Egels zijn baas.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:32 schreef mc-Piel het volgende:
Je kunt egels kopen hoor.
Meeste dierenwinkels kunnen ze gewoon bestellen.
Krijg je wel een witte.
gwoon stelen en verkopen!quote:
Maar ik wil een zelf vangen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:32 schreef mc-Piel het volgende:
Je kunt egels kopen hoor.
Meeste dierenwinkels kunnen ze gewoon bestellen.
Krijg je wel een witte.
Nee, ik ben een Franse Griek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:32 schreef speedking het volgende:
[..]
IV JOU MES WIT HER JOU MES WIT MI
Dat is maar een kleintje, en die vrouw heeft flinke ballen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:33 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is toch veel te zwaar voor haar om te tillen?
20/30 kilo schat ik. Een volwassen leeuw is inderdaad niet te tillenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:33 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is toch veel te zwaar voor haar om te tillen?
omgquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gwoon stelen en verkopen!
Of zoals jij het zegt; lenen zonder te vragen en je vervolgens toe eigenen
Ik heb hier nog ergens Dik Trom liggen die heb ik 12 jaar geleden van iemand 'geleend'.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee, ik ben een Franse Griek.Of een GransSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
wie kan er nou niet 30 kilo tillenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
20/30 kilo schat ik. Een volwassen leeuw is inderdaad niet te tillen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee, ik ben een Franse Griek.Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel nais dat
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
kan ook.quote:
IK BEN NIET VIESDENKEND ZOALS JIJ BENT MET JE BIETJESquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is maar een kleintje, en die vrouw heeft flinke ballen.
Spierballen dan hè, niet vies denken.
Is niet zo veel, misschien dat het voor een vrouw iets meer is, maar dat moet toch wel lukken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wie kan er nou niet 30 kilo tillen
HET WAREN JOUW BIETJES!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:35 schreef coban het volgende:
[..]
IK BEN NIET VIESDENKEND ZOALS JIJ BENT MET JE BIETJES
@spouwer oohw nja dan wel ja
ik bos jou vader dan mischienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben sterker dan mijn vader
ik help altijd mee met bank enzo tillen naar boven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |