quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nectar zit vast en zeker weer op een kloon ofzo TR's te maken ofzo
Ik ben uitzondering op de regel ditdatallesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Meeste dertigers hebben nog geen scootmobiel ditdat
Ja, jullie zijn echt de grootste huillie-reeks die er is. Elk SC topic loopt gewoon lekker maar jullie maken er een wedstrijd van elk topic iets te zeiken te hebben.quote:
Je lijkt inderdaad heel jong voor je leeftijd, nog fit enzo, net een 18 jarige.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben uitzondering op de regel ditdatalles
Welke prijs winnen we?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn echt de grootste huillie-reeks die er is. Elk SC topic loopt gewoon lekker maar jullie maken er een wedstrijd van elk topic iets te zeiken te hebben.
Welke mongool doet dat dan, er is hier niks aan de handquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn echt de grootste huillie-reeks die er is. Elk SC topic loopt gewoon lekker maar jullie maken er een wedstrijd van elk topic iets te zeiken te hebben.
Ik vraag me echt af waar dan zoveel TR's van komen, en vooral door wie, want ik kom zelden iets tegen hier wat niet door de beugel kan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vorig jaar wilde ze niet geloven dat ik 31 werd, moest ik bewijzen. Ze dachten dat ik 25 wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je lijkt inderdaad heel jong voor je leeftijd, nog fit enzo, net een 18 jarige.
Liever nietquote:
Dus geen enkele reden voor Rolstoel ditdat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar wilde ze niet geloven dat ik 31 werd, moest ik bewijzen. Ze dachten dat ik 25 was
Dit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waar dan zoveel TR's van komen, en vooral door wie, want ik kom zelden iets tegen hier wat niet door de beugel kan.
Sommige usersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jaar lang gratis tissues om in te huilen
Ben je verkouden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dat komt goed uit, kan ik wel gebruiken
P_z is zeker verantwoordelijk voor de helft, minimaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waar dan zoveel TR's van komen, en vooral door wie, want ik kom zelden iets tegen hier wat niet door de beugel kan.
Het is dan ook altijd bullshit over de kleinste dingen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon, om de TR.quote:
Geen grap man.quote:
Ik kan de OP niet aanpassen, maar ik zou er dikgedrukt bijzettenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is dan ook altijd bullshit over de kleinste dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |