Ja veel steden, begonnen in Chicago en dan rijden naar LA.quote:
Aight.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja veel steden, begonnen in Chicago en dan rijden naar LA.
Hoogste punt van chicagoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hmm nja er zijn rare mensen in de vsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In Nederland ook gelukkigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef coban het volgende:
[..]
Hmm nja er zijn rare mensen in de vs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Wordt je.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMG NU WORDT JE COBAN 2!!!!
Sorry ik moest even deze opmerking maken
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:05 schreef Spouwerranger het volgende:
HATENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Die is zo nais heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
Ja mensen die nog nooit Europeanen hebben gezien, en wij waren ook zo droog he, we mochten niet met tas in de winkel maarja weet ik veel. Komt beveiliger helemaal in paniek enzo en toen wij uitleggen dat we uit Nederland kwamen. Hij zo: Wow that's cool. Wij vroegen aan hem: Why is that cool? Hij snapte er niks van en wist niet wat hij moest zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef coban het volgende:
[..]
Hmm nja er zijn rare mensen in de vs
zo lief als coban kan ik nooit wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMG NU WORDT JE COBAN 2!!!!
Sorry ik moest even deze opmerking maken
Hij heeft bijna 2 miljard views met al z'n filmpjes.quote:
Wat ze daar "wiet" noemen kan je geeneens cannabis noemenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet wat echte wiet is tenminste.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
zo lief als coban kan ik nooit worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |