eziekjielquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ezechielk hoe spreek je je naam uit?
Ezzuhsjielk
Eezuhsjielk
Ezzuhsjielkaa
Eezuhsjielkaa
?
Zl ik doen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet aanpassen, maar ik zou er dikgedrukt bijzetten
Geen bullshit TR's en PR's. De modjes hebben het al druk genoeg.
Ik vind het jammer dat er een "anonieme" optie is. Als het een nuttige TR is, heb je toch niks te verbergen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is dan ook altijd bullshit over de kleinste dingen.
Weet jij nog een goede film schat?quote:
Jij praat tegen je scherm tijdens het FOK!ken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ezechielk hoe spreek je je naam uit?
Ezzuhsjielk
Eezuhsjielk
Ezzuhsjielkaa
Eezuhsjielkaa
?
Pulp Fiction.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet jij nog een goede film schat?
Ik welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij praat tegen je scherm tijdens het FOK!ken?
Anoniem.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jullie kunnen niet diegene aanpakken die die TR's zit te spammen?
Zal ik die morgen gaan kijken?quote:
Admins kunnen dan toch nog steeds achterhalen wie erachter zit?quote:
Kan je doen.quote:
Nee, meestal kijkt mn hond me dan aan met een blik van "spoor jij wel?? "quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Praat het scherm dan ook terug?
Ik wel. Ik zeg altijd; "Kwoot ZoeperWurmDjim, TAIP IK WEL. IK ZEG ALTIJD PUNTKOMMA"quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij praat tegen je scherm tijdens het FOK!ken?
Even vragen aan mn gastheer of die hem heeftquote:
Als jullie echt zoveel TR's van UDOWU krijgen, wordt er vast misbruik van gemaakt.quote:Als je wilt, kun je dit anoniem doen. Voor moderators is dan niet meer te zien door wie het topicreport gestuurd werd. Alléén administrators zijn dan nog steeds in staat je gebruikersnaam te achterhalen maar zullen dit alleen doen in geval van misbruik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi.
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Admins kunnen dan toch nog steeds achterhalen wie erachter zit?
quote:
Hier is duidelijk sprake van misbruik.quote:Als je wilt, kun je dit anoniem doen. Voor moderators is dan niet meer te zien door wie het topicreport gestuurd werd. Alléén administrators zijn dan nog steeds in staat je gebruikersnaam te achterhalen maar zullen dit alleen doen in geval van misbruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |