Al gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Moet jij niet schoonmaken ofzo?
Ja die mensen die ik in de VS heb ontmoet op mijn facebook, allemaal van die god fanaten het is echt om te huilen.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja die mensen die ik in de VS heb ontmoet op mijn facebook, allemaal van die god fanaten het is echt om te huilen.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja die mensen die ik in de VS heb ontmoet op mijn facebook, allemaal van die god fanaten het is echt om te huilen.
Ik wel. Zo ben ik!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:53 schreef coban het volgende:
[..]
Je gaat helemaal met trein naar een huis om iemand wakker te maken?
Nee he is voltooid dw alleen heb ik helft vd zin weggelaten.quote:
Goedhartig persoontje jijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel. Zo ben ik!
En dan als ik hem wakker heb ga ik meteen koffie zetten
ik ga hier mijn levensmissie van maken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef coban het volgende:
[..]
Nee he is voltooid dw alleen heb ik helft vd zin weggelaten.
Officieel was het: patje wat IS ER gebeurd
Zie je.
Mij kun je nooit pakken op taalfouten
omggg ik heb later iemand nodig zoals jijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel. Zo ben ik!
En dan als ik hem wakker heb ga ik meteen koffie zetten
Hahaha "Challenge accepted"quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
ik ga hier mijn levensmissie van maken.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
ik ga hier mijn levensmissie van maken.
Kuif?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef Patje1987 het volgende:
Het is echt erg gewoon, dat meisje zegt i love my boyfriend, that i dont have. Toen zei iemand: God is your boyfriend. WTF
WATquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef Patje1987 het volgende:
Het is echt erg gewoon, dat meisje zegt i love my boyfriend, that i dont have. Toen zei iemand: God is your boyfriend. WTF
Ik zo semi hints geven door die poll in te vullen do you believe in god: NOquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]heel snel een prei in de reet drukken
fucking god is niet meer van deze tijd, net als kerken. Wel mooi hoor zo'n kerk anders is het centrum zo kaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |