De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan denkt ie, hé, laat ik nog een keer op profiel klikken, en dan kan het wel weer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dan klikt de gebruiker erop en dan doetieutniet. En stel je voor, het is zomaar iemand die niks van computers weet of internet ofzo, wat dan?
ninjaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan denkt ie, hé, laat ik nog een keer op profiel klikken, en dan kan het wel weer.
(Ik heb het wel geprobeerd, maar dan moet je dus nadat je die functie aanroept, de andere functie weer "herladen". En dan roep je dus gewoon die functie aan, terwijl er nog niet op een knop is gedrukt. Dus dan krijg je uiteindelijk een loop (want; functie in functie in functie in functie etc.). Funception
![]()
Doe eens liefquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:11 schreef coban het volgende:
Hier kunnen jullie kennismaken met debiel, oftwel SuperwormJim.
Game on.
Hallo, ik zet niet zomaar iedereen in mn sig hoorquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ie op je schoot ligt, niet er onder.
Debiel ja en ik kan udowu al, nergens is deze voorstelling voor nodig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je naam is Debie?______________!
WTF?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:10 schreef coban het volgende:
Zoals sommigen wel weten komt er een website voor onze bazenreeks. Hebben jullie nog suggesties, ideeën, en hoe zouden jullie het willen hebben met wat erop?
Met dank aan BBQ, Dalando, Patje1987 en Intronic voor udowu.nl
Bloedserieusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
WTF?
Nee echt, is dit serieus?
http://udowu.nlquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
WTF?
Ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
WTF?
Klootzakquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:16 schreef Oceanview het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1723700_!!!
feek, FOK! parsdssdz links automatischquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:16 schreef Oceanview het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:16 schreef Oceanview het volgende:
Ik kliktequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:16 schreef Oceanview het volgende:
Ach, kom op. De allereerste ONZ-radio was nog wel leuk. Daarna werd het alleen maar sneu. En dit, dit is de overtreffende trap van sneuheid.quote:
Omdat ik had verwacht dat sWj ook wel lief zou doen, nouja dan maakt het inderdaad niet uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef coban het volgende:
SPOUWER kijk hem lachen dan en dan moet ik aardig doen?
Nee, dit is veel meer dan een nutteloze SC-reeks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ach, kom op. De allereerste ONZ-radio was nog wel leuk. Daarna werd het alleen maar sneu. En dit, dit is de overtreffende trap van sneuheid.
Een website voor een nutteloze SC-reeks op FOK!?
Zolang mensen klikte is het goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
feek, FOK! parsdssdz links automatisch
Je hoeft hier niet te zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ach, kom op. De allereerste ONZ-radio was nog wel leuk. Daarna werd het alleen maar sneu. En dit, dit is de overtreffende trap van sneuheid.
Een website voor een nutteloze SC-reeks op FOK!?
wij zijn bloedbroeders- en zusters vriendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, dit is veel meer dan een nutteloze SC-reeks.
Klopt, het is puber-groeps-msn-gesprek. Maar om daar nu een website voor aan te maken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, dit is veel meer dan een nutteloze SC-reeks.
Het is geen puber-groeps-msn-gesprek. Vraag maar aan Huppelmuts en flips.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt, het is puber-groeps-msn-gesprek. Maar om daar nu een website voor aan te maken?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt, het is puber-groeps-msn-gesprek. Maar om daar nu een website voor aan te maken?
Ik neem aan dat dat sarcasme is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het is geen puber-groeps-msn-gesprek. Vraag maar aan Huppelmuts en flips.
Het zijn 400+ delenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Jij hebt geen recht van spreken, je komt na 300 delen even te kunnen vertellen wat deze reeks inhoudt.
Uhm dat is het welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het is geen puber-groeps-msn-gesprek. Vraag maar aan Huppelmuts en flips.
Alles behalve.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat sarcasme is.
Alsof er hier iets veranderd is sinds de eerste delen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Jij hebt geen recht van spreken, je komt na 300 delen even denken te vertellen wat deze reeks inhoudt.
Jij bent toch geen puber meer, ofwel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Gelukkig wel ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof er hier iets veranderd is sinds de eerste delen.
Yep.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof er hier iets veranderd is sinds de eerste delen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij bent toch geen puber meer, ofwel?Ohja verouderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Er is een website bij gekomen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Oeh, ik ben benieuwd. Vertel!
[..]
Jij bent toch geen puber meer, ofwel?Geraniums, rollator en scootmobiel zijn al besteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
[..]
Er is een website bij gekomen. [ afbeelding ]
De grootste verandering: De OP.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Oeh, ik ben benieuwd. Vertel!
Oja, en jij kwam er ook nog bij.quote:
Die was bij mij al weg sinds dat ik een abo had.quote:
Maar het is nog steeds dezelfde kliek dus, met dezelfde postopkrikgesprekken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De grootste verandering: De OP.
Tweede grote verandering: We krijgen een site.
True story.
Sorry.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:22 schreef coban het volgende:
Klote oceanview dat is kapotirritant op ipod
Hmz, nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds dezelfde kliek dus, met dezelfde postopkrikgesprekken?
Mens je bent in de 30quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geraniums, rollator en scootmobiel zijn al besteld![]()
Ja inderdaad. Weet je hoe oud?quote:
Nectar zit vast en zeker weer op een kloon ofzo TR's te maken ofzoquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nectar zit vast en zeker weer op een kloon ofzo TR's te maken ofzo
Ik ben uitzondering op de regel ditdatallesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Meeste dertigers hebben nog geen scootmobiel ditdat
Ja, jullie zijn echt de grootste huillie-reeks die er is. Elk SC topic loopt gewoon lekker maar jullie maken er een wedstrijd van elk topic iets te zeiken te hebben.quote:
Je lijkt inderdaad heel jong voor je leeftijd, nog fit enzo, net een 18 jarige.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben uitzondering op de regel ditdatalles
Welke prijs winnen we?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn echt de grootste huillie-reeks die er is. Elk SC topic loopt gewoon lekker maar jullie maken er een wedstrijd van elk topic iets te zeiken te hebben.
Welke mongool doet dat dan, er is hier niks aan de handquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn echt de grootste huillie-reeks die er is. Elk SC topic loopt gewoon lekker maar jullie maken er een wedstrijd van elk topic iets te zeiken te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |