De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja, zie mijn post daarna.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef coban het volgende:
[..]
Nee he is voltooid dw alleen heb ik helft vd zin weggelaten.
Officieel was het: patje wat IS ER gebeurd
Zie je.
Mij kun je nooit pakken op taalfouten
Ja, dalando draagt een kuif.quote:
Oke, dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef Patje1987 het volgende:
Het is echt erg gewoon, dat meisje zegt i love my boyfriend, that i dont have. Toen zei iemand: God is your boyfriend. WTF
Vanaf 1:01 is ie gewoon baas.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef Boterbartje het volgende:
waarom verheerlijkt iedereen dissen nummer?
Geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zo semi hints geven door die poll in te vullen do you believe in god: NO
Mensen die kutmuziek luisterenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef Boterbartje het volgende:
Wat ging je daar doen danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:01 schreef Patje1987 het volgende:
Maarja ik heb wel rare dingen meegemaakt in de VS hoor, echt dit meen ik ik kan er een boek over schrijven/ film maken. Die mensen gingen ook voor ons bidden dat was echt ongemakkelijk.
Haha nu moet ik denken aan gisteravond. Was een goei feestjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef Boterbartje het volgende:
Gewoon roadtrip.quote:
Mods die onzin uitkramen.. komt net zoveel voor als mensen die kutmuziek luisterenquote:
WAAR in de vs was je dan omgquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:01 schreef Patje1987 het volgende:
Maarja ik heb wel rare dingen meegemaakt in de VS hoor, echt dit meen ik ik kan er een boek over schrijven/ film maken. Die mensen gingen ook voor ons bidden dat was echt ongemakkelijk.
fixedquote:
Ja veel steden, begonnen in Chicago en dan rijden naar LA.quote:
Aight.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja veel steden, begonnen in Chicago en dan rijden naar LA.
Hoogste punt van chicagoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hmm nja er zijn rare mensen in de vsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |