
en waarom zitten in druiven best veel kcal
haha zij is epischquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De stelling van de dag:
Deze vrouw zit op het toilet:
Eens, of oneens, en waarom?
nog wel.. maandag mocht ik nog half 8 beginnen zodat ik zondag avond nog bier kan drinken maar daarna is het: 6 uur beginnen tot 22:00quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar jij werkt 50 uur in de week
wowww respectquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nog wel.. maandag mocht ik nog half 8 beginnen zodat ik zondag avond nog bier kan drinken maar daarna is het: 6 uur beginnen tot 22:00en Zaterdags er ook nog bij
DAN WERK IK GEWOON NIET NORMAAL ZO VAN 7 DAGEN IN DE WEEK
ff rekene
Alle vrouwen zijn ook hoeren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:56 schreef coban het volgende:
Ik ken zo'n jongen en die zei tegen mij dat hij nooit meer vriendin wilde omdat hij bang was dat zijn geld op zou raken_!!_!__!_
Ligt eraan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:56 schreef coban het volgende:
Ja hoor. Sta jij dan op het station dan ben ik daar. Echt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zit dan tot 13:00 op school, als jij om 13:30 in Zoetermeer bent, dan haal ik je op van het station oké? Is ongeveer een uur rijden vanaf Utrecht, red je dat?
ik niet kan zelfs met schooier samenleven als hij maar lief + knap is (maar hij moet niet gierig zijn)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn ook hoeren.
quote:There is power in the name of Jesus to break every chain.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:58 schreef Patje1987 het volgende:
Jongens tussendoor nog een random quote van mijn facebook vrinden uit de VS.
[..]
Per 100 gram? Ik had ze op 150 geschat denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
300 kcal aan druiven, i still cannot believe it
Station Zoetermeer Oost?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ja hoor. Sta jij dan op het station dan ben ik daar. Echt.
Dus hij moet voor jou betalen.. Je bevestigt alleen maar mijn puntquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik niet kan zelfs met schooier samenleven als hij maar lief + knap is (maar hij moet niet gierig zijn)
Doe hem de groetjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
ja het is best veelquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:58 schreef Patje1987 het volgende:
per 100 gr ong 70kcalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Per 100 gram? Ik had ze op 150 geschat denk ik.
Neuh laat maarquote:
Hoofddoek, arrogant gezicht, boos kijkend, onbeleefd kauwgom kauwend en bellen blazend. See ya.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Station Zoetermeer Oost?
Hoe zie je eruit, dan weet ik op wie ik moet letten en wie ik moet aanspreken.
cadeau's, daar heb ik een hekel aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:59 schreef coban het volgende:
Nee maar even serieusik begrijp niet dat er wijven zijn die dat ook echt willen/kunnen aannemen/verwachten.
Ik word al gek als ik voor verjaardag een cadeau krijg omdat ik dandenk omg omg ik moet iets terugkopen!_
Weet ik ik weet van alles zowat kcalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Kipje
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=2516
Als kip moet je cica 1700 kcal eten per dag geloof ik? Dus niet zo heel spannend een keer wat meer druifjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
per 100 gr ong 70kcal
maar heb veel gegeten drm
Same here. 9 van de 10 keer nutteloze dingen die je niet nodig hebt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
cadeau's, daar heb ik een hekel aan.
1700quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als kip moet je cica 1700 kcal eten per dag geloof ik? Dus niet zo heel spannend een keer wat meer druifjes
Hoezo niet gewoon *plop plop* klaar?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:00 schreef Spouwerranger het volgende:
Goede levensvraag van Hansie: Waarom heeft een vrouw van 50 nog borsten?![]()
Jaaaa! Ik dus ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
cadeau's, daar heb ik een hekel aan.
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo niet gewoon *plop plop* klaar?!
Oké, wel echt staan hey. Ik sta er dan gewoon. Net in mijn agenda gezet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:00 schreef coban het volgende:
[..]
Hoofddoek, arrogant gezicht, boos kijkend, onbeleefd kauwgom kauwend en bellen blazend. See ya.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:00 schreef Spouwerranger het volgende:
Goede levensvraag van Hansie: Waarom heeft een vrouw van 50 nog borsten?![]()
Ja, hij was net op TV. Heb alleen de laatste 5 minuten gezien, dus ik download hemquote:
Waarom durf je niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Een dame wil dat ik volgende week mee op stap ga. Maar ik durf niet
Pics ter bewijsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oké, wel echt staan hey. Ik sta er dan gewoon. Net in mijn agenda gezet.
Dat niet, maar mensen verwachten dingen terug.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Same here. 9 van de 10 keer nutteloze dingen die je niet nodig hebt.
ben je op dieet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:03 schreef Boterbartje het volgende:
Hee kip ik ben al 2 kilo afgevallen in 2 weken
Wtf is deze?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Een dame wil dat ik volgende week mee op stap ga. Maar ik durf niet
dat is juist leuk, iedereen fixenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zij is de enige die ik ken. Vreemde mensen enzo
Ah ja, dan heb je zeker het gevoel dat je er maar 'bijhangt' ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zij is de enige die ik ken. Vreemde mensen enzo
Meestal is het parfum/zeep/geld of drank. Ja, dat vind ik behalve dan de drank, redelijk nutteloos.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat niet, maar mensen verwachten dingen terug.
Daar heb ik een hekel aan.
Leverpastei dat houdbaar is toch eind 2016quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:03 schreef Boterbartje het volgende:
Haten op cadeau's is ok
maar kerstpakketten
Gooi eens een dagdieetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
1700wil jje dat ik doodga. Ik ben nog maar 17 dus rond de 2000
Nee ik werk de hele dag en zonder dat je het door hebt loop je dat hele magazijn de hele dag doorquote:
Zij wil mij, maar zij heeft al liggen neuken met een vriend van mij dus dat isquote:
Een beetje wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ah ja, dan heb je zeker het gevoel dat je er maar 'bijhangt' ?
Gatver, laat gaan die handelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zij wil mij, maar zij heeft al liggen neuken met een vriend van mij dus dat is
[..]
Een beetje wel.
Ja ik maak dus die pakketten en alles nu, das m'n werk lachen enzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Leverpastei dat houdbaar is toch eind 2016
De crackers ook
Gewoon niet gaan dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zij wil mij, maar zij heeft al liggen neuken met een vriend van mij dus dat is
[..]
Een beetje wel.
Parfum is altijd handig en vind ik altijd leuk om te krijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meestal is het parfum/zeep/geld of drank. Ja, dat vind ik behalve dan de drank, redelijk nutteloos.
Het is eigenlijk nog erger, maar dit geeft wel redelijk mijn gevoel weer jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gatver, laat gaan die handel
hele dag slapen nooit eten iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef Ouqz het volgende:
Met slapen verbrand je ook veel cal's. Dus waarom gaan mensen die op dieet zijn niet gewoon uitslapen?
Hoe weet je dat..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik verbrand alleen al met niks doen 1800 kcal (stofwisseling, organen enzo)
dus dan moet je daar echt niet onder gaan zitten heb ik gehoord
ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Parfum is altijd handig en vind ik altijd leuk om te krijgen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet gaan haten op iPhone.
Tja, als je haar echt zo graag als vriend wil dan moet je meegaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nog erger, maar dit geeft wel redelijk mijn gevoel weer ja. Ze is wel leuk als vriend, daar niet van.
ik heb het niet over 20 jaar later vriendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe weet je dat..
na 20 jaar houdt je lichaam het voor gezien en dan wordt je zoals je moeder
Maak duidelijk wat je wel en niet wilt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze is een redelijk goeie vriend(in) van me..
Dat is ook iets persoonlijk, omdat de persoon in kwestie wel heeft geroken of het lekker ruikt. Dat maakt het persoonlijker.quote:
Ahaaa, jij dus..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik maak dus die pakketten en alles nu, das m'n werk lachen enzo
Is ze lekker?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef Roburtt het volgende:
Morgen verjaardag van de dochter van m'n baas
Ga je haar hosselen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef Roburtt het volgende:
Ik meen het, ik sta daar echt hey.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef coban het volgende:
[..]!
Sws haat ik niet mijne komt straks binnen
naais, is ze lekker?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef Roburtt het volgende:
Ze is wel echt een slet jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Tja, als je haar echt zo graag als vriend wil dan moet je meegaan.
Maar verder niets, je wilt niet op haar 'jongens die ik al heb gedaan' lijstje terechtkomen toch.
Gewoon een power meal van het minimum benodigde cal's en dan de rest van de dag slapen met pillen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hele dag slapen nooit eten idd
goed plan mattie
ze wordt 4, te oudquote:
Heb ik al verschillende keren gedaan, maar ze blijft proberen mangquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maak duidelijk wat je wel en niet wilt.
Nee social werkplaatsquote:
gewoon ff pingequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze is wel echt een slet ja. Ik ken haar nu iets meer dan een jaar en ze heeft in die tijd meer jongens versleten dan ik op 2 handen kan tellen en dat zijn alleen de jongens hier in Breda waarvan ik het weet. De rest van haar neukertjes wonen in Limburg
quote:
Ja, dat is kut.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb ik al verschillende keren gedaan, maar ze blijft proberen mang
Waarom dan nog met haar omgaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze is wel echt een slet ja. Ik ken haar nu iets meer dan een jaar en ze heeft in die tijd meer jongens versleten dan ik op 2 handen kan tellen en dat zijn alleen de jongens hier in Breda waarvan ik het weet. De rest van haar neukertjes wonen in Limburg
Jij hebt een BB?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik nu aan het doen ben
Haat je me nu?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom dan nog met haar omgaan.
Ik zou niet eens met zo iemand bevriend willen zijn. Bijvoorbeeld als ik van een jongen weet dat ie elke week nieuwe heeft dan wil ik hem niet eens kennen.Zelfde geldt voor meisjes ofc.
kringverjaardagen emogifquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:10 schreef Roburtt het volgende:
Mijn klacht die ik vorige week ook al heb geplaatst
Kinderverjaardagen![]()
![]()
Hoezo moet je aanwezig zijn dan? Dwingt je baas je of zo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:10 schreef Roburtt het volgende:
Mijn klacht die ik vorige week ook al heb geplaatst
Kinderverjaardagen![]()
![]()
Ehm.. lang verhaal kort. Zij is een vriendin van een vriend van me. Die vriend is een huisgenoot van haar, dus ik kan moeilijk asociaal gaan doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom dan nog met haar omgaan.
Ik zou niet eens met zo iemand bevriend willen zijn. Bijvoorbeeld als ik van een jongen weet dat ie elke week nieuwe heeft dan wil ik hem niet eens kennen.Zelfde geldt voor meisjes ofc.
echt super fijn. ik ben nu niet sarcastisch *tanden op elkaar druk en praat zo*quote:
Nee, m'n baas komt ook op mijn verjaardag, dan voel ik me verplicht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo moet je aanwezig zijn dan? Dwingt je baas je of zo?
Ja oke, ik zeg niet aso doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ehm.. lang verhaal kort. Zij is een vriendin van een vriend van me. Die vriend is een huisgenoot van haar, dus ik kan moeilijk asociaal gaan doen.
Post pics van haar om aftereageren. dat helptquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Post pics van haar om aftereageren. dat helpt
Nee, Ping rust op een wankel systeem, Whatsapp niet.quote:
Ken je hem zo goed dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee, m'n baas komt ook op mijn verjaardag, dan voel ik me verplicht.
Ja haha, mijn ouders hebben nogal geholpen aan de relatie tussen hem en z'n vrouwquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Ping rust op een wankel systeem, Whatsapp niet.
[..]
Ken je hem zo goed dan?
Je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Ping rust op een wankel systeem, Whatsapp niet.
Nee, sorryquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Post pics van haar om aftereageren. dat helpt
Ji mijd mij nu ook he de vraag is alleen wrom. Heeft PARP ermee te makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja oke, ik zeg niet aso doen
Maar gewoon zo veel mogelijk contact vermijden.
Maar wie ben ik
mijdt*quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ji mijd mij nu ook he. de vraag is alleen wrom. Heeft PARP ermee te maken
hahaha moest lachenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:14 schreef coban het volgende:
[..]
Jaja ik ook wel hoor. Kijk maar:
[ afbeelding ]
aaah watje (sorry hoor.)quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:14 schreef coban het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, maar dan nog, hij begrijpt het toch ook wel als je niet naar een kinderverjaardag wil komen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:13 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja haha, mijn ouders hebben nogal geholpen aan de relatie tussen hem en z'n vrouw
Ja, maar ik wilde even bijdehand doen.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:14 schreef coban het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PARP = ehh nevermind..quote:
Dat weet ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog, hij begrijpt het toch ook wel als je niet naar een kinderverjaardag wil komen.
[..]
Ja, maar ik wilde even bijdehand doen.
Heb vorig jaar al geskipt, moet nu echtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog, hij begrijpt het toch ook wel als je niet naar een kinderverjaardag wil komen.
[..]
Ja, maar ik wilde even bijdehand doen.
Ja, maar ik ga zo etenquote:
Heb je je iPod in het Turks?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:14 schreef coban het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sterkte man.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:15 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Heb vorig jaar al geskipt, moet nu echt
Laat eens zien in wat voor een huis ze bij jou terechtkomt. We geven coban niet aan iedereen mee hequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:10 schreef Dimens het volgende:
Coban, als jij daar echt staat, dan koop ik echt een playstation.
hahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |