De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan denkt ie, hé, laat ik nog een keer op profiel klikken, en dan kan het wel weer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dan klikt de gebruiker erop en dan doetieutniet. En stel je voor, het is zomaar iemand die niks van computers weet of internet ofzo, wat dan?
ninjaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan denkt ie, hé, laat ik nog een keer op profiel klikken, en dan kan het wel weer.
(Ik heb het wel geprobeerd, maar dan moet je dus nadat je die functie aanroept, de andere functie weer "herladen". En dan roep je dus gewoon die functie aan, terwijl er nog niet op een knop is gedrukt. Dus dan krijg je uiteindelijk een loop (want; functie in functie in functie in functie etc.). Funception
![]()
Doe eens liefquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:11 schreef coban het volgende:
Hier kunnen jullie kennismaken met debiel, oftwel SuperwormJim.
Game on.
Hallo, ik zet niet zomaar iedereen in mn sig hoorquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ie op je schoot ligt, niet er onder.
Debiel ja en ik kan udowu al, nergens is deze voorstelling voor nodig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je naam is Debie?______________!
WTF?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:10 schreef coban het volgende:
Zoals sommigen wel weten komt er een website voor onze bazenreeks. Hebben jullie nog suggesties, ideeën, en hoe zouden jullie het willen hebben met wat erop?
Met dank aan BBQ, Dalando, Patje1987 en Intronic voor udowu.nl
Bloedserieusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
WTF?
Nee echt, is dit serieus?
http://udowu.nlquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
WTF?
Nee echt, is dit serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |