haal snel weg ik heb kapotlekker lichaamquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu heb ik zo plaatje van een vrouw met sixpack en enorme spieren in mij hoofd
bedankt hoor
Oke gefixedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
haal snel weg ik heb kapotlekker lichaam
Echt tillen of geef je instructies hoe het beter kan enzo door de deurquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben sterker dan mijn vader
ik help altijd mee met bank enzo tillen naar boven
Alle mannen zijn viespeuken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:37 schreef coban het volgende:
Ik dacht altijd bbq netjes opgevoed maar ho maar
Tekeningen inkleurenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NEE, EN WAT DEED JE ER DAN WEL MEE HE?
VIEZERD!
Ik wel, maar het is niet alsof het wat uitmaaktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:37 schreef coban het volgende:
Ik dacht altijd bbq netjes opgevoed maar ho maar
Stoepkrijtenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef coban het volgende:
[..]
Tekeningen inkleuren
Of stoepkrijten
was maar grapjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen taz
Weet je wel hoe vies dat is?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef coban het volgende:
[..]
Tekeningen inkleuren
Of stoepkrijten
Ik weiger dit te geloven want ik ken jongens die niet viespeuk zijn dubbele punt raar hekje wquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alle mannen zijn viespeuken.
Ik koop hem. Dan zet ik hem in een etalage neer, en mag iedereen naar zijn brede glimlach kijken voor 5 euro.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik later een kind krijg dan noem ik hem Spaghettivreter, daarna verkoop ik hem want ik hou niet van kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |