haterquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
dan is het een mooi meisje inderdaad
Ach, klein schriel kutventje. Ik snap die hele hype niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ey maar geen grap, JB wordt knap (<hihi dat rijmt) als ie in de 20 wordt
Vind je hem wat ja?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef coban het volgende:
Mensen die niet weten dat ik met justin bieber ga trouwen
Tandjes op de stoeprandquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef coban het volgende:
Jb is wel knap maar ik heb een ongelofelijke hekel aan zijn smoel. Zo intrappen met knie wil ik.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Politie had opstootje met een zwerver daar die was aan het kutten, ik wilde de weg vragen en tikte die agent op zijn schouder. Hij draaide meteen om en pakte mij vast met mijn armen op mijn rug. Ik zo wtf
Jah.. soort verwend kindjah dat alles heeft gehad /jaloersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ey maar geen grap, JB wordt knap (<hihi dat rijmt) als ie in de 20 wordt
Wt heeft knap met verwend te makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jah.. soort verwend kindjah dat alles heeft gehad /jaloers
Huh, leg dat even uit, Hij is knap maar heeft toch een kutsmoel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef coban het volgende:
Jb is wel knap maar ik heb een ongelofelijke hekel aan zijn smoel. Zo intrappen met knie wil ik.
WAJOO BOZE TUK ENZO!@!!!!!!!! WAJOOOOquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef coban het volgende:
Koop kaartjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik luister alle live sets van de hardstyle van Decibel 2010Heeerlijk knallen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:17 schreef coban het volgende:
Eigenlijk lach ik heel weinig als ik fok. Is echt uitzondering als ik ga lachen. Meestal kort glimlachje ofzo. Spouwer nu moet je zeggen ik voel me vereerd.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik luister alle live sets van de hardstyle van Decibel 2010Heeerlijk knallen
Knap voor anderen ja, met zijn arrogante klotekijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Huh, leg dat even uit, Hij is knap maar heeft toch een kutsmoel?
Gewoon bewegen en er is niks aan de hand.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik word bang als ik dikke mensen zie, dat ik ook ooit zo word.___
vandaar oke doeiii
Door een naar leven met ziekten gaat je smoel vanzelf wel scheef staan hoor. dus van potentieel knap -> leluk. snapquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wt heeft knap met verwend te maken
zwervers en skere mensen kunnen ook knap zijn
Hihi, geen last van.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik word bang als ik dikke mensen zie, dat ik ook ooit zo word.___
vandaar oke doeiii
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WAJOO BOZE TUK ENZO!@!!!!!!!! WAJOOOO
Tvens; op school noemt zo'n kind me nu linkse marrokanenknuffelaar omdat ik zei dat hij zijn fasistische smoel moest houden omdat hij zei dat Geert Wilders geweldig was en dat Moslims allemaal het land uit moesten en zo nodig de doodstraf weer moest worden ingevoerd.
Dit doet dus geen afbreuk aan mijn karma.
En nu vinden Coban en MK mij cool enzo
En ja het is echt gebeurd.
Tss zulke mensen weten gewoon niet beter, laat ze pratenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WAJOO BOZE TUK ENZO!@!!!!!!!! WAJOOOO
Tvens; op school noemt zo'n kind me nu linkse marrokanenknuffelaar omdat ik zei dat hij zijn fasistische smoel moest houden omdat hij zei dat Geert Wilders geweldig was en dat Moslims allemaal het land uit moesten en zo nodig de doodstraf weer moest worden ingevoerd.
Dit doet dus geen afbreuk aan mijn karma.
En nu vinden Coban en MK mij cool enzo
En ja het is echt gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |