De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja, zie mijn post daarna.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef coban het volgende:
[..]
Nee he is voltooid dw alleen heb ik helft vd zin weggelaten.
Officieel was het: patje wat IS ER gebeurd
Zie je.
Mij kun je nooit pakken op taalfouten
Ja, dalando draagt een kuif.quote:
Oke, dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef Patje1987 het volgende:
Het is echt erg gewoon, dat meisje zegt i love my boyfriend, that i dont have. Toen zei iemand: God is your boyfriend. WTF
Vanaf 1:01 is ie gewoon baas.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef Boterbartje het volgende:
waarom verheerlijkt iedereen dissen nummer?
Geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zo semi hints geven door die poll in te vullen do you believe in god: NO
Mensen die kutmuziek luisterenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef Boterbartje het volgende:
Wat ging je daar doen danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:01 schreef Patje1987 het volgende:
Maarja ik heb wel rare dingen meegemaakt in de VS hoor, echt dit meen ik ik kan er een boek over schrijven/ film maken. Die mensen gingen ook voor ons bidden dat was echt ongemakkelijk.
Haha nu moet ik denken aan gisteravond. Was een goei feestjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef Boterbartje het volgende:
Gewoon roadtrip.quote:
Mods die onzin uitkramen.. komt net zoveel voor als mensen die kutmuziek luisterenquote:
WAAR in de vs was je dan omgquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:01 schreef Patje1987 het volgende:
Maarja ik heb wel rare dingen meegemaakt in de VS hoor, echt dit meen ik ik kan er een boek over schrijven/ film maken. Die mensen gingen ook voor ons bidden dat was echt ongemakkelijk.
fixedquote:
Ja veel steden, begonnen in Chicago en dan rijden naar LA.quote:
Aight.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja veel steden, begonnen in Chicago en dan rijden naar LA.
Hoogste punt van chicagoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hmm nja er zijn rare mensen in de vsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In Nederland ook gelukkigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef coban het volgende:
[..]
Hmm nja er zijn rare mensen in de vs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Wordt je.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMG NU WORDT JE COBAN 2!!!!
Sorry ik moest even deze opmerking maken
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:05 schreef Spouwerranger het volgende:
HATENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Die is zo nais heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
Ja mensen die nog nooit Europeanen hebben gezien, en wij waren ook zo droog he, we mochten niet met tas in de winkel maarja weet ik veel. Komt beveiliger helemaal in paniek enzo en toen wij uitleggen dat we uit Nederland kwamen. Hij zo: Wow that's cool. Wij vroegen aan hem: Why is that cool? Hij snapte er niks van en wist niet wat hij moest zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef coban het volgende:
[..]
Hmm nja er zijn rare mensen in de vs
zo lief als coban kan ik nooit wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij heeft bijna 2 miljard views met al z'n filmpjes.quote:
Wat ze daar "wiet" noemen kan je geeneens cannabis noemenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet wat echte wiet is tenminste.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
zo lief als coban kan ik nooit worden
Oh hij count blijkbaar alleen maar mijn views.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij heeft bijna 2 miljard views met al z'n filmpjes.
Haha wij gingen proberen wiet te halen met Nederlands paspoort omdat het bij ons wel mag zonder doktersvoorschriftquote:
Nee precies. Ik heb al wat Amerikanen hier meegemaakt die grote verhalen hadden over hun wietgebruik in America, maar hier waren ze na 5 hijsjes al helemaal van de wereldquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat ze daar "wiet" noemen kan je geeneens cannabis noemen
Jah.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ohja. 1 keer he ik had dus oordopjes in en luisterde naar zo'n blij nummer van Justin Bieber (waaarom??). Dus ik heel stoer lopen en per ongeluk ontkoppelde die oordopjes van tele dus ineens hoor je keihard woohoowowoowww van JB
verschut
Lekker voor jequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ohja. 1 keer he ik had dus oordopjes in en luisterde naar zo'n blij nummer van Justin Bieber (waaarom??). Dus ik heel stoer lopen en per ongeluk ontkoppelde die oordopjes van tele dus ineens hoor je keihard woohoowowoowww van JB
verschut
Waarom Justin Bieber op je telefoon?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
verschut
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
verschut
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja mensen die nog nooit Europeanen hebben gezien, en wij waren ook zo droog he, we mochten niet met tas in de winkel maarja weet ik veel. Komt beveiliger helemaal in paniek enzo en toen wij uitleggen dat we uit Nederland kwamen. Hij zo: Wow that's cool. Wij vroegen aan hem: Why is that cool? Hij snapte er niks van en wist niet wat hij moest zeggen
Dat is de volgende vraag inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waarom Justin Bieber op je telefoon?
Als je JB luistert verdien je een dergelijke vernedering ook wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
verschut
quote:
Toen vond ik het een leuk nummer, ja!??!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waarom Justin Bieber op je telefoon?
hihi ik ook om jouwe, zo baas zijn we nou eenmaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef coban het volgende:
[..]omgggggg ik moet altijd lachen om jouw postshagahahh
Ow wat eruuuug!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
verschut
Oke oke truequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je JB luistert verdien je een dergelijke vernedering ook wel.
En als je verliest kun je hem ophangen als ie naar doet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:11 schreef Monopoly het volgende:
Een vriend van mij speelt poker, ik help hem op 300 km afstand
Hij wint en we pwnen op skype
Wij zijn samen baas heersers jeweettogquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
Toen vond ik het een leuk nummer, ja!??!
[..]
hihi ik ook om jouwe, zo baas zijn we nou eenmaal
Of nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
En als je verliest kun je hem ophangen als ie naar doet.Baas
jij moet je ook verontschuldigen, milieuramp die je bent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ow wat eruuuug!ik zou me verontschuldigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschutquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
verschut
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij moet je ook verontschuldigen, milieuramp die je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef Patje1987 het volgende:
Beetje bijdehand doen in het buitenland is grappig mits je normaal doet anders krijg je teringzooi. Ik ben bijna 1x aangehouden in de US ik was bang
Oke.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
Toen vond ik het een leuk nummer, ja!??!
[..]
hihi ik ook om jouwe, zo baas zijn we nou eenmaal
ok grquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef coban het volgende:
Mensen die niet weten dat ik met justin bieber ga trouwen
In het buitenland bijdehand gaan doen tegen de politie is nooit slimquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef Patje1987 het volgende:
Beetje bijdehand doen in het buitenland is grappig mits je normaal doet anders krijg je teringzooi. Ik ben bijna 1x aangehouden in de US ik was bang
We Bad. *boks*quote:
Politie had opstootje met een zwerver daar die was aan het kutten, ik wilde de weg vragen en tikte die agent op zijn schouder. Hij draaide meteen om en pakte mij vast met mijn armen op mijn rug. Ik zo wtfquote:
| 1 | http://www.youtube.com/watch?v=J4OqW3V691o&list=PLC425D4F2E25E3D6A&feature=plpp |
dan is het een mooi meisje inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ey maar geen grap, JB wordt knap (<hihi dat rijmt) als ie in de 20 wordt
haterquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
dan is het een mooi meisje inderdaad
Ach, klein schriel kutventje. Ik snap die hele hype niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vind je hem wat ja?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef coban het volgende:
Mensen die niet weten dat ik met justin bieber ga trouwen
Tandjes op de stoeprandquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef coban het volgende:
Jb is wel knap maar ik heb een ongelofelijke hekel aan zijn smoel. Zo intrappen met knie wil ik.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Politie had opstootje met een zwerver daar die was aan het kutten, ik wilde de weg vragen en tikte die agent op zijn schouder. Hij draaide meteen om en pakte mij vast met mijn armen op mijn rug. Ik zo wtf
Jah.. soort verwend kindjah dat alles heeft gehad /jaloersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wt heeft knap met verwend te makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jah.. soort verwend kindjah dat alles heeft gehad /jaloers
Huh, leg dat even uit, Hij is knap maar heeft toch een kutsmoel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef coban het volgende:
Jb is wel knap maar ik heb een ongelofelijke hekel aan zijn smoel. Zo intrappen met knie wil ik.
WAJOO BOZE TUK ENZO!@!!!!!!!! WAJOOOOquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef coban het volgende:
Koop kaartjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik luister alle live sets van de hardstyle van Decibel 2010Heeerlijk knallen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:17 schreef coban het volgende:
Eigenlijk lach ik heel weinig als ik fok. Is echt uitzondering als ik ga lachen. Meestal kort glimlachje ofzo. Spouwer nu moet je zeggen ik voel me vereerd.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik luister alle live sets van de hardstyle van Decibel 2010Heeerlijk knallen
Knap voor anderen ja, met zijn arrogante klotekijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Huh, leg dat even uit, Hij is knap maar heeft toch een kutsmoel?
Gewoon bewegen en er is niks aan de hand.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik word bang als ik dikke mensen zie, dat ik ook ooit zo word.___
vandaar oke doeiii
Door een naar leven met ziekten gaat je smoel vanzelf wel scheef staan hoor. dus van potentieel knap -> leluk. snapquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wt heeft knap met verwend te maken
zwervers en skere mensen kunnen ook knap zijn
Hihi, geen last van.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
vandaar oke doeiii
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WAJOO BOZE TUK ENZO!@!!!!!!!! WAJOOOO
Tvens; op school noemt zo'n kind me nu linkse marrokanenknuffelaar omdat ik zei dat hij zijn fasistische smoel moest houden omdat hij zei dat Geert Wilders geweldig was en dat Moslims allemaal het land uit moesten en zo nodig de doodstraf weer moest worden ingevoerd.
Dit doet dus geen afbreuk aan mijn karma.
En nu vinden Coban en MK mij cool enzo
En ja het is echt gebeurd.
Tss zulke mensen weten gewoon niet beter, laat ze pratenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tvens; op school noemt zo'n kind me nu linkse marrokanenknuffelaar omdat ik zei dat hij zijn fasistische smoel moest houden omdat hij zei dat Geert Wilders geweldig was en dat Moslims allemaal het land uit moesten en zo nodig de doodstraf weer moest worden ingevoerd.
doe ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon bewegen en er is niks aan de hand.
hahaha, hoe ziet jouw moeder eruit (en bereid je wellicht voor)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
vandaar oke doeiii
Nadat je dat zo'n 74478 keer herhaald hebbt denk ik dat we het wel wetenquote:
Die gast doet zichzelf tekort. Kortzichtige mensenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
huh watquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
hahaha, hoe ziet jouw moeder eruit (en bereid je wellicht voor)
Oke goedzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
doe ik
ik heb net gejogd
Maar toch
gebruikten de Ninja's ook. is tlade seclet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wasabi in je oog doet soberso pijn.
Eerste keer dat ik dat zegquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef coban het volgende:
[..]
Nadat je dat zo'n 74478 keer herhaald hebbt denk ik dat we het wel weten
Tevens deel ik je mening.
Grgr
Sommige nummers wel ja, maar niet levelsquote:
aan je ouders kun je toch zien hoe je zelf later wordt (dik of dun)quote:
Minder alcohol gebruiken manquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn evenwicht is kapot, het voelt alsof ik val en rondjes draait en alles draait maar ook weer niet WAT DE NEUK IS DEZE!
De domste quote van de dag-award gaat naar jouquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
aan je ouders kun je toch zien hoe je zelf later wordt (dik of dun)
Je mag best op hem geilen, maar zijn muziek mooi vinden vi k nogal overdrevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja. Echt een aanrader. De serie dan he. Een van de betere in de zombiegenrequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:22 schreef JApieman het volgende:
Heeft iemand The Walking Dead gekeken en weet of het leuk is?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je mag best op hem geilen, maar zijn muziek mooi vinden vi k nogal overdreven
Die is wel goed ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:21 schreef Intronic het volgende:
Bromance, die hoorde ik eerst ekeer in Rusland moet elke keer terug denken
Omdat ..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De domste quote van de dag-award gaat naar jou
Ja serie bedoelde ik, oke dan ga ik dat deze herfstvakantie wel even kijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja. Echt een aanrader. De serie dan he. Een van de betere in de zombiegenre
loll bij mij ook jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef coban het volgende:
Ik merk soms he, bijvoorbeeld in trein of bus ofzo, dat mensen mij kapotveel aanstaren, vooral als ik met hoofddoek bezig ben ofzo en als ik terugkijk ze opeens naar de plafond kijk of naar buiten
Gwn omdat hoofddoek
picsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:24 schreef Monopoly het volgende:
Ik probeer een vrouw van 41 te hosselenIs dat raar ?
Ja hequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
loll bij mij ook ja
en vooral waar ik woon, wilderstown numero uno
Seizoen 2 begint ook binnenkortquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja serie bedoelde ik, oke dan ga ik dat deze herfstvakantie wel even kijken.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:24 schreef Monopoly het volgende:
Puur voor sex overigens, geen relatie.
quote:
Geen druppel op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Minder alcohol gebruiken man
Baby egelsquote:
Hey ben je teruggquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Baby egels
Iets schattigers dan dat bestaat er niet.
hahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
pics van jou die nasty zegt
Hoe kwam die daar!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik had een x egel bij mij in huis
Kip wat is het nouquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
pics van jou die nasty zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
staat in mijn oude scheikunde boekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
pics van een bus
[ afbeelding ]
Ik wil wel een egel hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Baby egels
Iets schattigers dan dat bestaat er niet.
Serieus? lolquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef speedking het volgende:
[..]
staat in mijn oude scheikunde boek
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe kwam die daar!
EGELNAPPER GESPOT!
Ik leef nogquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
pics van een bus
[ afbeelding ]
mijn moeder kidnapte diequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe kwam die daar!
EGELNAPPER GESPOT!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kip wat is het nouNEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Picss graag, ik zie geen naakt enkel in ondergoed.quote:
Nee hoor, staat al op Facebook.quote:
eet ze allemaal in 1 xquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb 4 piitsaas gekocht voor de prijs van 2 allemaal verschillend. zal ik ze nu allemaal in 4 delen en quatro-stagioni maken
hoe het niet moetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:30 schreef Boterbartje het volgende:
Mijn ouders komen om half 11 thuis met een verrassing: een bak patat
Geef je moeder maar de schuldquote:
Nee hoor, staat al op Facebook.quote:
omg ik zou wel wat friet lusten eigenlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:31 schreef Boterbartje het volgende:
Nu zit ik echt fucking vol en geen honger en zulks meer
Zielig voor slak.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dan moet je een slak aan een haakje doen en 's nachts in je tuin gaan vissen
ja is toch wel lachen enzo, ze moesten m'n zusje (geen pics) wegbrengen en kwamen langs cafetaria en pap impulsief want vreetzak dus zo ging het okquote:
True storyquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Geef je moeder maar de schuld
Wat is je bmiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:31 schreef Boterbartje het volgende:
Nu zit ik echt fucking vol en geen honger en zulks meer
Worden we vijandig Kip?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
eet ze allemaal in 1 x
ik heb gehoord aziaten zijn dun
die lion heeft een stijvequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Tamblyn Williams is just wild about lions
Rawr.
ja maar grote bak man wij met z'n 3en vreten erin, ik heb 3 borden gehad en nog was bak niet leegquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
omg ik zou wel wat friet lusten eigenlijk
Beter kijken.quote:
leenenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hhih ze ging een egel stelen.
Ze had zekers hoofddoek met camouflage print. niemand zag haarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hhih ze ging een egel stelen.
Dat is toch veel te zwaar voor haar om te tillen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Tamblyn Williams is just wild about lions
Rawr.
Ik krijg trekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja maar grote bak man wij met z'n 3en vreten erin, ik heb 3 borden gehad en nog was bak niet leeg
HAHAHAH MOEST LACHENquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ze had zekers hoofddoek met camouflage print. niemand zag haar
Egels zijn baas.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:32 schreef mc-Piel het volgende:
Je kunt egels kopen hoor.
Meeste dierenwinkels kunnen ze gewoon bestellen.
Krijg je wel een witte.
gwoon stelen en verkopen!quote:
Maar ik wil een zelf vangen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:32 schreef mc-Piel het volgende:
Je kunt egels kopen hoor.
Meeste dierenwinkels kunnen ze gewoon bestellen.
Krijg je wel een witte.
Nee, ik ben een Franse Griek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:32 schreef speedking het volgende:
[..]
IV JOU MES WIT HER JOU MES WIT MI
Dat is maar een kleintje, en die vrouw heeft flinke ballen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:33 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is toch veel te zwaar voor haar om te tillen?
20/30 kilo schat ik. Een volwassen leeuw is inderdaad niet te tillenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:33 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is toch veel te zwaar voor haar om te tillen?
omgquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gwoon stelen en verkopen!
Of zoals jij het zegt; lenen zonder te vragen en je vervolgens toe eigenen
Ik heb hier nog ergens Dik Trom liggen die heb ik 12 jaar geleden van iemand 'geleend'.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee, ik ben een Franse Griek.Of een GransSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
wie kan er nou niet 30 kilo tillenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
20/30 kilo schat ik. Een volwassen leeuw is inderdaad niet te tillen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee, ik ben een Franse Griek.Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel nais dat
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
kan ook.quote:
IK BEN NIET VIESDENKEND ZOALS JIJ BENT MET JE BIETJESquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is maar een kleintje, en die vrouw heeft flinke ballen.
Spierballen dan hè, niet vies denken.
Is niet zo veel, misschien dat het voor een vrouw iets meer is, maar dat moet toch wel lukken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wie kan er nou niet 30 kilo tillen
HET WAREN JOUW BIETJES!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:35 schreef coban het volgende:
[..]
IK BEN NIET VIESDENKEND ZOALS JIJ BENT MET JE BIETJES
@spouwer oohw nja dan wel ja
ik bos jou vader dan mischienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben sterker dan mijn vader
ik help altijd mee met bank enzo tillen naar boven
Nu heb ik zo plaatje van een vrouw met sixpack en enorme spieren in mij hoofdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
haal snel weg ik heb kapotlekker lichaamquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu heb ik zo plaatje van een vrouw met sixpack en enorme spieren in mij hoofd
bedankt hoor
Oke gefixedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
haal snel weg ik heb kapotlekker lichaam
Echt tillen of geef je instructies hoe het beter kan enzo door de deurquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Alle mannen zijn viespeuken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:37 schreef coban het volgende:
Ik dacht altijd bbq netjes opgevoed maar ho maar
Tekeningen inkleurenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NEE, EN WAT DEED JE ER DAN WEL MEE HE?
VIEZERD!
Ik wel, maar het is niet alsof het wat uitmaaktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:37 schreef coban het volgende:
Ik dacht altijd bbq netjes opgevoed maar ho maar
Stoepkrijtenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef coban het volgende:
[..]
Tekeningen inkleuren
Of stoepkrijten
was maar grapjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen taz
Weet je wel hoe vies dat is?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef coban het volgende:
[..]
Tekeningen inkleuren
Of stoepkrijten
Ik weiger dit te geloven want ik ken jongens die niet viespeuk zijn dubbele punt raar hekje wquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alle mannen zijn viespeuken.
Ik koop hem. Dan zet ik hem in een etalage neer, en mag iedereen naar zijn brede glimlach kijken voor 5 euro.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik later een kind krijg dan noem ik hem Spaghettivreter, daarna verkoop ik hem want ik hou niet van kinderen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Haha MK gaat zo sneaky lapo pakken en dan doe alsof ze niet hunte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |